Post by pmunniks036
Hoi,

Ik ben Pascal, woon in Almere en ik gebruik Waze sinds november 2016.

Ik ben zelf heel bekend met het SAA project, en wil daar de kaart op aanpassen(bv. voor a.s. weekend en ik zie nog wat foutjes). Daarnaast wil ik dit in mijn vrije tijd doen aangezien ik wel iets wil betekenen voor de weggebruiker.

Ik hoop van jullie te horen.

Pascal
pmunniks036
Posts: 12
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by Popeye999
Hoy allemaal ik ben Dinand sinds twee weken een wazer .Ik ben vrachtwagen chauffeur bij de firma van gansewinkel maak zo'n 1600 tot 2000 km in de week.Mijn grote hobby's zijn Fc Twente,Vak p,en motorclub Satudarah Maluku. Ik ben woonachtig in Enschede.Ik snap nog weinig van de puntentelling maar dat zal in de toekomst wel beter worden
Popeye999
Posts: 6
Send a message

Post by Popeye999
TheSentinel wrote:Welkom Dinand,

succes met Waze, als er vragen zijn, dan weet je ons wel te vinden ! :)
Ja dat dacht ik ook wel bedankt ;)
Popeye999
Posts: 6
Send a message

Post by pspanter
Hallo, sinds een aantal dagen op aanraden van een buurman de app geinstalleerd, en vandaag voor het eerst een hele dag met de navigatie bezig geweest.
De eerste route die ik moest rijden ging gelijk fout omdat de straat niet gevonden kon worden, en later op de dag stuurde hij mijn een richting op waarvan bleek dat de straat ophield te bestaan, dus kon weer omkeren.
Allereerste ervaringen zijn dus niet zo heelpositief, maar hoop dat ik wat enthousiaster ga worden van Waze.
pspanter
Posts: 7
Send a message

Post by pvdn
Ook maar even voorstellen:
Peter (ja, weer een Peter :)), pas sinds 4 maanden actief aan het Wazen, omdat ik toen pas een data abbo heb. Ondertussen wel al Waze krijger met 30.000 punten.
Ook al flink aan het editten op de map, vooral lokaal (Eindhoven) maar waar ik kan ook bezig de Places te verwerken.
pvdn
Posts: 31
Been thanked: 3 times
Send a message
[img]https:///mSz3t[/img]

Post by pveatx
Hoi, ik ben Peter van Es, woon in Hilversum en gebruik Waze nu een paar maanden. Prima app, maar af en toe kom ik gekke dingen tegen die niet aan te passen zijn (een afrit en oprit nemen langs de snelweg... waarschijnlijk sneller als er een file is, maar als er geen file is is het de standaard route geworden...).

Ook zijn er veel wegen gelocked die nog aanpassing behoeven.

Ik gebruik Waze in m'n dagelijkse auto, maar vooral ook in m'n klassieker... een Mercedes 280 SL uit 1969...

Peter
pveatx
Posts: 4
Send a message

Post by pveatx
Ik ken 3 van die punten nu:

1. Op de A27 bij afslag Bilthoven. Daar wordt je vaak de af- en oprit over gestuurd. Maar het lijkt of deze nu minder vaak voorkomt dan in het verleden...

https://world.waze.com/editor/?zoom=4&l ... TTTTTTTTFT

2. A2, bij 's-Hertogenbosch, in beide richtingen (Noord en Zuidwaarts) wordt je over dat deel van de snelweg gestuurd dat voor de lokale verbindingen is. Nu de snelheidslimiet over het centrale deel (voor doorgaand verkeer) hoger is, lijkt me dat onzinnig. Zie o.a. hier:

https://world.waze.com/editor/?zoom=3&l ... TTTTTTTTFT

De GPS is echter niet accuraat genoeg voor Waze om te detecteren dat je niet de gesuggereerde route neemt, maar de hoofdbaan. Aangezien Waze dan denkt dat je lekker snel doorrijdt, wordt het systeem bevestigd in de keuze, denk ik.

Peter
pveatx
Posts: 4
Send a message

Post by pyromania
hallo Wazers, ik ben Robin Nieland a.k.a Pyromania. ik ben 19 jaar, woon in Assen en ben ongeveer een maand geleden begonnen met de app en 2 weken geleden ben ik een beginnende map editor geworden. ik heb 3147 punten en heb al 6 areas gereden, 1e: 381.65 km², 2e: 6.19 km², 3e: 8.77 km², 4e: 88.81 km², 5e: 425.26 km² en de 6e: 112.19 km². ik ben best wel actief geweest in de map vooral in mijn eigen woonplaats is er het een en het ander veranderd/verbeterd. mijn plan is om uiteindelijk minimaal een level 4 editor te worden aangezien ik het zeer belangerijk vind om een goede navigatie-app ook goed te houden en ervoor te zorgen dat alles klopt. en mijn beste eigenschap is, dat ik een pietje precies ben :P dus ik ga alleen voor het allerbeste.
pyromania
Posts: 7
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by pyromania
kdevries wrote:
pyromania wrote:hallo Wazers, ik ben Robin Nieland a.k.a Pyromania. ik ben 19 jaar, woon in Assen en ben ongeveer een maand geleden begonnen met de app en 2 weken geleden ben ik een beginnende map editor geworden. ik heb 3147 punten en heb al 6 areas gereden, 1e: 381.65 km², 2e: 6.19 km², 3e: 8.77 km², 4e: 88.81 km², 5e: 425.26 km² en de 6e: 112.19 km². ik ben best wel actief geweest in de map vooral in mijn eigen woonplaats is er het een en het ander veranderd/verbeterd. mijn plan is om uiteindelijk minimaal een level 4 editor te worden aangezien ik het zeer belangerijk vind om een goede navigatie-app ook goed te houden en ervoor te zorgen dat alles klopt. en mijn beste eigenschap is, dat ik een pietje precies ben :P dus ik ga alleen voor het allerbeste.
Welkom Robin,

We hebben al gechat via WME.
In Drenthe kunnen we wel wat actieve editors gebruiken. Heb je al gekeken naar de invalswegen ten Zuiden van Assen (A28 en N33). Daar verschenen regelmatig meldingen ivm met de werkzaamheden. Misschien kun je dat in de gaten houden.
Je bent in ieder geval wel ambitieus ;)

Groet,

Katrinus
tuurlijk wil ik het daar wel in de gaten houden, ik wil zelfs heel Assen wel monitoren als dat handiger is ;) en bedankt allemaal voor het warme welkom :D
pyromania
Posts: 7
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by QuixNL
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan Noordhout en sinds kort ben ik ook een Waze gebruiker, uit het altijd mooie Bovenkarspel.
Ik rij vaak vanuit Bovenkarspel naar Arnhem voor mijn werk (ik werk in de IT) en doe dit graag op mijn motor, een VFR 750 uit 1996 een echte kilometervreter.

Ik heb al een aantal edits gedaan bij mij in de buurt en dat bevalt me wel.

Veel plezier allemaal en wie weet spreken we elkaar eens.
QuixNL
Posts: 1
Send a message