Post by Evs69
Hoi,

Mijn naam is Eric, 45 jaar, getrouwd, 3 kinderen.
Ik gebruik Waze nu een half jaar op de iPhone 4S, echt fantastische tool ! Ik heb ook andere navigatie in de auto maar had na een paar ritten al meer vertrouwen in Waze dan in die andere.

Zelf woon ik in de Flevopolder tussen Dronten en Lelystad en werk dagelijks mee aan de beschikbaarheid en distributie van gezond, eerlijk en verantwoord voedsel.

De kaarten van Waze in NL zijn m.i. op gedetaileerd niveau prima in orde (tuurlijk mist er zo af en toe wat en veranderen wegen), maar ik kom voor mijn werk ook in andere landen van de EU en daar is buiten de hoofdwegen best nog wat werk te doen. Het mooie is echter dat je nooit zonder gedetaileerde lokale kaart zit dankzij lokale wazers zoals jullie allemaal. Thx voor al het werk wat er in is gestoken ! :D

Mvg, Eric.
Evs69
Posts: 20
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time
Send a message
Mvg, Eric.

Post by EZ4U2
Hallo,

Ik ben Rob.
Woon in Eindhoven en werk in Den Bosch.
Ben actief met Motorrijden, GeoCachen, Duiken.
Ik gebruik WAZE nu zo'n 2 jaar en ben erg tevreden.

Wat ik nog mis:
:idea: Ik denk dat WAZE niet werkt als ik het niet
op de voorgrond heb, of als ik mn scherm uitzet.
:idea: Een melding van de toegestane snelheid op het huidige wegdeel...
Dat zou mooi kunnen aan de andere kant van de huidige snelheid.

Groeten,
Rob
EZ4U2
Posts: 1
Send a message

Post by ezelfde
Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Edward van ’t Zelfde en ik gebruik Waze al enkele maanden. Ik rijd dagelijks tussen Veenendaal en Wijk bij Duurstede / Houten.
Ik werk voor de gemeente Wijk bij Duurstede en Houten en houdt met onder andere bezig met bereikbaarheid. Ik heb geregeld overleg met bijvoorbeeld hulpdiensten over aanrijdroutes.
Daarnaast houd ik Local Traffic Control bij voor de gemeente. Dit is informatie over wegafsluitingen. Deze data wordt o.a. weer overgenomen door Waze.
http://live.andes.nl/prov_utrecht

Ook heb ik me al aangemeld voor Slack. Maar ik nog even kijken hoe dit werkt.
ezelfde
Posts: 31
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by FireCoachDees
Hallo allemaal,

Ooit, in de begintijd van Waze, heb ik het eens uitgeprobeerd... en vond het toen maar vaag. Inmiddels is het alweer een aantal maanden mijn zeer gewaardeerde navigator.
En nu ben ik het editten aan het ontdekken. Dat zal ongetwijfeld met vallen en opstaan gaan lukken.

Ben wel benieuwd of er forumleden actief zijn in de regio Amersfoort.
Dees
FireCoachDees
Posts: 4
Send a message

Post by FiZiON
Hallo!

Twee jaar geleden heb ik Waze ontdekt, toen werkte het overigens stukken slechter dan vandaag de dag. Een tijd heb ik er daarom weinig mee gedaan, maar sinds kort ben ik er weer mee begonnen en kwam ik erachter dat er een kaart editor is. Sindsdien verslaafd ;) Ik ben nogal pietje precies en dat komt goed uit voor Waze als je het mij vraagt :ugeek: Ik hoop in ieder geval veel en goede bijdragen te kunnen leveren om Waze zo goed mogelijk te maken!

Oh ja, wie ik ben. Ik ben Frank, 33 jaar, geboren en getogen in Dordrecht en getrouwd met ook een echte Dordtse. In die stad ken ik de meeste straatjes dan ook wel. Verder heb ik ook nog een poes: Sip. Ik ben meestal te vinden op of rond de A15, A16 en N3.

Groet,
Frank
FiZiON
Posts: 23
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times
Send a message

Post by FiZiON
htahta wrote:Bedenk wel dat we simpel teken .. en niet iedere vlucht heuvel deel uit laten maken van de kaart.
Zó pietje precies ben ik ook weer niet, maar het moet wel gewoon kloppen ;)
FiZiON
Posts: 23
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times
Send a message

Post by flappie4
Goedendag,

Mijn naam is Philip en ben enige tijd gebruiker van Waze.
Toevallig kwam ik een paar kaartfouten tegen en zag dat je dit zelf kan aanpassen!!
Das mooi!! Meteen even de wegen in mijn buurt gecontroleerd en nog wat onvolkomenheidjes tegen gekomen.

Laten we met zn alle de beste kaarten maken die er zijn!!

Groetjes,
Philip
flappie4
Posts: 22
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by flappie4
Jvoambu wrote:Welkom! Welke regio ben je actief?
Ik rij meestal in de omgeving van Rotterdam - Den Haag en in het weekend omgeving Ermelo :P

Philip
flappie4
Posts: 22
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by fleskalebas
Hoi,

Ik ben Rowan en ik vind het altijd leuk om te zorgen dat de online kaarten up-to-date blijven. In Google Map Editor heb ik nog niet zo veel succes (mijn suggesties worden niet vaak overgenomen omdat het niet overeenkomt met satellietbeeld (logisch als er een nieuwe weg ligt) of omdat er niet meer meldingen binnenkomen) dus probeer ik het nu bij Waze.

Ook hier loop ik er nog tegen aan dat wijzigingen die 100% correct zijn, niet opgenomen worden in de kaart, omdat ik nog maar Level 1 ben. Dus om maar 'credits' op te bouwen, probeer ik suggesties te doen via de Wegwerkzaamheden-sheet en via AM zodat de wijzigingen toch maar doorgevoerd worden, daar hebben we allemaal plezier van :)

Ik moet het systeem nog even onder de knie krijgen, maar het lijkt me nog wel eens wat om in de nabije toekomst een hogere level aangemeten te krijgen zodat ik zelf wijzigingen of wegwerkzaamheden kan toevoegen.

Oja, mijn gebied is voornamelijk Assen en omstreken, ik moet vaak naar klanten toe dus zodoende kom je ook veel op de weg tegen.

Groetjes!
fleskalebas
Posts: 7
Send a message

Post by fleskalebas
Dat is natuurlijk niet meer dan logisch :)
Jullie gaan echter nog een stapje verder, i.p.v. de wijziging meteen te annuleren zonder verder te verifiëren zoals bij Google. En aangezien Google nog wel eens zaken uit Waze importeert komt het zo via via toch wel weer bij Google terecht, haha.
fleskalebas
Posts: 7
Send a message