Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by petervdveen
In WME worden helaas heel veel gps sporen gefilterd.
In cartouche waren ze tenminste nog allemaal te zien, inclusief die van jezelf. In WME kun je de eerste en laatste 500m van jezelf ook niet meer zien.

Dat is dus de oorzaak.
petervdveen
Coordinators
Coordinators
Posts: 10370
Has thanked: 212 times
Been thanked: 847 times
Send a message
Coordinator Waze Netherlands

Click here to sign-up for slack, our communication platform

Contact by email: NL - BE - Lux - Benelux

Post by robin1979
fvwazing wrote:Is iemand dit al eerder opgevallen of dit een recente tic van de GPS-tracks? (En nee - ik denk niet dat er een samenhang is met het tomtom-HQ een eindje verderop :lol:).
dionysus1975 wrote:Met de trein komende vanaf Amsterdam Centraal in de richting van Muiderpoort (maar ook andersom natuurlijk) is er ook zo'n punt waarbij de GPS ontvangst het zo'n beetje totaal laat afweten. Het is ongeveer ter hoogte van het TomTom gebouw.
Case closed... :twisted:
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by robin1979
fvwazing wrote:Hm. Die buizen staan er toch al een paar jaar? Robin - jij komt daar elke dag - de client laat toch niet merken dat ie de draad kwijt is? Zie je rode stukken in je drives? Toch gaan de gpstracks kapot, ergens tussen de client en de gpslayer.
3-4x per week. Maar mijn routes liggen altijd netjes op de roads.

Er is een tijd geleden een algoritme ingezet wat er voor zorgt dat er niet te veel GPS sporen per weg komen (de oudere worden er dan sneller uitgefilterd). Ik vermoed dat dat de boosdoener is.
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe

Post by robin1979
WTF.

Kijk naar de GPS tracks op het spoor. Die stoppen ook bij het TomTom gebouw...

https://world.waze.com/editor/?zoom=5&l ... on=5.34445
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe