Post by strijk2
Hallo allemaal!

Ik ben Kit en ik heb ook een auto... :-p

Lang geleden Waze geprobeerd, maar toch terug gegaan naar Tomtom...
(Je moet Waze zelf nog even leren hoe hij moet navigeren, wtf?)

Vorig jaar nogeens geprobeerd en nu is het daarwerkelijk veel beter.
Dit combineert Tomtom ( Navigatie ), Tomtom Live ( Files) en icoyote/flitsservice (ongelukken/flitsers) in 1 app!

Vandaag mijn eerste map edit uitgevoerd, dus ook meteen maar even mijzelf officieel geintroduceerd :-)

Groetjes,

Kit
strijk2
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Superbas-
Hallo Allemaal,

Na tijden te hebben lopen kl :lol: :lol: ien met diverse navigatie apps op mijn Iphone, ben ik sinds een maand of 4 een intensief gebruiker van waze. Ik vind het de beste app tot nu toe en de samenwerking met medeweggebruikers vind ik top
Vorige week nog gewaarschuwd door een mede wazer op rotzooi op de weg, kon ik nog net een afgelopen band ontwijken. Kijk, daarvoor doen we het.

Voor mijn werk tuf ik door heel Nederland, in mijn Lease Superbas......

Eerst vooral meldingen doorgeven, maar nu heb ik het bewerken ontdekt. Tot nu nog steeds in de leer fase, we leren elke dag weer wat erbij.
Superbas-
Posts: 14
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message
Attachments

Post by Superbas-
Hahahaha,

Dat heeft mijn dealer gedaan... Geintje van em (samen met mijn vrouw)

Ik heb nu een nieuwe Superb, zonder as erachter. Dat was leuk voor 1 keer, veel reactie's gehad.

Ach, jullie hoeven nu niet meer te raden naar mijn voornaam ;-)
Superbas-
Posts: 14
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by Superbas-
Ik heb die foto al meer dan twee jaar, en dat was me nog nooit opgevallen. [emoji41]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Superbas-
Posts: 14
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Send a message

Post by SvdP12
Hey!

Ik ben Sander en ben sinds vandaag Wazer! Zit elke dag op de weg en dit programma leek mij heel handig.

Wel heb ik meteen een vraag voor jullie:

http://world.waze.com/forum/viewtopic.p ... 27a25ada5f

Hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders heeft dit programma voor mij weinig nut :(
SvdP12
Posts: 105
Send a message

Post by SvdP12
serenacloos wrote:Ik ben Serena en al gedurende een behoorlijke tijd Wazer...

Ik ben 32 jaar, woon in het zuiden van het land en rijd rond in een Alfa Romeo 147 met een iPhone op het dashboard gefrot.

Nog meer weten? Vraag gerust!!!
Welkom Serena!

Voerendaal zie ik....ikzelf woon in Maastricht en werk tijdelijk in Landgraaf, dus rijd vanaf Maastricht vaak langs afslag Voerendaal richting Landgraaf :)
SvdP12
Posts: 105
Send a message

Post by SvdP12
serenacloos wrote:Leuk om te zien dat er steeds meer Limburgers Waze vinden. Onderweg zie ik regelmatig andere icoontjes in het scherm verschijnen. Boven in het land zijn er heel veel, maar hier moeten het er nog meer worden...
Hopen dat er iets komt waardoor er meteen een naam boven het icoon in beeld komt zonder te hoeven klikken. Zie je meteen wie er onderweg is...
Mij toevallig nog gezien vandaag? ;)
SvdP12
Posts: 105
Send a message

Post by svenkost
Hoi,

Mijn naam is Sven. Ik ben 39 jaar en ik gebruik Waze nu in plaats van mijn TomTom. Ik rij niet veel: ik ga naar mijn werk met het OV, dus de punten gaan niet hard. Ik vind een van de grootste voordelen van Waze dat de kaart makkelijk zelf te updaten is. Ik ben dus al actief aan het editten bij mij in de buurt en los de kaartproblemen graag op. Als ik ergens de verkeerde kant op gestuurd wordt, jeuken mijn handen direct om de kaart te verbeteren. Daar loop ik wel tegen het punt aan dat ik niet zo veel mag editten als ik zou willen... Zeker gelockte segmenten (level-5+) zijn soms frustrerend als er een fout in zit en ik deze niet kan corrigeren. Ook jammer dat er geen aparte optie voor fietspaden is, maar dat zal wel iets typisch Nederlands zijn denk ik dan maar. Ik heb zelf een iPhone 4S en daar draait Waze prima op. De app heeft eigenlijk nog nooit gehangen.
svenkost
Posts: 1
Send a message

Post by SvenKS
Hallo allemaal,

Ik ben Sven uit Amstelveen. Na 2 jaar geleden mijzelf aangemeld te hebben bij Waze nu sinds enige tijd actiever ermee bezig.

Ik heb al wat aanpassingen gedaan op de kaart. Volgens mij niet alles volgens de richtlijnen, maar dat heb ik weer netjes teruggedraaid. :-) Aldoende leert men.

Ik ben zeer goed bekend op Schiphol en heb daar al het een en ander aangepast. Ben pas lvl1, dus wordt nog enigszins beperkt.

Ik hoop hier zo af en toe eens langs te komen als de tijd het toelaat!
SvenKS
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by svenutg
world_zmcam246 wrote:Mijn naam is Sven en op waze heet ik "world_zmcam246" (wat ik het liefst wil veranderen zonder punten/edits te verliezen, maar weet niet hoe). Ik kom uit Uitgeest en probeer daar via de editor toch alles een beetje op orde te krijgen.

Tijdens het rijden heb ik altijd Waze aan en update als het nodig is.
Het is me gelukt. Heb nu eindelijk een andere username. Heb maar een ander account aangemaakt. Ga nu proberen heel Uitgeest correct te krijgen. Nog meer mensen die in Uitgeest wonen?
svenutg
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message