Post by maantje76
wupske wrote: Is hier trouwens al iemand Area Manager van Apeldoorn? Ze zijn daar een aantal rotondes aan het ombouwen tot kruispunt, en deze zijn (natuurlijk) nu gelocked.
Welkom! Als je specifieke locaties hebt in Apeldoorn (of elders), mag je deze ten alle tijden in het UR-topic plaatsen. Een van de Country Managers kan deze dan aanpassen...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Mad-Axeman wrote:Hoi, ik rijd al een tijdje met Waze. Heb enige tijd Waze aan de kant gezet omdat het problemen gaf met muziek afspelen op m'n telefoon. Sinds dat probleem uit de wereld is, ben ik weer dankbaar gebruiker van Waze.

Mijn naam is Alex Bron, mijn auto is een Ford Focus station (lease), ik woon in Helmond en werk voor een "system integrator" (automatisering). Zodoende reis ik aardig wat.

'k Ben door mijn zwager op Waze gewezen en heb inmiddels de vlam alweer doorgegeven aan een vriend die het in mijn auto zag en nu zelf ook enthousiast wazer is.
Welkom! Welke System integrator? ;)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
dionysus1975 wrote:Hoi allen,

Ik heb al een tijdje een waze account, maar sinds ik in bezit ben van een Android toestel, heb ik wat meer tijd om er eens mee te expirimenteren.
Zo ben ik bij mij in de buurt de straten aan het checken. Gaat inmiddels al vrij aardig
Welcome to the club!
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Archz0r wrote:Ik ben Danny, 31 en kom uit Den Haag. Voor mijn werk als inspecteur zit ik veel op de weg (Skoda Fabia, binnenkort in te ruilen voor Focus Wagon of Megane Estate).
Prive rijd ik een Citroen Saxo met waze sticker! ;-)
Welkom welkom....wat kom je ons hier inspecteren? ;)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
ct93 wrote:Hoi, ben Chris, omgeving Haarlem/IJmuiden. Ben ook geen heavy user (fiets zoveel mogelijk) maar ontdek langzaamaan het e.e.a. en tot nu toe bevalt alles uitstekend! Tot nu toe de TomTom gebruikt maar vind het ook prettig om geen extra apparaat mee te hoeven nemen. En het sociale aspect spreekt me aan.
Nu maar een of ander montageding vinden of bedenken voor de iPhone 4S met (dun) hoesje....
Welkom Chris!

Hier de oplossing:

http://www.waze.com/blog/wp-content/upl ... holder.png
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
ct93 wrote:Laat me raden...die moet ik verdienen? ;)
Tja wie zich nuttig maakt, kan wat verwachten he ;) Op Facebook veel 'liken' van Waze...kan je ook dit soort gadgets mee 'verdienen'...
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Crashtender wrote:Hoi allemaal.

Nieuw hier? Neuh, niet echt. Heb Waze in het verleden al eens op de telefoon gehad, maar door wat technische problemen van het toestel maar even gelaten voor wat het was. Nu inmiddels weer een enthousiast gebruiker en aardig aan het klimmen op de puntenlijst. :)
Ik rij met de ambulance door Flevoland en ben daar dan ook Area Manager. Mocht je dus een wazer (zo'n snelle gele) op hoge snelheid over je scherm zien zoeven en je spot tegelijk een ambu, zwaai dan even.
:D
Tot ziens op de weg!
:o Nog een ambulance bestuurder! welkom :)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
mutje wrote:Ik zal me ook maar even voorstellen.

Ik ben Teus gebruik nu 3 weken actief Waze. Ik had het ooit op een andere telefoon
gezet voor navigatie (waar geen internet verbinding op zat).

Van beroep ben ik ICTer en heb er zelf een bedrijfje naast.

Ik hoop mijn steentje bij te kunnen dragen aan Waze en de map in de buurt (Hattem) te kunnen verbeteren.
Druk met nieuwe 'in the club'... Welcome!
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
wimdelange wrote:waarom is er zoveel gelocked eigenlijk?
Welkom!
Het antwoord vind je terug in dit topic :)
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message

Post by maantje76
Dat zou wel eens kunnen. Ik kom wel eens in die regio inderdaad :-) (Heesch is de thuisbasis ;) ) Welkom op het forum!
maantje76
Coordinators
Coordinators
Posts: 4346
Has thanked: 49 times
Been thanked: 211 times
Send a message