Post by BastiaanN
Hoewel ik alweer een poosje mee loop zal ik me toch nog even officeel voorstellen ;)

Mijn naam is Bastiaan, 24 jaar en woonachtig in het kleine maar gezellige dorpje Vroomshoop in de gemeente Twenterand. Inmiddels werk ik -als collega van jaimevisser - bij TASS Technology Solutions in Eindhoven. Het betreft een detacheerder dus ik hoef gelukkig niet elke dag een trip van +- 2:15 uur te maken richting Eindhoven :)

Overigens zit ik best graag op de straat, muziekje op, waze aan en met een beetje geluk de cruise control ook nog.

Mijn eerste aanraking met Waze was in 2010 toen er nog geen basemap beschikbaar was en alle wegen nog moesten worden opgenomen. Op dat punt vond ik de app veelbelovend maar heb ik toch besloten om het even te laten liggen. Via jaimevisser eigenlijk weer aan het Waze'en gekomen en merk dat het erg is verbeterd. Er is al best veel gedaan in NL, waarvoor hulde! Ik vind het mappen best leuk om te doen na een dag hard werken. Ik probeer het te combineren met mijn andere bezigheden zoals het modereren van het forum van Tweakers.net.

Voor nu rijdt ik nog in een mooie, donkergrijze Peugeot 207 met stickers van mijn werkgever er op. Binnenkort ga ik op de groene toer met een Auris Full Hybrid.

Ik kijk uit naar de meeting!
BastiaanN
Posts: 31
Send a message
Google Nexus S, Android 2.3.3. - Waze 2.2.0 - Peugeot 207 1.4VTi XR Pack
Area Manager: Twenterand / Hellendoor e.o.

Post by bdekort
Ik ben Bas de Kort en gebruik waze nu een paar weken.

Vorige maand ben ik van Amersfoort naar Horssen verhuist en sinds die zit ik geregeld op de weg van werk naar huis en omgekeerd. Omdat regio Horssen nogal veel straatnamen e.d. mist heb ik in dit gebied areamanager rechten aangevraagd en gekregen.

Ik hoop dat ik met jullie hulp de Waze kaart nog beter kan maken :)
bdekort
Posts: 11
Send a message

Post by Beefchief99
Hallo,

Mijn naam is Henk-Jan en sinds 4 maanden enthousiast Waze gebruiker in de regio Utrecht.
Nu zo'n 6600km geWaze'd en aan het editen gegaan en op het forum terecht gekomen.

Ik ben een zeer tevreden gebruiker en hoop mee te kunnen helpen om de kwaliteit verder omhoog te krijgen.

Henk-Jan
Beefchief99
Posts: 4
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by benncy
Oké, Mijn naam is B.A. Engel, woon in Deventer en maak al geruime tijd gebruik van Waze. In het begin had ik er moeite mee omdat de wegen nog niet up to date waren. Maar inmiddels voldoet Waze aan mijn verwachtingen. Gebruik hem vooral voor woon/werk verkeer Deventer-Maarssen. Maar ook in het buitenland werkt ie goed. :D
benncy
Posts: 4
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by BergeM70
Nou goed dan, Ik ben Mark en ben net begonnen met Wazen. De komende tijd ben ik voornamelijk te vinden op de routes Gieten-Groningen vv en Gieten-Rotterdam vv. Hoeveel ik op het forum te vinden ben, is nog even afwachten. ;)
BergeM70
Posts: 9
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by BergeM70
kdevries wrote:Welkom Gert,

Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan Waze. Misschien heb je ook tijd en zin om de kaart te gaan bewerken. We kunnen wel een actieve editor erbij gebruiken in Drenthe ;) .


Katrinus
Dan zal ik ook eens kijken of ik wat meer kan gaan bijwerken, ik woon iets noordelijker, in Gieten

Mark
BergeM70
Posts: 9
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Bieleke
Even mezelf voorstellen.

