Post by Atlas85
Welkom - Just don't mess up my work, ik heb hard mijn best gedaan op Arnhem (en petervdveen ook), zo zijn alle straten ed. al helemaal klaar in Arnhem. Je had er een paar maanden eerder moeten zijn ;-).
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by Atlas85
Ik ben niet nieuw, maar toch maar weer even ter introductie. Ik gebruik Waze vanaf de begindagen en heb grote delen van Eindhoven, Apeldoorn, Nijmegen en Arnhem gemapt in het begin (toen je nog veel minder punten kreeg voor je mass-edits ivm. tellen van het aantal wijzigingen). Ik zit nu rond de 500.000 punten (who knows tegenwoordig, het is al een maand niet ge-update). De afgelopen jaren ben ik enorm druk geweest met werk en woonde ik ook nog eens dichtbij kantoor. Nu woon ik iets onder Nijmegen en rij meerdere keren per week naar Rotterdam en Eindhoven, dus met een kleine 60.000km per jaar is het weer wat relevanter om Waze te gebruiken.

Meldingen maken onderweg doe ik niet, dat vind ik veel te gevaarlijk, maar mijn verkeersinfo wordt natuurlijk automatisch gedeeld.
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by Atze-
Hallo allemaal,

ik ben als nieuweling ook aangehaakt. En de eerste ritten gemaakt en met succes de files op de A2 en A58 ontweken :) .
Ik heb een paar puntjes ter verbetering op de kaart gevonden. Zal nog even verder lezen over hoe dat opgelost kan worden (zelf?, UR op forum?, etc.)
Ik gebruik Safari en heb net de WazeBar geinstalleerd.
Update - OK en dat is inmiddels ook duidelijk. De Editor had kennelijk even nodig om de road data te loaden.

Groeten,
Atze
Atze-
Posts: 1
Send a message

Post by audi-gekkie
Hoi allemaal,

Mijn naam is Johan

Inmiddels een jaar of 9 gebruiker van Waze waarvan 2 jaar onder een andere oudere account.
Mijn werk is het meten en verwerken van allerlei gegevens in een digitale kaart genaamd BGT. Dit staat voor Basisregistratie Grootschalige Topografie.
Dit doe ik voor 2 gemeenten in Twente.
Ik heb al veel kaartaanpassingen gedaan in Waze en ben af en toe aanwezig op het forum, vooral om meldingen door te geven.
audi-gekkie
Posts: 31
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by AutobotJazz4
Hoi... mijn naam is Niels.

Ik ben werkzaam als Service monteur en rij langs de gehele westkust van Nederland en de Randstad voor m'n werk. Al geruime tijd gebruik ik nu Waze en ik moet zeggen dat het een heel goed en super concurrerend Navigatie systeem is tegen de grote duurdere en betaalbare versies die we allemaal kennen.

Toch wil ik eventjes iets belangrijks melden over Waze wat ik recent meerdere malen heb meegemaakt. Het gebeurd vrij vaak in een bewoonde omgeving, stand of dorp, dat Waze soms een omleiding instelt, terwijl je duidelijk op de kaart kan zien dat de weg verder op gewoon in één rechte lijn zich vervolgd. Waarom Waze zomaar een rare omleiding instelt is mij een raadsel.

Voorbeeld... een lange rechte doorgaans verkeer straat en plots wil Waze dat je Rechtsaf slaat een woonwijk of woonerf in, vervolgens bij de eerst volgende mogelijkheid Linksaf, dan even verderop weer Linksaf om daarna op dezelfde doorgaans weg weer terug te komen. Misschien grappig, maar voor velen denk ik wel eens verwarrend.

bij deze mijn introductie en ervaring.
AutobotJazz4
Posts: 1
Send a message

Post by aventurijn
Al een aantal jaar actief met waze, maar sinds kort hier op het forum, omdat ik wat problemen ondervindt met de puntentelling...
aventurijn
Posts: 2
Send a message

Post by axel-lexa
Dag na al een aantal mapupdates gedaan te hebben mezelf toch maar eens even voorstellen.
Ik ben Alexander en woon in Wageningen. Ik ben software ontwikkelaar en rij dagelijks op en neer naar Nieuwegein. Ik zie dus veelal de A12.

Voordat ik Wageningen ben gaan wonen heb ik heel wat jaartjes in vrijwel in het centrum van Veenendaal gewoont en kom daar nog regelmatig, en ken daar dus redelijk de weg.

De weg maak ik op dit moment onveilig :P met een grijze Toyota Auris dus redelijk anoniem.

Ik ben Waze gaan gebruiken omdat de navigatie in mijn auto het nodig vind om bij de minste of geringste file op de snelweg mij een touristische route aanbied (bijvoorbeeld door Utrecht) die veelal ook vast staat maar omdat er geen file info van is denkt deze dat dat lekker doorrijd.

Met vriendelijke groet
Alexander
axel-lexa
Posts: 16
Send a message
For every solution there is a problem

Post by axelgron
Hallo, ik ben Axel, ik woon in Zwolle en ik werk in Apeldoorn. Ik rij in een grijze auto en ik ben nog aan het ontdekken of ik Waze handig vind. Het bewerken van de kaart vind ik in ieder geval leuk en ik heb al een paar dingetjes toegevoegd aan Zwolle, vooral veel water.
axelgron
Posts: 3
Send a message

Post by BartMeow74
Hallo allemaal.
Ik ben Bart (25 jaar) en kom uit het mooie Hoorn! Ik gebruik sinds kort Waze en ben er super tevreden mee. 
Er waren een aantal gekke dingetjes op de kaart bij mij in buurt op de kaart en ben deze aan het corrigeren, super leuk! :D
   
BartMeow74
Posts: 2
Send a message

Post by Bartolomus
Hoi ik ben Bart sinds 3 dagen waze gebruiker en vind het een heel mooi programma. Ik rijd iedere dag van Zeeland naar Limburg via Antwerpen (retourtje iets meer als 350 per dag) dus de score gaat hard omhoog en ja na 3 dagen al het 800 km snoepje... :D . Ook de editor vind ik een geweldige vondst.
Dus jullie zien me nog wel terug hier op het forum.

groeten

Bart
Bartolomus
Posts: 3
Send a message