Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Regional Managers, Benelux - Local Champs, Benelux - Country Managers

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby enormekever » Wed Feb 16, 2011 12:55 pm

Hoi,
Ook niet nieuw, maar kzal me ook 'ns voorstellen.

Actief op Waze sinds september 2009, toen Nederland nog een mooie blanke witte kaart was. In de tussentijd de kaart en de gebruikersgroep flink zien groeien, en dat doet me goed. Ik ben area manager in Midden-Brabant, en hou daar de update requests een beetje in de gaten.
Verder ben ik ook nog superuser voor heel nederland(don't ask, don't tell, nog een overgebleven rechtje uit een tijd zonder area managers), dus mochten er edit-verzoeken zijn: PM me.

In het dagelijkst leven woonachtig in het prachtige Brabant en werkzaam in de IT(met name GIS). Voor m'n werk rij ik half Nederland nog wel eens door, dus voldoende gelegenheid om veel wegen en routes in waze te controleren en zonodig te verbeteren. Komende maanden gedetacheerd in het Westland, dus ik zal daar de boel eens gaan verkennen.

Favoriete waze-werkzaamheid: rotondes fixen :mrgreen:
Regio Manager Noord-Brabant
Image
Setup: HTC One • Android 4.4.3 • Waze 3.8.1.0 • Noord-Brabant, The Netherlands
enormekever
Country Manager
Country Manager

Has thanked: 2 times
Been thanked: 28 times

Postby petervdveen » Wed Feb 16, 2011 2:41 pm

Dan zal ik mij ook maar even voorstellen.
Ik zit nu ook alweer bijna een jaar bij waze.
Heb dus ook de hele kaart zien groeien in die tijd.

Ik ben 22 jaar.
Ben IT'er van beroep en heb daarnaast nog een eigen zaak waarvoor ik regelmatig in de verste uithoeken van nederland en belgie zit.

Zelf woon ik in Emmeloord, maar hoop de komende maanden naar Kampen te verhuizen.

Ik kom ook nog veel in Brabant aangezien daar mijn vriendin nog woont.;)

Ik ben sinds het samenvoegen van al mijn AM gebieden AM in bijna heel nederland en vlaanderen, dus ook bij mij kun je aankloppen voor dingen waar je zelf geen rechten op hebt.
Verder ben ik ook nog de moderator van dit forum.
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 506 times
Been thanked: 1379 times

Postby tappa » Wed Feb 16, 2011 6:59 pm

Hey
Wel zo netjes om me ook even voortestellen. Wonend in Groningen stad samen met vriendinneje en Hond Josie.
http://josiedepodenco.blogspot.com/
Mijn naam is Tappa B dat is een artiesten naam, Een jamaicaanse verbastering voor top. Met een aantal vrienden heb ik een Soundsystem waar we soms reggae en dub plaatjes draaien.
Ben daar eigenlijk de engineer dwz technicus dus soms met versterkers en dikke boxen in de weer.
http://www.journeymen.nl/

Nu al weer een een jaar bezig met Waze, Ik vind het leuk om met cartouche te stoeien en het is een grappige app voor mijn iphone. Helaas heb ik niet echt veel tijd voor waze, want ik ben begonnen met het opensource programma Blender, 3d modeleren vind ik erg leuk.
In het dagelijks leven ben ik klusjesman, en doe verschillende creative opdrachten. Ben al een aantal jaar een mini ondernemer. Opgeleid tot 3d vormgever, maar nu multidiciplinair. In de zomer ben ik vaak aan het werk op festivals.

De puntenranglijst beschouw ik tot onbelangrijk, Ik rijdt niet elke dag met mijn bestelbusje, en dan nog vaak alleen in de stad. Natuurlijk is het altijd feest als er weer een goodie wordt opgeslokt.
groeten
Area manager Groningen city, Berlingo 99 wit, iphone 3gs, imac 24' 2.4
tappa

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby andrenauta » Wed Feb 16, 2011 7:36 pm

Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik ben André en ook woonzaam in Groningen.
Ben sinds december begonnen met Waze nadat ik mijn eerste android telefoon heb gekocht, de HTC Desire HD.

