Post by TrisNez
Welkom Danny.

Leuk! Een BB10 gebruiker erbij.
Ik had voorheen een Z10 (nog voordat je rechstreeks apks kon installeren) en merkte dat Waze het niet altijd goed deed.
Was sideloaded via CrackBerry.
Ik zag wel altijd de juiste informatie, maar mijn reports werden niet geupload en ook de afgelegde trajecten waren vaak niet zichtbaar.
Werkt dat tegenwoordig beter?
is al weer een jaartje terug hoor.
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Welkom bij de club Mark.
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Welkom Danny.
Groeten van een Amsterdam-genoot.
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Welkom bij de club Wilbertoord!
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Welkom Marcel!
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Welkom Terence!
Veel plezier gewenst.
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by TrisNez
Ha type4-tuning,
Welkom bij de club.
Je weet ons te vinden op het forum als er vragen mochten zijn.
Met z'n allen komen wij er wel!
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by tristan189
Sinds deze week heb ik Waze gevonden en ik zag dat de straten niet helemaal up to date was in mijn dorp. Jammer dat ik deze navigatie niet eerder heb gevonden.
Mijn naam is Jos en ben 44 jaar.
tristan189
Posts: 12
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Troopah
He hallo,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben 30 jaar oud, Heb in het verleden al eens Waze gebruikt, maar toen was ik niet tevreden over het navigatiessysteem. Inmiddels heb ik een dag of wat geleden een nieuwe poging gewaagd en tot nu toe ben ik tevreden. Het up-to-date houden van de kaarten blijkt me te bevallen. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat in mijn woon- en werkomgeving alles behoorlijk in orde blijkt :D

Ik rij dagelijks 32 km over hetzelfde traject naar mijn werk. De aard van mijn werkzaamheden bied me de mogelijkheid om enkele uren per dag kriskras door 4 gemeentes te rijden. In die tijd mag ik een deel van de wegen die ik berijd zelf bepalen en hierdoor is het aantal straten waar ik nog nooit ben geweest zeer beperkt. Ik vraag zo meteen voor mijn woon- en werkomgeving AM rechten aan omdat ik mijn smartphone niet mee kan nemen tijdens mijn werk.

Verkeerde plaats misschien voor een vraag, maar zijn er werkafspraken en zo ja, kan ik ergens een duidelijk overzicht van die afspraken vinden.
Troopah
Posts: 2
Send a message

Post by Troopah
Die omgeving is Twente.

Bedankt voor de tip.
Troopah
Posts: 2
Send a message