Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by Arnoniem
Voor de 2e x geloof ik: welkom terug, Wouter! [emoji16]
wazingwr wrote:Goedenavond iedereen ik zal mij even opnieuw voorstellen. Mijn naam is nog steeds Wouter maar ben inmiddels 40 en nog steeds woonachtig in Maassluis. Ik heb jaren geleden (2011-2014) al actief de kaart bewerkt, maar door andere factoren hier mee gestopt. Ik wil graag weer mijn steentje bij gaan dragen. Ben me weer aan het inlezen, aangezien er een heel hoop veranderd is in de tussentijd. Mochten er mensen tips hebben dan hoor ik dit graag.

Mvg,
Wouter
Sent from my S7 using Tapatalk
Arnoniem
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2279
Has thanked: 240 times
Been thanked: 484 times
Send a message
Global Champ BeNeLux Champs UAE Champs Android Beta Coordinator Middle East
CM:The Netherlands CM:U.A.E. CM:Oman CM:Thailand
https://u.cubeupload.com/Arnoniem/FsnBw8.jpg

Post by ArTsLeOpS
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels ook al weer drie maanden aan de gang met Waze. Het bevalt mij uitermate goed, ook (misschien juist) vanwege de community.

Ik woon in Zutphen en rijdt bijna dagelijks richting Arnhem. Ik werk bij Provincie Gelderland en ben verantwoordelijk voor het onderhoud van 1200 kilometer aan Provinciale wegen.

Een tip voor de editors. Via de volgende link zijn actuele luchtfoto's te vinden en detail van de Provinciale wegen: http://ags.prvgld.nl/GLD.Atlas?applicatie=Areaalbeheer.

Groeten,
Jan
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message

Post by ArTsLeOpS
deeggo wrote:Welkom Jan. Heb je informatie over aankomende werkzaamheden en wegafsluitingen? Die voeren we graag in in Waze!
Hoi deeggo,
Die worden allemaal gepubliceerd op www.bereikbaargelderland.nl. Het is voor mij lastig om alert te zijn op alle wegwerkzaamheden. Het liefst zou ik ze 'automatisch' in Waze zetten...
Groeten, Jan
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message


Post by ArTsLeOpS
Hoi Tanja, leuk je hier te zien. Voor vragen over de Achterhoek kun je in ieder geval bij Arno en mij terecht...
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message



Post by ArTsLeOpS
Welkom, René! Je hulp kunnen we goed gebruiken. Heb je vragen, stel ze gerust. Dat kan hier of via Slack (bit.ly/WBNLSlackInvite).
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message

Post by ArTsLeOpS
Welkom bij de Community, Michiel! Fijn dat je komt helpen. Simon Telling is de Areamanager van Noord-Holland. Heb je vragen, stel ze gerust!
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message