Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post by ArTsLeOpS
Welkom Ejella en Mark! Als jullie willen kun je jezelf aanmelden voor ons Slack-kanaal: https://wazebelgium.be/join-slack/. Via Slack kun je bijvoorbeeld hulp vragen en vragen stellen.
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message


Post by ArTsLeOpS
Hoi Luc, de wens voor extra brandstoffen is bij Waze bekend. Vooralsnog lossen we het op door LNG, CNG e.d. toe te voegen in de tankstation naam. Zoek je hulp bij het editen, neem eens een kijkje op de Wazeopedia of in ons Slack-kanaal.
ArTsLeOpS
Posts: 510
Has thanked: 142 times
Been thanked: 151 times
Send a message

Post by Ascathon
Kijk, dezelfde login voor Waze geld ook voor het forum. Dan maar even de moeite nemen voor een introductie.

Ik ben Roy, 28 jaar. Mijn account is al driekwart jaar oud maar gebruik sinds ruim een maand Waze elke dag.
Woon in Panningen. Gebruik Waze voornamelijk voor woon-werkverkeer wat in dit geval de dagelijkse route naar Eindhoven betekend. Ga ik naar andere plekken, dan zet ik het natuurlijk ook aan om een groter editgebied te krijgen.
Ik hoop voor Waze dat er nog veel meer leden komen (op zijn minst navigerende en gevaar meldende leden) zodat de app correcte informatie blijft tonen.
Verder ben ik ook begonnen met het editten van de map, voornamelijk in de omgeving van de woonplaats. Naar mijn mening zijn de kleinste edits ook relevant, zoals het aangeven of het omkeren aan het einde van een doodlopende weg ook mogelijk is. Misschien klinkt dit eenvoudig, maar dit maakt wat mij betreft de kwaliteit van het wegennet af. Natuurlijk corrigeer ik ook waar mogelijk eenrichtingswegen, ontbrekende of verkeerd geplaatste wegen.
Vanmorgen het snoepje voor 500 edits mogen opeten.
(Vraag ik me wel af waarom er voor straks weer een snoepje van 750 punten ligt)
Ascathon
Posts: 10
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Ascathon
Bedankt dat je me er op wijst. Heb dit nog niet massaal "overal" gedaan. Probleem is nu lezende,dat niemand geheel duidelijk is voor nieuwe editors. Hoeveel je ook leest. Verschillende interpretaties per gebruiker.
Als ik je laatste link lees, doe ik niets mis.
Maar ik zal me voorlopig nog wel inhouden, wil het niet verpesten doordat ik het verkeerd begrijp.

PS. Doe ik iets fout, dan vind ik het juist goed om daar op gewezen te worden.
Ascathon
Posts: 10
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by atakkie
Hoi Waze rijders.
Ook ik wil me ff voorstellen.

Mijn Naam is Adri en woon in Hoorn.
Ik rij in een Mazda 2.
Sinds kort Waze ontdekt,en vind het heel leuk.
Heb al wat straten in Hoorn eo ingevult,maar het is veel werk :D
Heel veel veilige kilometers allemaal. ;)

Groetjes uit Hoorn ( 0229 ) :D
atakkie
Posts: 6
Send a message

Post by atjong
Goeiedag allemaal. Ik ben al weer een jaartje druk met Waze, als gebruiker t.b.v. drukte op de weg en ook veel als social app, en als map editor waarbij ik gewerkt heb aan Leerdam t/m Culemborg, Vianen, Nieuwegein, IJsselstein, De Meern, Vleuten en recentelijk Utrecht. Ik had me nog niet verdiept in het Nederlandstalige deel van het forum en ben blij verrast om te zien dat hier veel kennis zit en de 'grote namen' hier regelmatig bijdragen plaatsen. Een mooie plaats voor kennisdeling in de vorm van een forum van enthousiastelingen. Mijn naam is Arne, vader van 3, en met 35.000 km per jaar zullen jullie mij veel op de snelwegen zien onder de naam van "atjong (Arne)", wat ook weer mijn knipoog naar het sociale deel van Waze weergeeft. De client van Waze kent vele - vele bugs maar ondanks dat zie ik een grote potentie in deze applicatie en doe mijn best een steentje bij te dragen aan de kwaliteit van Waze.
atjong
Posts: 128
Send a message

Post by atjong
vosjer wrote:Dus steek niet te snel je middelvinger op als je een Duitser op de weg ziet!
Wees niet bang. Ik steek mijn middelvinger op naar iedere BMW-rijder :-D.
Nee hoor Vosjer, welkom hier. Alle anderen ook natuurlijk.
atjong
Posts: 128
Send a message

Post by Atlas85
Nou, nieuw ben ik niet…Maar toch.

Ik werk bij een bedrijf in Eindhoven wat de opvolger maakt van de LCD, recentelijk overgenomen door Samsung. Ik woon momenteel in Arnhem, maar heb een huis gekocht in het Noord-Limburgse Ottersum. Dus als iemand nog een huis zoekt in Arnhem: die staat nog te koop!

Verder: 26jr oud, Skoda Octavia 1.9 tDI (station), vriendin rijdt een Polo... Ik sta in NL in de top10, 2keer in de top50 world-server gescoord en diverse malen “goud” in NL. Hoogste score in een week? 12704 pt. Sinds kort een Galaxy S, waarvan de batterij zo kort meegaat dat ik lange tijd Waze niet aan heb gehad. Dus ccoertjens haalt me deze week in. Gelukkig staan er nog 3 kort boven me die ik dus rap weer inhaal. Gebieden waar ik vaak te vinden ben: hele A50 traject tussen Arnhem en Eindhoven, Apeldoorn en oost-Brabant/Noord Limburg.

Grootste hobby? Twee zwarte Labrador Retrievers, waarmee ik regelmatig fiets, hardloop of jachttraining doe. Vermits ik tijd heb, want 20 uur pw. in de auto +40 uur werken, + di/do avond + za ochtend bijscholing op de HAN + de renovatie van een vrij grote hut in Limburg laten niet veel tijd over voor dit soort dingen, tijdelijk.
Atlas85
Posts: 1026
Send a message
Attachments