Post by silver107
Hallo allemaal,

ik rijd rond als silver107, maar mijn naar is Jonn.
Ik rij vooral rond in zuid limburg, in een zilveren peugeot 107, en in de zomermaanden in een '74 triumph spitfire. Ook hierbij is Waze erg behulpzaam.

groet,

Jonn
silver107
Posts: 1
Send a message

Post by silverstorm993
Hoi Wazers,

Mijn nickname is silverstorm993. Ik woon/rij het grootste aantal kilometers in het mooie drente. Ik merk dat vooral de kleine plaatsjes niet (helemaal) goed op de kaart staan. Ik heb e.e.a. al proberen aan te passen, maar soms mis ik de rechten helaas. Best jammer dat je de wegen in de plaats waar je woont niet kan aanpassen en er daardoor fouten blijven bestaan.

Met vriendelijke groet,
silverstorm993
silverstorm993
Posts: 1
Send a message

Post by sjapafhaak
ben dr ook bij, vind het nogal buggy.. mss ligt het aan mn iphone... of de srv van waze?
sjapafhaak
Posts: 2
Send a message

Post by sjapafhaak
robin1979 wrote:
sjapafhaak wrote:ben dr ook bij, vind het nogal buggy.. mss ligt het aan mn iphone... of de srv van waze?
Wat werkt er niet goed?
Update werkte buggy, zie dat ook veel bij de amerikanen.... Mss gaat beter
sjapafhaak
Posts: 2
Send a message

Post by Sjizo
Gisteren aangemeld bij waze. Had er nog nooit van gehoord, maar kwam het tegen toen ik wat meer aan het verdiepen was aan badges voor foursquare. Mijn naam is Erik en ik woon in Roermond, Limburg. Vind het idee van waze leuk, maar in het begin wel wat verwarrend. Zo veel features, het kost even wat tijd om opgestart te raken. Heb al wat mapedits gedaan toen ik bij het rondkijken zag dat een aantal eenrichtingswegen verkeerd stonden, of niet ingesteld. Zal de komende tijd proberen bezig te houden met het bekijken en waar nodig is aanpassen van de kaarten in de regio midden limburg.
Behalve waze gebruik ik dus ook foursquare op mijn iphone 4, en doe ik aan geocaching (soort van gps treasure hunt) waarvoor ik een Garmin GPSMAP 62S gebruik
Sjizo
Posts: 1
Send a message

Post by Sjors_S
Hallo Allemaal,

Ik ben Sjors, woonachtig in regio Almere en rij elke dag best wel veel op de weg.. :P
Ik gebruik Waze nu een jaar ongeveer en ondertussen al aardig wat kilometers verslonden.
Verder wil ik me nu meer inzetten in het bewerken en aanpassen van de kaart om alles voor de mede wazers juist te krijgen, Nederland verandert de laatste gigantisch veel en dat vergt de nodige inspanning.

Verder kan ik redelijk goed afsluitingen en dergelijken melden, aangezien dit een van mijn werkgebieden is.
Sjors_S
Posts: 2
Send a message

Post by Sjors_S
Ik heb me ondertussen ingeschreven op Slack, en bedankt heren!
Sjors_S
Posts: 2
Send a message

Post by sjorsbalt
Hoi, Ik ben Sjors en gebruik nu een aantal weken Waze. Vooral de regelmatige kaartupdates door gebruikers + file meldingen zijn erg fijn om te gebruiken tegenover andere navigatie software.

Ik heb gisteren area manager rechten aangevraagd zodat ik mijn gebied up to date kan houden en heb vandaag via het forum met behulp van anderen al een aanpassing gemaakt zodat de nieuwe spoorweg overgang bij ons in het dorp er nu ook goed in staat.
sjorsbalt
Posts: 3
Send a message

Post by skidak
Vooruit, ook dan maar even... ;-)
Peter is de naam en Wazer sinds september 2013 (althans, volgens dit forum want ik weet zeker dat ik begin 2012 Waze ook al gebruikte). Maar goed, maakt niet uit. Heb as-I-type 120.553 punten bijelkaar gereden waarmee ik ben toegetreden tot de groep van de "Royalty Wazer"
Ik ben 48 jaar, woonachtig in Leiderdorp samen met vrouw en zoon.
Mijn geld verdien ik als Business Intelligence Consultant bij een grote detacheerder.
Hierdoor verandert mijn werkplek steeds; soms in Amersfoort, dan weer in Utrecht en dan weer in Zoetermeer.
Heb inmiddels reeds een paar kleine edits gaan en ga proberen om (in ieder geval) Leiderdorp en omgeving up-to-date te houden.
Tenslotte, voor mijn vervoer zorgt een Škoda Fabia Greenline uit 2011.
skidak
Posts: 31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by slslnl
Hoi, Edi hier.

Al een paar jaar gebruiker, al vaak dingen doorgegeven, maar vandaag eens geprobeerd iets zelf aan te passen. Dit omdat ik bepaalde dingen heb gezien die lastig uit te leggen zijn.

Ik rij motor als vervoersmiddel en dan kan ik niet zomaar aangeven dat er ergens een "fout" is.
Ik werk als chauffeur HAP (huisartsenpost) op meerdere posten in Nederland, dus kom soms nog wel eens iets tegen in den landen.

Ik ben momenteel 42 jaar en woon in de Alblasserwaard.

Ik hoop dat dit genoeg info is zo.

Groetjes Edi
slslnl
Posts: 1
Send a message