Post by snowhite0901
Hallo Allemaal,

Ik ben Erwin en werk al een aantal jaar met Waze (maar meestal werkte ik met tomtom). Sinds dit jaar heb ik een leaseauto met AA en ben ik weer meer Waze gaan gebruiken. Nu zag ik wat dingen die niet klopten op de kaart en heb ik besloten maar te gaan helpen.
Ik kom uit Sliedrecht en rij meestal richting Schiedam maar ik kom door heel nl.
snowhite0901
Posts: 11
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by SocratezVador
Hallo, even voorstellen, ik ben Karel.

Ik gebruik Waze nu een paar weken en dat bevalt me erg goed.

Ik ben gepensioneerd en heb voorheen met het navigatiesysteem Decca gewerkt.
Ook als hobby met Win-Ce systemen, zoals Igo, Navigon, Destinator en de Olympia.

Ik heb in Lelystad en omgeving wel wat onjuiste aanwijzingen gekregen tijdens het rijden met Waze. Zo kreeg ik tijdens een rit naar het Infocentrum Oostvaardersplassen aan de Kitsweg de aanwijzing om van de Buizerdweg via een weiland naar de Torenvalkweg te rijden en dat gebeurde ook verder op de Buizerdweg om door het Hollandse Hout over de wandel/fietspaden mijn weg naar de Kitsweg te vervolgen. Ik denk dat ik e.e.a. juist heb gecorrigeerd, maar daarover graag advies/response van andere editors/managers. U-bocht permissies zijn me nog niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk de stof nog beter doorlezen.

Graag bied ik mijn diensten aan om Waze nog verder te verbeteren.

Ben nu bezig om het GPS-signaal van mijn telefoon naar mijn tablet te "tetheren" om dan te kunnen genieten van Waze op een veel groter scherm.

Ik rij in een Nissan Micra, maar rij niet zo veel meer.

Veel veilige kilometers forumleden.
SocratezVador
Posts: 3
Send a message

Post by spajas
Ik ben Jasper (waze: spajas), 36 en woonachtig in Den Bosch. Ik was al een tijd bekend met Waze maar toentertijd maar enkele malen gebruikt. Tegenwoordig gebruik ik het vaker omdat het concept mij erg aanspreekt. Regelmatig ga ik dan ook naar de editor om URs op te lossen en om zelf de map te scannen op missende straten, landmarks, etc. Zit er zelfs aan te denken om AM-rechten aan te vragen voor het gebied rondom Den Bosch.

Nu ik hier toch mijn 1e post schrijf twee korte vragen:
- Waarom zie ik sinds enkele dagen totaal geen URs meer? Kan me niet voorstellen dat er geen URs zijn. Heb toch ruim 600km2 gereden waar ik URs zou kunnen oplossen;
- Hoe zit het met huisnummers? Als je een straat toevoegt dan hoef je geen huisnummers in te vullen (is namelijk ook erg lastig om deze te vinden). Hoe weet Waze de huisnummers van de nieuwe, toegevoegde straten?

Ik hoop iig veel te kunnen toevoegen aan het hele Waze verhaal.
spajas
Posts: 48
Send a message

Post by spajas
Hmm, dan zit er niks anders op dan nóg vaker te checken op URs :).
spajas
Posts: 48
Send a message

Post by spammetje
Hi

Ik ben Daan. Gebruik al een aantal jaar Waze. Eigenlijk nooit echt actief als map editor of forum member. De laatste tijd kom ik echter steeds vaker spook wegwerkzaamheden tegen op de kaart welke elke keer terug komen dus dacht ik laat ik eens kijken hoe dat werkt :). Ben er nog niet uit maar ga me eerst maar eens inlezen op de bestaande posts (er is genoeg te lezen).

mvg Daan
spammetje
Posts: 3
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by SpeedCam
Sinds een paar weken fanatiek gebruiker van Waze, jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt :cry:

Voor mijn woon-werk verkeer dagelijk op de weg tussen Veldhoven en Den Bosch v.v.
Verder regelmatig in de Kempen en provincie Zeeland te vinden.

Mijn voertuig is een Citroen Xara Picasssooooooooo


Groetjes Speedcam... En vooral veel veilige kilometers allemaal!
SpeedCam
Posts: 1
Send a message

Post by Speijker
Oeps, dubbele post.
Speijker
Posts: 3
Has thanked: 1 time
Send a message
Last edited by Speijker on Wed Sep 30, 2015 10:36 am, edited 1 time in total.

Post by Speijker
Hallo allemaal,

Ik ben Tim, ik woon in Leiden en gebruik sinds kort Waze. Ik heb ook nog niet zo lang een rijbewijs.
Ik hoop dat ik zo nu en dan iets kan bijdragen aan de kaart. Er is volgens mij niet zo veel meer te doen, maar ik vind het wel leuk om zo nu en dan in de kaart te neuzen, al is het maar om mijn eigen omgeving beter te leren kennen.
Speijker
Posts: 3
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Spekeend
Ik ben Marc. Overtuigd van de kracht van Waze. Wil graag m'n steentje bijdragen op de maps. Best leuk om te doen.
Spekeend
Posts: 7
Has thanked: 5 times
Send a message

Post by Spekko
Even aftrappen:

Ik ben Jacob-Jan, woon in Elburg en gebruik sinds een week of 3 waze. Ik sta nu op de 9880 plek met 7734 punten.
Ik ben account manager en daardoor veel op de weg in een golf variant.

grtz

Spekko
Spekko
Posts: 56
Send a message
happy wazer
Galaxy S2