Vind het leuk om Groningen goed in Waze te zetten en hopelijk komen er nog veel meer gebruikers bij. Altijd leuk om mede wazers op de weg te zien. :)
Area Manager Groningen
Android Waze beta - 2.0.99.112 op een HTC Desire HD
andrenauta

Postby morsputativ » Wed Feb 16, 2011 10:53 pm

Hey Tappa, ik ken wel een paar van de Journeymen! Daar heb ik nog een weekje mee vertoefd in een huis in Virginia (USA) ;)
morsputativ

Postby deeggo » Sun Feb 20, 2011 8:22 am

Leuk zo'n topic!

Ik ben inmiddels ook ongeveer een jaar Wazer. Mijn naam is Wouter Smit, woonachtig in Soest. Voor mijn werk zit ik in Utrecht, Amsterdam of Velsen. Heel veel kilometers zijn dat niet, ik ben dus ook met name mapeditor.

Ik heb ook de hele groei meegemaakt van veelal blanco kaarten, dagelijks de bulldozer aan, naar nu. Ik ben best wel een beetje trots, als ik nu een client vol gebruikers zie.

Oh ja, ik ben areamanager van midden Nederland, zie ook mijn signature.

Tot slot: ik rijd afwisselend in een Saab 900 en 9-3.
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!
deeggo
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 510 times
Been thanked: 531 times

Postby frankie-boy » Thu Mar 03, 2011 8:28 pm

Hi,

Dan zal ik me ook maar even voorstellen. Ik ben Frank, woon in Hoogeveen en werk in Groningen. Dus ik rij maandags t/m donderdag dit stukje de A28 op en neer. Ik ben eigenlijk net begonnen met waze. Ik gebruik nu de nieuwste beta versie van waze op mijn Android Desire en heb met deze versie vandaag voor het eerste een bedankje gegeven (aan André Nauta, ik zag hem een paar posts hier boven :D).

Ik zag dat Hoogeveen nog niet echt goed op de kaart stond, dus ik probeer me, als ik wat tijd heb, hier de komende tijd mee bezig te houden. Daarom ben ik cartouche nu aan het uitproberen.
De wijk waar ik woon is nieuw en de achtergrond foto nog niet echt up-to-date, dus ik ga binnenkort even de wijk door rijden met waze aan om de nieuwe wegen op te nemen (ik hoop dat ik dat goed ga doen, want ik heb nog geen idee hoe dat moet :)).

Grtz,

Frank
frankie-boy

Postby AchterHetStuur » Thu Mar 03, 2011 10:13 pm

Hoi,

Ook niet geheel nieuw hier. Ben sinds juli 2010 aktief bij Waze. Ik gebruik het vooral om te editten, want ik zit zelden op de weg. De keren dat ik erop zit, staat Waze wel altijd aan. (Al is het soms maar 5 km).
In het begin heel veel geëdit. Vooral in Zoetermeer en omgeving. Zo heb ik bijna heel Zoetermeer bijgewerkt, waarmee ik gelijk de Top50 van NL binnenkwam. Sinds ik ergens rond de 30e plek hing, heb ik mijn tijd grotendeels besteedt aan Usernotez en ben daardoor weer wat gezakt.

Momenteel bezig met Wateringse Veld in Den Haag en het bijhouden van de UR in de regio Haaglanden. Hoop binnenkort weer wat meer te kunnen editen als de website de functie's ondersteunt die ik nog in mijn hoofd heb.

In het dagelijks leven ben ik systeembeheerder bij een niet-commerciële instelling.
Areamanager: Haaglanden, NL en beheerder van Usernotez!
AchterHetStuur

Postby Marnix87 » Wed Mar 09, 2011 3:59 pm

Hey hallo allemaal.

Even voorstellen.

Ik ben Marnix 23 jaar en kom uit Rotterdam Hoogvliet. Gebruike Waze al een tijdje en ben er super tevreden mee. Ik gebruik hem elke dag, zelf als ik geen routebeschrijving nodig heb.Ik vind het fijn om op het forum actief te zijn om naar elkaar te luisteren maar zeker van elkaar te leren.

Gr Marnix
Marnix87

Postby petervdveen » Wed Mar 09, 2011 5:23 pm

Welkom Marnix!!

Als je vragen hebt dan horen we het graag! :)
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 506 times
Been thanked: 1379 times

PreviousNext

Return to Nederland