Post by TheSentinel
Iedereen : welkom bij de club ! :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Niet nieuw, maar wel ff afwezig geweest. Ben waze nog niet vergeten, hoop op korte termijn weer verder te gaan ! :D
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Welkom iedereen ! :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Al een tijdje niet in dit topic gereageerd, dus bij deze voor alle nieuwe Wazers : Welkom, veel plezier hier :) , en als er vragen zijn stel ze gerust op het forum !
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by TheSentinel
Welkom ook !
Toevallig zat ik vandaag ook nog over Munzee na te denken, maar de App werkt brak...
Wat betreft Waze, als er wat geunlocked moet worden, laat het ons weten en we zullen er zo snel mogelijk voor zorgen. :)
TheSentinel
Posts: 709
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times
Send a message
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.

Post by ThiesvanLoon
Thies van Loon, 22 jaar.
Ik rij dagelijks met plezier op en neer tussen 's-Hertogenbosch en Wageningen.
Hierbij heb ik Waze eigenlijk altijd aan staan, en heb ik binnen vier maanden al een schildje gekregen.
Aldaar in Wageningen studeer ik voor kaartenmaker (master GIS). Naast deze studie, vriendin, scoutsleider, en bijbaan als meubelmaker spendeer ik de late uurtjes graag aan het bewerken van de kaart in Waze.

p.s. volgend studiejaar heb ik de kans om een thesis en een internship te volgen. Ben jij of ken jij iemand met een leuke uitdaging voor me? Stuur me dan een pm voor verdere contactgegevens.
ThiesvanLoon
Posts: 1
Send a message

Post by thuisfront
Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Remco en gebruik waze nu zo'n 9 maanden.
Voor mijn werk als servicemonteur rijd ik rond door gelderland en brabant en soms ook limburg en zeeland.

Verder woon ik in Zevenaar (bij Arnhem) en heb hier in de omgeving de kaart aangevuld.
thuisfront
Posts: 24
Has thanked: 4 times
Send a message
Iphone 4s - Waze 3.7

Post by thyzzv
Na al een aantal vragen op het forum zal ik me ook even voorstellen.
Woonachtig in Zeeland. Gebruik Waze al een tijdje, maar voornamelijk voor ritten van en naar de Randstad. Woonwerk verkeer gaat per trein.

2 weken geleden nog veel geluk gehad met Waze. TomTom gaf aan 3,5 uur reistijd vanuit Schiphol vanwege de files. Maar Waze bleef volhouden dat hij mij in 2 uur kon thuis brengen. En Waze had gelijk.
thyzzv
Posts: 7
Has thanked: 3 times
Send a message

Post by Tim1987
Hallo iedereen,

Na nu al een tijdje te Wazen, zal ik me ook maar eens voorstellen op het forum.
Mijn naam is Tim, ik ben 24 jaar en woonachtig in Arnhem.

Omdat ik Arnhem e.o. aardig goed ken, ben ik daar inmiddels area manager. Ook ten zuid-westen van Rotterdam ben ik vaak te vinden en heb ik een stukje gebied.
In deze gebieden ben ik sowieso vaak te vinden, maar ik zie ook veel andere delen van Nederland.
Ik hoop te kunnen bijdragen aan het verder verbeteren van Waze :)

Groeten, Tim
Tim1987
Posts: 55
Send a message

Post by Tim1987
Atlas85 wrote:Welkom - Just don't mess up my work, ik heb hard mijn best gedaan op Arnhem (en petervdveen ook), zo zijn alle straten ed. al helemaal klaar in Arnhem. Je had er een paar maanden eerder moeten zijn ;-).
Dankjewel! ;)

In het begin heb ik wel wat foutjes gemaakt, maar als het goed is heb ik die allemaal weer hersteld. Mocht je nog wat tegenkomen van mijn makelij, dan moet je het maar even melden.
Bovendien is er in Arnhem nog genoeg te doen aan connections, turn restrictions, eenrichtingswegen, etc.
Ook is er ten oosten van Arnhem nog genoeg werk en daar ben ik ook goed bekend.
Wat mij trouwens opvalt is dat er (overal) erg veel gescheiden banen worden gebruikt, terwijl in de wiki toch staat vermeld dit juist zo min mogelijk te doen. (alleen bij A-wegen en uitzonderingen)
Komt dit vanuit de basismap, of zijn er gewoon verschillende meningen hierover?
Tim1987
Posts: 55
Send a message