Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Edit problemen: huisnummers

Post by Bauwke
Ik heb serieus ruzie met de Waze editor over de huisnummering.

Ik heb twee straten gedaan.
Een straat daarvan bleek echter na afloop een puinhoop, het klopte niet met wat ik had ingevoerd.
Waze beweerde van 1 segment dat de straat 11 januari voor het laatst was bewerkt (terwijl ik vanmiddag de huisnummering had ingevoerd), en van een ander segment was de laatste bewerking volgens Waze wél vandaag en klopte de nummering wel (het enige van de 16 segmenten die nog bleek te kloppen).
Er klopte voor de rest in de straat vrijwel niets van wat ik had ingevoerd en Waze gooide nu bij een aantal segmenten even en oneven nummers door elkaar: aan de ene straat nummer 32 - 69, aan de andere kant 32-42.
Ik snap daar helemaal niets van.

Een andere straat die ik heb gedaan is perfect gegaan en zit er in zoals het hoort.
Iemand een idee hoe dat komt ?
Bauwke
Posts: 331
Has thanked: 35 times
Been thanked: 9 times

POSTER_ID:936890

1

Send a message
Samsung Wazaxy S4.

Post by Bauwke
Oke oke. Ik stop al. :)
Wist ik veel.
Bauwke
Posts: 331
Has thanked: 35 times
Been thanked: 9 times
Send a message
Samsung Wazaxy S4.

Post by maantje76
Aub GÉÉN huisnummers ingeven. Wij zijn bezig alle huisnummers direct in de database te importeren! Daarnaast gaat de functie in wme aangepast worden, zodat pinpoints geplaatst kunnen worden ipv reeksen.
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Dit hebben we ooit via laatste nieuws draadje laten weten. Het is zonde om er de toch al kostbare tijd in te steken ;)

Code: Select all

Huisnummers

Nu de nieuwe versie van WME live is, hebben we weer de beschikking over een functie om huisnummers toe te voegen. Voor de goede orde, Voor dit moment is het niet zinvol dit te doen in Nederland. Ze worden niet gebruikt voor het navigeren.

In de toekomst gaat hier wel verandering in komen, echter is de functie niet echt nauwkeurig. Je kunt aan beide zijden van elk segment het 1e een laatste huisnummer ingeven. Hoe de verdeling is, is dus niet aan te geven. Daarom willen we deze functie helemaal niet gaan gebruiken. We zijn bezig om de huisnummers van alle geregistreerde huizen en gebouwen rechtstreeks in de database te importeren. Dit is dus wel huisnummer nauwkeurig.

Dus besteed je tijd nuttig, skip de huisnummers voor nu ;)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message