Post by SauronOfArgo
timmie__ wrote:Welkom Sauron

veel plezier met het gebruik van Waze... Misschien zie ik je nog een keer rijden ;)
Vast, ik kom vaak genoeg langs Zoetermeer.

Vandaag plezier gehad van Waze. De 11 kilometer file bij Eindhoven werd al gemeld toen ik uit Den Haag vertrok, maar in plaats van om te rijden vertrouwd op de aanwijzingen.
Waze stuurde mij naar secundaire randweg, die bleek geheel vrij van file, dus heb ik de stilstaande mensen uitgebreid kunnen bekijken en zo aardig wat tijd bespaard. :lol:
SauronOfArgo
Posts: 2
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by Sea_Breeze
Ha Wazers,

Ik ben Han en maak sinds een maand of drie dagelijks dankbaar gebruik van Waze.

Na ruim elfduizend kilometer, ruim honderd meldingen en meer dan 400 kaartbewerkingen en 50 opgeloste aanpassingsverzoeken, loop ik ondertussen wel eens tegen de grenzen aan van mijn nog beperkte editor-rechten.

Via dit Forum hoop ik dat we met elkaar Waze voortdurend kunnen verbeteren.
Sea_Breeze
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 83
Has thanked: 82 times
Been thanked: 25 times
Send a message
Last edited by Sea_Breeze on Mon Apr 30, 2018 3:38 pm, edited 1 time in total.

Post by Sea_Breeze
Welkom Harnold!
Veel edit-plezier!

Groeten, Han
Sea_Breeze
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 83
Has thanked: 82 times
Been thanked: 25 times
Send a message

Post by semkraaijkamp
Hallo allemaal.

Ik ben Sem.
Ik werk al even met waze, maar zag pas dat de straat niet helemaal goed vermeld stond bij mij thuis.
Vandaar dat ik begonnen ben met edditen. lukt al vrij aardig.

Groet,
Sem
semkraaijkamp
Posts: 1
Send a message

Post by serenacloos
Ik ben Serena en al gedurende een behoorlijke tijd Wazer...

Ik ben 32 jaar, woon in het zuiden van het land en rijd rond in een Alfa Romeo 147 met een iPhone op het dashboard gefrot.

Nog meer weten? Vraag gerust!!!
serenacloos
Posts: 15
Send a message
iPhone 5 White 16 GB

Post by serenacloos
Leuk om te zien dat er steeds meer Limburgers Waze vinden. Onderweg zie ik regelmatig andere icoontjes in het scherm verschijnen. Boven in het land zijn er heel veel, maar hier moeten het er nog meer worden...
Hopen dat er iets komt waardoor er meteen een naam boven het icoon in beeld komt zonder te hoeven klikken. Zie je meteen wie er onderweg is...
serenacloos
Posts: 15
Send a message
iPhone 5 White 16 GB

Post by serenacloos
Sanderrr83 wrote: Welkom Serena!
Thnx!!!
serenacloos
Posts: 15
Send a message
iPhone 5 White 16 GB

Post by shoppy
Hoi allemaal, mijn naam is John.
Rij dagelijks in mijn Italiaanse schone over Neerlands wegen.

Ben al een poosje Waze gebruiker maar mij viel op dat ik op 460 punten bleef steken.
Niet dat dit nu heel erg is maar toch ....

Gebruik al heel lang navigatie op telefoon en PDA (vroeger) en heb ook gewoon een vaste in de auto maar vind Waze toch echt heel leuk en beveel het iedereen aan.
shoppy
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message
Wazing along country roads in my Alfa Romeo Brera Spider

Post by shoppy
Hallo, ik ben John en de Waze naam is Scuderia Alfa (je snapt wel waarom).

Ik ben in 2012 lid geworden en dus al 9 jaar een Wazer. Ik heb momenteel (juli 2021) 209.454 punten en draag dus een kroontje.

Al die jaren heb ik Waze op mijn telefoon gebruikt maar momenteel heb ik een Android Headunit in de Alfa Spider en daar is het beeld landscape, daar ben ik niet zo blij mee want het grootste deel van het scherm wordt nu gebruikt door twee horizontale balken waardoor de kaart erg klein is geworden.
Ik zal eens zien of hier een oplossing voor is op het forum. Dat moet hier niet beantwoord worden, dat weet ik.
shoppy
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message
Wazing along country roads in my Alfa Romeo Brera Spider

Post by sibejan
hallo iedereen.
zo af en toe hoop ik 'ns een handje te kunnen helpen aan de wat mij betreft meest ideale navigator.
doegie,
sibe jan
sibejan
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message