Post by tjabbe
Hallo ik ben Tjisse Reitsma. Ik gebruik waze in mijn werk als buschauffeur in Zwolle en omgeving ( Meppel, Steenwijk, Dedemsvaart, Coevorden enz). Ook heb ik al aardig wat college zover gekregen om dit ook te doen en ik moet zeggen het is wel lachen met die ping berichten.
tjabbe
Posts: 2
Send a message

Post by Tjee
Ik ben Caro(line) en sinds vandaag in to the Waze :D

Handig in gebruik en gelijk begonnen met editen in mijn buurt.

Ik rij iedere dag van Wissenkerke naar Middelburg (Zeeland)
Tjee
Posts: 2
Send a message

Post by ToyoloCelica
Hallo allemaal.

Nieuw hier, mijn naam hou ik liever privé.
Waar kinderachtig vandaan komt, niet mijn persoonlijkheid want ik ben vrij serieus en meer de pappa van mijn vriendengroep :ugeek: De naam komt van toen ik in Wordfeud geen naam kon krijgen omdat alles al bezet was, en ik tegen mijn vriendin zei: 'Wat kinderachtig zeg'. Dat ging bij Waze ongeveer het zelfde met een gebruikersnaam uitzoeken, dus dezelfde naam daar maar gebruikt.
Sinds een maandje of twee met waze bezig, en het bevalt me steeds beter moet ik zeggen.
Ik rij geen auto, alleen motor (Honda CBR) en woon in Nijkerk Gelderland.
Ik ben lokaal al aardig bezig geweest met straatnamen toevoegen en problemen oplossen, best leuk om te doen.

En nu ga ik snel door naar het request topic, want ik erger me groen en geel aan een straat in mijn buurt die gelocked is en niet helemaal klopt :D
ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

Post by ToyoloCelica
Hoi Peter. Ja ik zie jouw naam regelmatig voorbij komen als ik op wegen klik of op wazers die in de buurt rijden. Zag dat Berencamperweg/Hemmelerweg nu al is aangepast, dat gaat echt snel hier zeg! Ideaal zo'n forum. Jullie gaan nog wel meer van me horen, leuk om samen de kaart te optimaliseren met zijn allen :D
ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

Post by ToyoloCelica
Welkom Waver.
Utrecht, schitterende stad, maar wat vond ik dat moeilijk om er te rijden zeg! Eenmaal in de binnenstad ben ik maar over de busbaan gegaan een keer omdat ik er niks meer van snapte (Had nog geen navi toen).
Daar is Waze met een goed kloppende kaart dus zeker een uitkomst :D Succes met de editor!
ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

Post by ToyoloCelica
Welkom 'nieuwe' wazers!

Modderfokker das toevallig ik zag vanmiddag je naam op de kaart staan bij een rood 'gefrustreerd of boos' poppetje. Soms als ik even stil zit ga ik voor de lol op wazers in de buurt klikken om de namen te zien, zodoende :)
ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

Post by ToyoloCelica
Haha ja Maantje kinderachtig ben ik weer he :P

@Heisa123:
Heisa123 wrote:mir4dor on Mon Oct 15, 2012 8:48 pm

Ik chat elke dag even.
Nooit een reactie.
:arrow:
Ik moet zeggen dat ik pas na enkele weken ontdekte hoe de chat nou precies werkt.. En dat je ook als het ware chats 'oppikt' tijdens het rijden. Die dan onder meldingen staan in je menu. Denk dat ook een hoop mensen de tijd er niet voor nemen. Die gaan van A naar B en zetten Waze dan meteen uit. Op zich is de functie wel leuk, vooral in de file.
ToyoloCelica
Posts: 13
Send a message

Post by tribbles_nl
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel Anthonijsz aka Tribbles_nl.
Ik heb inmiddels al wat edits gedaan maar had mij nog niet voorgesteld. Ik gebruik ruim 3 jaar Waze en heb er volgens de statistieken al 92577 kilometers mee gereden. Vele nieuwe Waze gebruikers aangebracht en elke werkdag krijg ik wel een Toet Toet van een andere fan.

Ik ben echt heel blij met Waze want het heeft al vele #wazewins :) opgeleverd en dat betekent meer Quality time met de familie of gewoon op tijd bij de klant. Als IT consultant rijd ik zo'n 60k km per jaar door heel Nederland, momenteel in een Hybride Toyota Auris Touring Sport.

Ik woon in Purmerend en aldaar heb ik al wat edits mogen doen, ook met medewerking van andere Waze editors. Ik ben nog een L1 maar hoop snel te promoveren tot L2. ;) Ik wens iedereen alvast een veilige jaarwisseling en vele veilige kilomters!
tribbles_nl
Posts: 24
Has thanked: 5 times
Send a message

Post by TrisNez
Ik gebruikte Waze al een tijdje en ben er blij mee.
Ik merkte in mijn directe woon en werkomgeving (Amsterdam-Noord & Amsterdam-Zuid) wat afwijkinkjes en ben sinds deze week begonnen hier en daar correcties aan te brengen.
Vandaar dat ik nu ook bekende stukjes (woon - werk - winkelen) waar ik normaal Waze nooit aan had staan toch de Note 3 aan het werk zet.

Sorry als ik hier en daar foutjes maak.
Jeroen en Peter, nogmaals bedankt voor de hulp met mijn eerste 'dingetjes'.
TrisNez
Posts: 34
Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times
Send a message