Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by fleskalebas
Hmm misschien is zo'n unlock dan nog wel handig voor Assen en omstreken. Zeker met de wegwerkzaamheden die in de komende maanden er aan komen.

Ik meende bij de Google Map Editor wel eens gezien te hebben dat wijzigingen via Waze binnen kwamen (iig de werkzaamheden) dus vandaar dat ik dacht dat dat op die manier werkte, maar ik kan het ook mis hebben :)

Jammer, zou een mooie aanvulling zijn, het is tenslotte ook van Google toch?
fleskalebas
Posts: 7
Send a message

Post by fleskalebas
In dat geval wil ik best meehelpen hoor, moet ik dan dat formulier invullen uit het forum om een hoger level te krijgen? :)
fleskalebas
Posts: 7
Send a message

Post by FlevoTJ
Hallo, ik ben Theo, 53 jaar en binnen Waze bekend als FlevoTJ.
Ik woon in Flevoland en werk in Gelderland. Ik rij, enkele reis een km of 40, dus dat schiet niet zo heel hard op met de punten. Heb nu bijna 10.000 punten sta ongeveer op plaats 9.000.
Ik heb nog een Bruine Fiat Croma (op LPG), maar ben bezig met een andere auto, op diesel.
Mijn mobiel is een Samsung Galaxy SII. Vind wel dat Waze een behoorlijke wissel trekt op je batterij en dat het programma regelmatig vastloopt. Hebben jullie dat ook? Heb er normaal gesproken met mijn Samsung niet echt veel last van, maar als ik met Waze rij, loopt het programma toch wel in de helft van de ritten vast.
Moest vorige week Waze opnieuw installeren en dankzij het inloggen was ik de punten niet kwijt, maar reed wel even rond met een Babywaze. Tijdelijk waren ook een paar dingen uitgeschakelijk, die je als baby niet mag gebruiken.
Gelukkig is dat nu weer opgelost.
FlevoTJ
Posts: 1
Send a message

Post by flintje
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Hans, (flintje) en maak al lange tijd gebruik van Waze. Ik woon in Spijkenisse, en werk door heel NL, en daardoor ook een groot gebruiker van Waze..

Ik zie jullie on route!

Hans F.
flintje
Posts: 1
Send a message

Post by FokR80
Dutchdirt wrote:In geval van twijfel: gewoon vragen stellen. Dat kun je het beste doen in Slack

Slack Invite: http://bit.ly/SlackInviteBNL
Dus daar ben ik vanmorgen maar eens begonnen, maar nu ook hier maar even een kort voorstelrondje.

FokR80: komt van oorsprong uit de Kop van Noord Holland, maar zal eind deze maand zijn roots daar achterlaten en met gezin verhuizen naar 't Groene Hart.
Tijdens een familie-etentje twee weken geleden werd ik getipt over Waze en ik heb het des maandags meteen maar eens gedownload en in gebruik genomen.

Fan-tas-tisch! Wat een mooi concept! Ik ben helemaal verslaafd!

Heb inmiddels mijn eerste nieuwe weg aangelegd in de WME en met wat hulp via Slack is dat redelijk goed gelukt. Maar er is nog veel te leren en ontdekken. Ondertussen rij ik dagelijks naar Amsterdam.

P.S. Oja, gister ook mijn eerste echte #wazewin gehad bij vertrek uit Amsterdam. Kwam via wat binnendoor straatjes ineens op de wisselstrook door de Coentunnel terecht en dat scheelde lang in de file staan! (Y)
FokR80
Posts: 9
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by fons56
Hi mijn naam is Fons rij per jaar een 60000 km. vnl tussen omgeving BoZ en Rotterdam.
Vind Waze helemaal te gek maar heb nog wel wat vragen, m.n. over pingen en over
"My Dashboard "e.d. Die zal ik wel op een andere plaatszetten. In ieder geval leuk stukje programmatuur
fons56
Posts: 3
Send a message

Post by FordFiestaActive
Hallo iedereen.

ik ben mark kasel ik woon in nieuwe tonge. ik gebruik waze nu 2 dagen en ik vindt het een goed navigatie app lekker altijd goed geupdate ik ga er veel plezier van hebben.
FordFiestaActive
Posts: 4
Send a message

Post by fotoroel
Hallo Allemaal,

Ik ben Roel Smits in waze kun je mij vinden onder de accountnaam Fotoroel en als bijnaam Roel Smits Fotografie, om niet elk jaar mijn leeftijd aan te passen zeg ik gewoon dat ik geboren ben op 17-02-1989.

Woonachtig in Eindhoven en werkzaam als Freelance-(Pers)fotograaf. Daarvoor ben ik regelmatig onderweg. Omdat TomTom/Navigon duur zijn met kaarten en die niet altijd goed kloppen heb ik besloten om 3 maanden geleden serieus aan Waze te beginnen. Kende het al wel, maar werkt niet goed op mijn huidige smartphone (HTC Hero, erg traag) maar heb nu ook een tablet en daar werkt het perfect op.

Ik heb inmiddels al een aantal verbeteringen toegepast en aan aantal wegen geasfalteerd (Helmond). Tevens is het mogelijk dat je regelmatig meldingen van mij tegen komt als ik bij een incident ben.
Verder hoop ik actief waze te kunnen helpen met verbeteringen en om eventueel ook te ondersteunen als Area Manager.
fotoroel
Posts: 149
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Send a message
Not good in English
Freelance Persfotograaf - http://www.RoelSmitsFotografie.nl
Twitter: Brandjuh - twitter: FotoRoel - Facebook
Area manager:
Eindhoven - Portugal - Egypte

Post by fotoroel
deeggo wrote:Kijk aan, een persfotograaf die de ongelukken meteen in Waze zet. Goed bezig! Wél met fotootje toch? ;-)
Dat ga ik wel proberen, maar heb ik meestal geen tijd voor ;-) Heb trouwens ook een groep persfotografen, dus collega's join the club :)
fotoroel
Posts: 149
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Send a message
Not good in English
Freelance Persfotograaf - http://www.RoelSmitsFotografie.nl
Twitter: Brandjuh - twitter: FotoRoel - Facebook
Area manager:
Eindhoven - Portugal - Egypte

Post by fotoroel
bdekort wrote:Ik ben Bas de Kort en gebruik waze nu een paar weken.

Vorige maand ben ik van Amersfoort naar Horssen verhuist en sinds die zit ik geregeld op de weg van werk naar huis en omgekeerd. Omdat regio Horssen nogal veel straatnamen e.d. mist heb ik in dit gebied areamanager rechten aangevraagd en gekregen.

Ik hoop dat ik met jullie hulp de Waze kaart nog beter kan maken :)
Welkom!
Succes met het verbeteren van de map, bij vragen gewoon even stellen op het forum ;-)
fotoroel
Posts: 149
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Send a message
Not good in English
Freelance Persfotograaf - http://www.RoelSmitsFotografie.nl
Twitter: Brandjuh - twitter: FotoRoel - Facebook
Area manager:
Eindhoven - Portugal - Egypte