Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by BSlinger
Heren,

Graag jullie info / mening / ervaring hierover.

Gisteren reed ik bij A22 ri Heemskerk / Alkmaar op via de oprit vanaf het Velser Traverse. Nu zag ik de navigatie wel goed gaan maar ik miste een stuk weg. Stond gelukkig stil voor een stoplicht dus de navigatie even uitgezet ( om te kijken of dit niet zichtbaar was door de navigatielijn ) en zag nog steeds geen weg op dit stukje. dus heb een UR gedaan hiervoor neer gezet. Nu zit ik net zelf te kijken maar de weg staat er gewoon. Er valt dus niks aan te passen heb inmiddels me eigen UR afgesloten.
BSlinger
Posts: 6
Send a message

Post by deeggo
Als aanvulling op de openingspost: op Android kun je handmatig een woord aan je woordenboek toevoegen, daar mogen helaas geen spaties in staan.

Ik heb daaraan toegevoegd
gepost-door-user-deeggo][mail@adres.com
Als ik nu "gepost" intyp, dan kan ik kiezen voor die toevoeging.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Heisa123 wrote:En dan krijg je van mij netjes een email. :D
Ik heb trouwens jouw voorbeeld gevolgd en ben benieuwd of het lukt.
Inderdaad. Top!
fotoroel wrote:Volgens mij kan dat wel hoor, gewoon wachten en na 7 seconden komt hij links in je scherm te staan om later door te melden.
Nee, dat is alleen bij road reports, zoals files, ongelukken, politie etc.

Als ik het mij goed herinner is het ook niet slim om te lang te wachten met het afmaken van je map problem report. De bij de UR weergegeven route is namelijk van rond de tijd van indienen, i.t.t. de UR pin.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Ivo_1986 wrote:Ik zou het mooi vinden als je ook via de editor UR's kunt aanmaken, ik weet een aantal foutjes in de buurt welke ik niet kan aanpassen, zou mooi zijn als je op de kaart de UR dan kijkt aanmaken voor een level5 editor.
Dat kun je doen vanaf de livemap!
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Soms wordt een tegel niet goed weergegeven. Even zoomen of de kaart verslepen lost dat op.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
Ook op Android kan je een woord maken waarin je je username en mail verwerkt. Daar kunnen alleen geen spaties in voorkomen, dus gebruik - en _
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by deeggo
petervdveen wrote:Hoe? ;-)
Op Android kun je in elke willekeurige app tijdens het typen, klikken op het getypte woord in plaats van de suggesties die Android doet. Later kun je dat woord nog aanpassen via Android instellingen, onder Taal & toetsenbord. Zo heb ik toegevoegd:
gepost-door-user-deeggo][.......@gmail.com
Als ik nu typ: gepo, dan is de eerste suggestie die lange riedel.
deeggo
Posts: 4389
Has thanked: 170 times
Been thanked: 285 times
Send a message
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!

Post by eberends
Ik ben zelf ook nog relatief nieuw in het bijwerken van de kaart. Ik probeer met enige regelmaat te kijken of er een probleem bij mij in de buurt is gemeld, welke ik kan oplossen. Het valt mij op dat veel meldingen niet duidelijk zijn, er is vaak geen begeleidende tekst waardoor het moeilijk is vast te stellen wat het probleem is.
In de map editor zie ik ook niet welke gebruiker het probleem heeft gemeld, waardoor ik ook geen navraag kan doen. Kan ik dit ergens vinden? Zo niet, dan lijkt het mij bijna ondoenlijk om meldingen zoals hieronder op te lossen.
Link naar voorbeeld melding: https://world.waze.com/editor/?zoom=5&l ... =155924894
eberends
Posts: 46
Has thanked: 5 times
Send a message

Post by eberends
Tsja Marleenonline, daar heb je gelijk in. Jammer van het voorbeeld. Mijn vraag blijft echter wel staan. Hoe kan ik bij de melder nagaan wat het probleem is, als dat niet duidelijk wordt uit de melding zelf? In dit topic wordt gehint op betere afstemmen alvorens UR's af te sluiten, alleen zie ik niet hoe dit kan.
eberends
Posts: 46
Has thanked: 5 times
Send a message

Post by eberends
gerben wrote:
wazingwr wrote:Is het misschien een idee om een apart topic te openen waar je UR's in plaatst waar je niet uit komt. En zodoende hulp kunt vragen van je mede Wazegenoten.
Probleem is alleen vaak dat de UR's al door een andere editor behandeld/gesloten zijn voor er iemand 'mee kan gaan kijken'.
Kan mij voorstellen dat dit idd een probleem is, alleen vind ik het wel het proberen waard. Misschien lost het niet alle problemen op, zal het voor een betere afhandeling van een aantal URs misschien wel tot een oplossing leiden ipv eenvoudigweg sluiten.
Derhalve heb ik dit topic geopend: https://world.waze.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=52813
Nu maar eens kijken wat het oplevert (nooit geschoten is altijd mis).
eberends
Posts: 46
Has thanked: 5 times
Send a message