Post by vrrrobin
Hallootjes,

Ik ben Robin, uit Delft. Op Waze sta ik bekend als vrrrobin en rijd ik rond als een kat met een zwaard (maar in het echt gewoon een blauwe Peugeot 106).

Ik wil graag helpen om de map te verbeteren. Zo is er een tijdje terug een turn restriction gekomen bij mijn huis waardoor Waze me alle kanten, behalve de goede, op stuurt. Daarmee gelijk mijn eerste vraag: hoe doorbreek ik de vicieuze cirkel dat ik de kaart niet kan aanpassen omdat ik nog geen level 2 ben en geen level 2 kunnen worden omdat ik de kaart niet kan aanpassen?

Groetjes,

Robin
vrrrobin
Posts: 4
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by vrrrobin
Hoi en bedankt voor de welkomstwensen allemaal!

De Wiki ga ik doornemen, die had ik nog niet gevonden. @Arnoniem, bedankt voor het fixen en de tip, nu kan ik eindelijk normaal naar huis rijden. :)

Ik ga nog even rondspelen met alle functies, tot Waze!
vrrrobin
Posts: 4
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by Wanted1900
Ik gebruik al een tijdje Waze, maar ik ben nog nieuw op dit forum. Ik ben vooral te vinden in de regio Zwolle. Waze bevalt me tot nu toe erg goed, en heeft me (vooral tijdens mijn vakantie in Frankrijk) veel weten te helpen! Ik ben al een klein beetje bezig geweest om een aantal map edits uit te voeren in mijn woonplaats (en omgeving) aangezien daar de map op een aantal plekken niet helemaal meer klopt.
Wanted1900
Posts: 18
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by waterkip
Ik zal me maar even voorstellen, waterkip (@waterkip op twitter), aka Wesley 30nogwat jaren oud.
Sinds een maand m'n rijbewijs en kende waze net te laat (anders had ik mooi wat kunnen wazen tijdens m'n rijlessen). Anyhows, rijd niet zo vaak in een auto, plant me normaal gesproken voort in West met de fiets (het genot van 8 minuten fietsen naar je werk).

Maar als ik rijd dan hebben we Waze aanstaan, rijd voornamelijk tussen Almere/Amsterdam aangezien ik regelmatig de auto van m'n ouders leen.

Verder beetje autistisch ingesteld, waardoor ik de editor erg leuk vind om te gebruiken en dingen te fixen. En ben daarom ook erg gesteld op standaarden zodat alles hetzelfde eruitziet. (Ik gruwel dus van de verschillen tussen Almere en Amsterdam en dat sommige ramps niet als ramps zijn aangeduid.. maar goed, that's me in a nutshell).
waterkip
Posts: 10
Send a message

Post by waterkip
deeggo wrote:Welkom, en happy editing!
Overigens, standaarden zijn belangrijk en het oog wil ook wat, maar: if it ain't broke, don't fix it ;)
We optimize it .. :roll:
waterkip
Posts: 10
Send a message

Post by waver79
Hi, hier nog een nieuwe Wazer (33) uit Utrecht. Een maand of 2 geleden geïnstalleerd, maar had nog niet helemaal door wat precies de bedoeling was. Paar dagen geleden eens in verdiept en sindsdien druk hier in de buurt met de kaart aan de gang gegaan. Heb helemaal de smaak te pakken :) Jammer om te lezen dat updates van mijn aanpassingen nog een tijd op zich gaan laten wachten, maar dat weerhoud me er niet van.

Kom voor mijn werk in een groot deel van de randstad, dus overal waar ik foutjes zie maak ik gelijk kleine aanpassingen. Snap inmiddels ook waarom bepaalde personen wegen gelocked hebben. Ik maar denken "wat een ego's", maar het zijn gewoon hooggeplaatste Wazers :oops:

Heb wel al regelmatig ruzie gehad met de editor, maar dat is hopelijk deels gewenning.
waver79
Posts: 22
Send a message

Post by wazingwr
Ik ben Wouter, 33 jaar oud en woonachtig in Maassluis. Werk in de ICT en kom hierdoor zo'n beetje door het hele land. Merk dat er in de buurt van Rotterdam steeds meer Wazers bij komen, gezellig.
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png

Post by wazingwr
Het lijkt erop alsof het opgelost is. Ik heb wel de nieuwe rotonde helemaal aan kunnen maken.

P.S. Het was wel een mooi kunstwerk geworden. :lol:
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png

Post by wazingwr
Welkom Pieter,
Mocht je vragen hebben dan kun je ze hier op het forum stellen. Er is altijd wel iemand die je een antwoord kan geven op je vragen.

Mocht je wegen tegenkomen die gelocked zijn dan kun je hier een verzoek tot unlocken doen. Lees wel eerst de instructies door die je hier vindt door.

Veel plezier met Waze
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png

Post by wazingwr
Goedenavond iedereen ik zal mij even opnieuw voorstellen. Mijn naam is nog steeds Wouter maar ben inmiddels 40 en nog steeds woonachtig in Maassluis. Ik heb jaren geleden (2011-2014) al actief de kaart bewerkt, maar door andere factoren hier mee gestopt. Ik wil graag weer mijn steentje bij gaan dragen. Ben me weer aan het inlezen, aangezien er een heel hoop veranderd is in de tussentijd. Mochten er mensen tips hebben dan hoor ik dit graag.

Mvg,
Wouter
wazingwr
Area Manager
Area Manager
Posts: 234
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Send a message
Wazing with: Iphone 6S
Driving with: Kia C'eed
https://s.waze.tools/c3.png