Post by Langenort
Dank je wel, Ik heb de wiki al eens schuin doorgekeken :geek:

Was ik erg vervelend :oops:
Langenort
Posts: 10
Send a message

Post by Larsredering
goede dag,
wou me even voorstellen ik ben Lars kom uit spijkenisse
ik ben cv monteur en mijn werk gebied is rotterdam en omgeving
waarbij ik dus de hele dag met wazen open rijd.

nu ik het navigeren met mijn ogen dicht kan dacht ik laat ik is gaan kijken of ik die kaart niet kan helpen verbeteren.
Larsredering
Posts: 5
Send a message

Post by lbeew
Hallo, ook nieuw hier. Omgeving Utrecht en ik rij veel voor m'n werk dus ben benieuwd. :)
lbeew
Posts: 2
Send a message

Post by leesbril42
Leesbril42 heb ik als naam gekozen voor mn inmiddels gestolen smartfoon en dus ook voor Waze. Die foon maakte de leesbril definitief tot een onmisbaar item en het was een Galaxy, voor mij had dat onmiddellijk de associatie met 42 (hitchhikers guide to the galaxy).

Waze gebruik ik sinds mei 2012, meestal als ik verkeersproblemen verwacht of als ik naar onbekende oorden ga. Bij vlagen dus. Puntjesjager ben ik sowieso al niet. De meldingen van snelheidscontroles vind ik belangrijk, voor woonwerkverkeer weet ik me nog wel aan de limieten te houden maar in het weekend vergis ik me wel eens in de snelheid en dan is Waze erg attent natuurlijk.

Vanaf nu wil ik op beperkte schaal een bijdrage leveren aan de 'Waze-gemeenschap'. Eerst maar eens door gewoon te melden, na enige studie zal ik mogelijk ook zelf gaan editten. Eerst maar eens de gang van zaken bekijken voor ik mezelf los laat...
leesbril42
Posts: 10
Has thanked: 4 times
Send a message

Post by Leeuwenstorm
Hallo Allemaal,

Ik ben Anne, Wazer sinds iets meer dan een maand.
Ik rij niet heel veel wegens woon-werk in dezelfde stad (een aanrader) maar af en toe heb ik een klus buiten de stad of mag ik met mijn band op pad en dan komen we wel op bijzondere plekken.
Vandaar Waze en vandaar ook mijn interesse om af en toe een wijziging/file en vooral ETA door te geven.

Ik stoei nog met zaken als het personaliseren van mijn account. Er blijven foto's van Facebook aan hangen die ik toch liever anders zag :)

Mijn auto, een Honda Civic, met de band een Chevrolet Van.
Mijn Waze op een HTC M8.
mijn ranking.. erg laag maar daar komt vanzelf verandering in
Leeuwenstorm
Posts: 1
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Lennartvr
Ook ik zal mij hier even netjes voorstellen.
Ik, man van 33 jaar, luisterend naar de naam Lennart en sinds +/- 2 weken Waze gebruiker (Lennartvr).
In bezit van een zwarte Megane CC, die vaker grijs dan zwart is, aangezien autowassen niet tot mijn hobbies behoort :D

Na een aantal jaren gebruik te hebben gemaakt van een betaalde navigatie app (voornamelijk ivm offline kaarten) toch maar eens Waze geprobeerd. En vanaf het eerste moment zeer positief.

Net als de meeste mensen hier, wil ik mijn steentje bijdragen om de kaart te verbeteren. Rij voornamelijk in de omgeving van Beverwijk, Castricum, Alkmaar.
Heb inmiddels in de map editor wel wat dingen proberen aan te passen, maar niet alles gaat zoals ik wil. Maar ahg, dat gaat vanzelf goedkomen. En anders zullen jullie de vragen vanzelf langs zien komen;)
Lennartvr
Posts: 1
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Leorenaud
Hoi ik ben Leo.
Ben nu ruim een jaar Wazer en het bevalt me goed.
Gebruik het voornamelijk voor mijn woon-werk verkeer, maar ook alle andere ritten die ik maak doe ik met waze. Ben ook vaak de eerste die een file melding maak, omdat ik vroeg de deur uit ga en dan de eerste files meemaak. Help hier graag andere mee!!

Sinds een paar weken probeer ik ook de map te editten, omdat ik zie dat er straten niet goed staan weergegeven. Lees nu ook over de u-turns, moet je aan het einde van een doodlopende twee richting straat nu wel of geen u-turn aanzetten?
Hoor graag wat hier de bedoeling is, voordat ik alles aan ga zetten terwijl dit niet de bedoeling is.

Groet
Leo
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message

Post by Leorenaud
Welkom Remco.
We zullen elkaar vast een keer zijn tegengekomen onderweg.
Woon ook in Nijmegen en werk in Wageningen.
Er zijn volgens mij niet veel Wazers die dezelfde route maken.
Voor het rittenoverzicht moet je soms best lang wachten. En soms staat ie er na een uur al op...
Veel succes en plezier met het editen.
Leo Renaud
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message

Post by Leorenaud
Welkom Kit,

Veel plezier met het navigeren met Waze en het bewerken van de kaart.
Je hebt vandaag je eerste edit al gedaan, zag ik ;)

Groet,
Leo
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message

Post by Leorenaud
Welkom Kevin.
Veel succes met het editten van de kaart.
Lees ook de wiki eens door.
https://wiki.waze.com/wiki/index.php/Nederland
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message