Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux Regional Managers, Benelux Local Champs, Benelux Country Managers

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby Zoeffv » Sun Oct 06, 2013 3:23 pm

Hallo,

Ook ik ben Waze sinds kort gaan gebruiken. Ik woon in de buurt van Nijmegen en reis voor m'n werk heel de Benelux door. Ik was opzoek naar een 'grens overschrijdend' route info app en volgens mij is Waze dat wel ;-)
Ik hoop dat Waze voor mij hetzelfde kan gaan doen als de TomTom Live service een jaartje voor me heeft gedaan: files ontwijken :D
Zelf ben ik een redelijk community 'dier', dus ben niet vies van belangeloze bijdrages. ;-)

-A.
Zoeffv

Has thanked: 1 time
Been thanked: 0 time

Postby ZeroNRG » Tue Dec 15, 2015 3:30 pm

Kuch... sinds 2010 al gebruiker van Waze.

De laatste tijd eindelijk tijd om mee te helpen met het kaart materiaal, doe mee aan de Waze Beta en zit inmiddels op Slack.

Regio Delft/Dordrecht/Hoekse Waard zijn de gebieden waar ik vaak rond rij, daarom ook m'n eerste edits daar al doorgevoerd.
Google Nexus 5 / CM 12.1
ZeroNRG

Has thanked: 0 time

Postby zandhaas » Tue Aug 02, 2011 1:41 pm

Hallo Wazers,

Mijn naam is Peter Strijbosch

Sinds kort in het bezit van een android telefoon en dus op zoek naar apps en zo per toeval tegen Waze aan gesurft.
Sinds een halve week rijdt ik nu rond met Waze. Ik ben ict'er die project matig werk verricht en vanuit die functie kom ik door heel Nederland.
Ik woon in Sint Anthonis (noord-oost Brabant).

Ik rijdt op dit moment in een Citroen C4 Picasso die binnenkort vervangen wordt door een peugeot 308SW

P.S. Ben inmiddels ook al begonnen met het aanvullen van de kaart gegevens.

Veel Waze plezier allemaal
Samsung Galaxy S II - Android 2.3.3 - Waze 2.4.0.1
zandhaas

Postby YumeFox » Tue Mar 27, 2012 9:44 am

Goeiemorgen iedereen,

Ook ik ben nieuw met Waze. Ik ken de app al een paar maandjes, maar sinds ik donderdag geslaagd ben voor mijn rijexamen, kan ik de app nu ook in de praktijk gaan gebruiken. :D

Ik woon in Papendrecht, volg een ICT-opleiding in Dordrecht, en zal de auto (en daarmee ook Waze) voornamelijk gebruiken om naar vrienden te rijden, die redelijk gespreid over nederland en België wonen. ;)

Trouwens, meteen even een vraagje:
Vroeger werden de aankomstlocaties automatisch getweet. Maar ik krijg dat nu niet meer aan de praat. Iemand een idee? Heb een iPhone 4S trouwens.
Galaxy S7 Edge | Waze kilometers: 143.325 (28-Nov-17) | NL-er in DE | Beta-tester ;)
YumeFox

Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Postby YoYorick » Mon Jul 07, 2014 3:46 pm

Hoihoi!

Ik ben Yorick, kom uit Rosmalen (vlak naast Den Bosch), nog geen 18 (wel bijna), dus nog geen (eigen) auto, maar toch al wazer. ;)
Een tijdje terug was een vriend van mij naar mij onderweg en deelde zijn Waze-route, zodat ik kon zien waar hij zich bevond en hoe laat hij hier zou zijn. Ik vond het erg leuk dat dat mogelijk was en ik ben uit gaan zoeken wat Waze precies was en heb intussen zelf ook een account.
Inmiddels heb ik al enkele tientallen kilometers afgelegd naast mijn vader, met mij op de bijrijdersstoel, vanuit de auto twee wegafzettingen gerapporteerd en thuis mijn eigen straat aangepast in de editor omdat we bij thuiskomst door de berm naast de openbare weg gestuurd werden door een verkeerd aangesloten stuk straat.

Toen de wijzigingen net na het bewerken niet meteen te zien waren op de live map, ben ik uit gaan zoeken hoe lang het precies duurt tot je wijzigingen daar ook te zien zijn en zo kwam ik op het forum terecht, waar ik me dan ook gelijk even voorstel. :P
Overigens het antwoord hier al gevonden. ;)

Ik ben als ik over een maand mijn rijbewijs heb en dan ook al 18 ben zeker van plan Waze veel te gaan gebruiken! Tot die tijd rijd ik als zo'n Waze-baby'tje:
Image
Lekker met papa mee ;)
YoYorick

Has thanked: 6 times

Postby YoUPC » Mon Sep 07, 2015 12:48 pm

Ik ben Youp, Cableguy, voorheen UPC, vandaar de nickname... tegenwoordig dus ziggo, kom binnen ruim gelderland bij veel mensen over de vloer. En door de straat :)
YoUPC

Postby yellowsubmarineNL » Fri Jul 10, 2015 1:38 pm

Hallo allemaal! Heerlijk zo'n phpBB, da's nog eens oldskool! :D

Ik ben Christian, IT architect bij KPN iTV in Den Haag. Voorheen Enterprise Architect voor Simyo in Amsterdam. Reis eigenlijk voornamelijk met OV of fiets, maar voor de rest rij ik wel meestal een uur of zo verder weg (Alkmaar, Eindhoven, Utrecht, soms Enschede/Groningen).

47 jaar, techno liefhebber (ja nog steeds), hou erg van koken, mijn 6 jaar oude teefje Janis (half doberman/half rottweiler), mijn vriendin en woon lekker knus in Den Haag.

Erger me al langer dat ik steeds weer zelfde wegopbrekingen tegenkom die niet op de kaart gezet worden, dus dacht ik er wat aan te gaan doen. Op Waze sinds oh 2009 of zo? weet niet meer, toen het net uit was. ben nerd en early-adopter van huis

anyway, ik kom graag een keer naar een IRL meeting of zo. in de tussentijd zal ik m'n regio beetje bijwerken en aanvullen en closures in regio den haag doorgeven op betreffende forum
yellowsubmarineNL

Postby xsienix » Tue Nov 21, 2017 7:05 pm

Top !
Dank je wel Dutchdirt.
xsienix

Postby xsienix » Sat Nov 18, 2017 7:07 pm

deeggo wrote:Welkom aan boord xsienix!

Hartelijk dank Deego,
Fijn om hier te zijn.
xsienix

Postby xsienix » Sat Nov 18, 2017 6:12 pm

Hallo lui,

Op aanraden van een collega gebruik ik sinds kort Waze.
Ik had er al eens veel over gelezen maar was er tot nu toe niet gecharmeerd van.

Ik cruise regelmatig met mijn tweezittertje :lol: door Noord-Holland, waarbij ik soms ook Zuid-Holland en Utrecht aandoe.
TomTom kaarten en Google Maps zijn verouderd. File informatie niet accuraat en ga zo maar door.
Totdat ik Waze ging gebruiken ! Wat ontzettend leuk dat je voor een politiecontrole wordt gewaarschuwd :)

De editor is met niet helemaal duidelijk, maar ben ervan overtuigd dat ik hier de antwoorden zal vinden.
xsienix

Next

Return to Nederland