Post by gertingeesteren
Dank voor het advies Katrinus. Ziet er degelijk uit.
Ik zal het zeker bestuderen en ... ik had al gemerkt dat de huisnummer edit niet werkt...
Elke dag wat te leren dus... Tot later.

GERT
gertingeesteren
Posts: 4
Send a message

Post by Ghosthead
Ik ben Eduard kom uit Nunspeet 33 jaartjes jong en gebruik Waze voor mn beroep, waardoor ik veel bewerkbare edit km's heb, gebruik het nu 3 jaar, en heb er weinig klagen over, mijn beroep taxichauffeur. Door dat beroep rijdt ik gemiddeld 2000km per week kris kras door Nederland. En er is nog zat in te tekenen.... Ik waze al een aardig tijdje maar begin nu ook het forum te leren kennen en zie hoe leuk t eigenlijk is. Door mijn beroep kom ik op de meest aparte adressen en geloof me k wordt altijd goed gestuurd maar kom soms leuke dingen tegen om te editen nieuwe woonwijk die er niet opstaat veranderde straatnamen en ja sinds kort nog huisnrs gedit verder heb ik sportparken industriegebieden slootjes gedit, kortom het blijft leuk.... 8-) :D :geek:
Ghosthead
Posts: 45
Has thanked: 56 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by GigaaG
Hallo iedereen,
Mijn naam is Sjors, kom uit Nieuwe Niedorp en studeer momenteel in Amsterdam. Twee jaar geleden Waze al ontdekt en na een periode van afwezigheid nu weer in gebruik genomen.
Nu ook bezig als editor met vooral kennis tussen Alkmaar en Schagen/Den Helder. Momenteel nog editor level 1 maar er is natuurlijk altijd ruimte om te groeien :)
GigaaG
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 97
Has thanked: 42 times
Been thanked: 32 times
Send a message

Post by gjvdheuvel
Nog een nieuweling, Gert-Jan van den Heuvel.

Aangenaam, ik ben al best geruime tijd lid van de Waze community. Ik heb het destijds ooit eens op mijn Windows Mobile 6.1 device gehad volgens mij. Toen was de dekking in Nederland nog niet helemaal je-van-het.

Inmiddels op Android 4.0.4 werkt Waze super, ik doe elke werkdag een stukkie tussen Oss-Eindhoven en soms ook Nijmegen. Het werkt super, meldingen maken is lekker simpel. Ik zie regelmatig op het display uber-goeroe Maantje76 voorbij komen ook :-)


Kortom, vrolijke wazer ! en vragen altijd welkom ;-)
gjvdheuvel
Posts: 1
Send a message
Gert-Jan van den Heuvel
https://www.vandenheuvelconcepts.nl/

Post by gorkyjos
Tsja, hoort er bij ...even voorstellen. Ik ben Jos, gebruik Waze nu een week of 3 en vindt het een erg leuke (en hele goede app). Ik woon in Leusden en ben scm consultant dus afhankelijk van waar mijn klanten zitten maak ik veel/weinig km's in mijn Volvo V70.
gorkyjos
Posts: 8
Send a message

Post by gorkyjos
jvengen wrote:Hallo allemaal

Zo als zovelen ben ik ook niet meer echt nieuw. Inmiddels ik denk 3/4 jaar met wazen aan het rondrijden. Eerst alleen rijden, en later ook de kaart editen. Inmiddels heb ik Alblasserdam en Terneuzen helemaal aangepast. Waze werkt pas echt goed als alle straten er goed in staan en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.

Ik rijd in Hyundai Santa Fee (de meeste tijd) en soms ook in mijn speelgoedautootje, een Mazda MX5 cabrio vanuit de vorige eeuw.

Jos
Welkom op het forum Jos!

Jos
gorkyjos
Posts: 8
Send a message

Post by GrandMasterMolo
Goeiedag

Sinds enkele weken (zeer enthousiast) gebruiker van Waze nadat ik geattendeerd werd op Waze op m'n werk door een Spaanse collega die in Spanje niet meer zonder Waze rijdt.

Ik leg inmiddels geen gigantische km'ers meer af, maar binnen mijn regio hoop ik de nodige hulp te kunnen bieden, bijvoorbeeld ook aan vele (buitenlandse) collega's die bij de ESA werken en niet zo bekend zijn in de buurt.

Elke werkdag rijdt ik in ieder geval tussen Lisse en randje Noordwijk / Katwijk.

Inmiddels enkele kleine wijzigingen gedaan in de editor, leuk om te doen!

tot ziens en groeten
Johan
GrandMasterMolo
Posts: 2
Send a message

Post by grassiekuik
Hey mensen,

Robin hier. woon in sint pancras (bij Alkmaar) en ben daar de boel een beetje aan het updaten. Hier weet ik de weg en kan ik mooi controleren of het goed gaat
grassiekuik
Posts: 4
Send a message

Post by GuidoVoskamp
Ik ben Guido Voskamp uit Lochem en en nieuwe Wazer. Aangezien ik zowel woon als werk in Lochem en dus op de fiets ga, gebruik ik Waze slechts voor privé-ritjes. Ik ben dan ook zeker geen heavy-user, maar het concept spreekt me aan en op een zondagmiddag snoepjes zoeken is gewoon leuk, al houd ik dat met de huidige benzineprijzen wel enigszins binnen de perken.
GuidoVoskamp
Posts: 11
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Send a message
Ik Waze met een S21
Ik Sjaze met een Subaru Legacy 3.0R

Post by GuntherHorn
Hey Allemaal,

Nog nieuwe Wazer meld zich.
Ik ben Gunther en samen met mijn vriendin en 2 kids mag ik graag op pad gaan. heb sinds kort een slimme telefoon, en Waze vind ik tot nu toe erg veel lol om mee te spelen.

Heb alleen een inlog probleem op de PC maar daar moet ik effe de juiste thread zoeken om dat netjes te posten.

HAppy Wazing.
GuntherHorn
Posts: 8
Has thanked: 2 times
Send a message