Ik ben Patrick Bielen, 41 jaar en woon nu inmiddels meer dan 15 jaar in Nederland. Oorsponkelijk ben ik opgegroeid in Zonhoven - België, maar woon dus inmiddels al die tijd in het Nederlandse Limburg.

Computers zijn mijn lust en mijn leven, en ik heb er inmiddels al 28 jaar ervaring mee. Intussen werk ik al 10 jaar in Maarheeze als systeembeheerder/programmeur, en dit 32 uur in de week. Naast mijn huidige baan bij mijn werkgever ben ik mijn eigen bedrijfje gestart (Bielco) in computer hulp, advies en educatie. Uiteraard kan je altijd een bezoekje brengen aan mijn website http://bielco.nu

Daar ik in Haelen woon heb ik Area Manager status aangevraagd voor Haelen tot Maarheeze en heb ik de eerste edits al verwerkt. Zelf rijd ik in een grijze Suzuki Swift.
Bieleke
Posts: 12
Send a message

Post by Bogey2
TaxiWallie wrote: Ik wil gelijk Bogey2 bedanken voor de opbouwende kritiek en tips op mijn eerste edits. Ik had uiteraard de beginners guide e.d. gelezen maar jij hebt me gewoon heel snel en op een positieve manier op het goede spoor gebracht.
Ik heb Bogey2 zelfs een tijdlang serieus een soort bovenmenselijke gave om fouten op te sporen toegedicht totdat hij mij zelf de tip aan de hand deed van de Validator :lol:
Welkom Walter,

ik had je graag in de waan gelaten van mijn bovenmenselijke gave, maar ja het is makkelijker om je de waarheid te laten weten, dan is het niet nodig om de situatie te herstellen als jij weer eens langs bent gekomen :lol:

En het is inderdaad heel wat kunst en vliegwerk om soms huisnummers in te voeren als je deze nog niet kunt forceren. Ik liep vroeger ook altijd tegen dit probleem aan (heel Zaltbommel voorzien van huisnummers). En heel veel moeite/tijd voor weinig edit-punten.
Bogey2
Country Manager
Country Manager
Posts: 1101
Has thanked: 240 times
Been thanked: 181 times
Send a message
Samsung A51 | Android 11 | Wazer sinds januari 2014
CM: Nederland / RM: Noord-Brabant / AM: Oss en omgeving
Verzamelt Waze punten in een Kia Sportage 1.6 GDI FE

Post by Bogey2
Welkom Michiel,

hier ook een Windows Phone gebruiker ;)
De ontwikkeling van Waze op WP staat al sinds Februari vorig jaar stil dus 'ietwat' achter is een understatement.
Als je wilt 'zeuren' kun je hier terecht. De app heeft een aantal tekortkomingen maar je kunt er nog mee navigeren en meldingen maken.

Veel plezier met Waze ondanks zijn gebreken op WP.
Bogey2
Country Manager
Country Manager
Posts: 1101
Has thanked: 240 times
Been thanked: 181 times
Send a message
Samsung A51 | Android 11 | Wazer sinds januari 2014
CM: Nederland / RM: Noord-Brabant / AM: Oss en omgeving
Verzamelt Waze punten in een Kia Sportage 1.6 GDI FE

Post by Bogey2
Hoi Lennart,

welkom op het forum en bij de club.

Als je je steentje bij wilt dragen met het verbeteren van de kaart is het misschien handig als jij jezelf ook aanmeldt bij het Slack platform. Op Slack zitten vele editors (van L1 tot L6) en is het veel makkelijker om vragen te stellen.
Hier kun je jezelf opgeven.

Groetjes,
Bogey.
Bogey2
Country Manager
Country Manager
Posts: 1101
Has thanked: 240 times
Been thanked: 181 times
Send a message
Samsung A51 | Android 11 | Wazer sinds januari 2014
CM: Nederland / RM: Noord-Brabant / AM: Oss en omgeving
Verzamelt Waze punten in een Kia Sportage 1.6 GDI FE