Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderator: Local Waze Champs Benelux

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby BastiaanN » Wed Apr 13, 2011 8:13 pm

Hoewel ik alweer een poosje mee loop zal ik me toch nog even officeel voorstellen ;)

Mijn naam is Bastiaan, 24 jaar en woonachtig in het kleine maar gezellige dorpje Vroomshoop in de gemeente Twenterand. Inmiddels werk ik -als collega van jaimevisser - bij TASS Technology Solutions in Eindhoven. Het betreft een detacheerder dus ik hoef gelukkig niet elke dag een trip van +- 2:15 uur te maken richting Eindhoven :)

Overigens zit ik best graag op de straat, muziekje op, waze aan en met een beetje geluk de cruise control ook nog.

Mijn eerste aanraking met Waze was in 2010 toen er nog geen basemap beschikbaar was en alle wegen nog moesten worden opgenomen. Op dat punt vond ik de app veelbelovend maar heb ik toch besloten om het even te laten liggen. Via jaimevisser eigenlijk weer aan het Waze'en gekomen en merk dat het erg is verbeterd. Er is al best veel gedaan in NL, waarvoor hulde! Ik vind het mappen best leuk om te doen na een dag hard werken. Ik probeer het te combineren met mijn andere bezigheden zoals het modereren van het forum van Tweakers.net.

Voor nu rijdt ik nog in een mooie, donkergrijze Peugeot 207 met stickers van mijn werkgever er op. Binnenkort ga ik op de groene toer met een Auris Full Hybrid.

Ik kijk uit naar de meeting!
Google Nexus S, Android 2.3.3. - Waze 2.2.0 - Peugeot 207 1.4VTi XR Pack
Area Manager: Twenterand / Hellendoor e.o.
BastiaanN

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby bdekort » Fri Jan 04, 2013 7:49 am

Ik ben Bas de Kort en gebruik waze nu een paar weken.

Vorige maand ben ik van Amersfoort naar Horssen verhuist en sinds die zit ik geregeld op de weg van werk naar huis en omgekeerd. Omdat regio Horssen nogal veel straatnamen e.d. mist heb ik in dit gebied areamanager rechten aangevraagd en gekregen.

Ik hoop dat ik met jullie hulp de Waze kaart nog beter kan maken :)
bdekort

Postby benncy » Sat Oct 05, 2013 11:19 am

Oké, Mijn naam is B.A. Engel, woon in Deventer en maak al geruime tijd gebruik van Waze. In het begin had ik er moeite mee omdat de wegen nog niet up to date waren. Maar inmiddels voldoet Waze aan mijn verwachtingen. Gebruik hem vooral voor woon/werk verkeer Deventer-Maarssen. Maar ook in het buitenland werkt ie goed. :D
benncy

Has thanked: 1 time

Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby Bieleke » Sat Apr 16, 2011 7:23 am

Even mezelf voorstellen.

Ik ben Patrick Bielen, 41 jaar en woon nu inmiddels meer dan 15 jaar in Nederland. Oorsponkelijk ben ik opgegroeid in Zonhoven - België, maar woon dus inmiddels al die tijd in het Nederlandse Limburg.

Computers zijn mijn lust en mijn leven, en ik heb er inmiddels al 28 jaar ervaring mee. Intussen werk ik al 10 jaar in Maarheeze als systeembeheerder/programmeur, en dit 32 uur in de week. Naast mijn huidige baan bij mijn werkgever ben ik mijn eigen bedrijfje gestart (Bielco) in computer hulp, advies en educatie. Uiteraard kan je altijd een bezoekje brengen aan mijn website http://bielco.nu

Daar ik in Haelen woon heb ik Area Manager status aangevraagd voor Haelen tot Maarheeze en heb ik de eerste edits al verwerkt. Zelf rijd ik in een grijze Suzuki Swift.
Bieleke

Postby Boyd56 » Thu Jun 16, 2011 7:52 am

Ik ben Boyd, 21 jaar oud en woon in Leiden.

Sinds heel kort ook Waze, stond al een tijdje uitgelicht in de Android Market en toch maar eens geinstalleerd. Ik vind het een erg leuk concept en ben er op dit moment heel actief mee, kijken of dat zo blijft!

Ik heb een eigen bedrijf (o.a. webdevelopment) en zit elke dag wel op de weg, dus ik hoop dat ik wat kan bijdragen.
Boyd56

Postby bravoth » Sat Sep 14, 2013 6:16 pm

Ik ben al een tijdje bezig met Waze en heb vandaag dit forum gevonden. In een ver verleden (2010) al waze gebruikt op windows mobile, maar volgens mij waren er toch nog geen profielen. Nu voor de vakantie in Tsjechië maar weer eens geinstalleerd en goed bevonden en gebruik het nu ook als ik in NL rondrij. Voornamelijk in twente, salland en de veluwe ben ik te vinden.

Ik was al bezig met editten, maar zal nu ook me meer aan de algemene regels houden ipv mijn eigen inzicht :oops:
ImageImageImageImage
bravoth

Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Postby BSlinger » Tue Feb 05, 2013 12:29 pm

Hallo Allemaal,

Ik ben Bart afkomstig uit Castricum, rij dagelijks heen en weer naar Velsen-Noord. Ben bekend in het gebied tussen Beverwijk en Alkmaar.
Zijn er nog andere (grote) editors die veel in dit gebied hebben gedaan / of nog doen ? Zie tijdens het editen namelijk niet heel erg veel namen.
Gebruik Waze nu een maandje of drie schiet niet heel erg hard op met me punten ( 30 km per dag :oops: )
Van het weekend eerste paar edits gedaan, straatnamen toevoegen, eenrichtingsverkeer, parkeerplaatsen en een paar wegen toegevoegd.

Zoals met zoveel dingen merk ik wel dat oefening baart kunst
BSlinger

Postby BSlinger » Wed Feb 13, 2013 9:25 am

world_msqy1rgs

wat ik eigenlijk heb gedaan is een landmark .. zo'n vierkantje en die dan de waarde Parkeerplaats gegeven.
Irissenveld in Castricum is een daar een voorbeeld van of Buitenplaatsplein in Velsen Noord
BSlinger

Postby BSlinger » Wed Feb 13, 2013 9:30 am

Jvoambu wrote:
BSlinger wrote:Hallo Allemaal,

Ik ben Bart afkomstig uit Castricum, rij dagelijks heen en weer naar Velsen-Noord. Ben bekend in het gebied tussen Beverwijk en Alkmaar.
Zijn er nog andere (grote) editors die veel in dit gebied hebben gedaan / of nog doen ? Zie tijdens het editen namelijk niet heel erg veel namen.
Gebruik Waze nu een maandje of drie schiet niet heel erg hard op met me punten ( 30 km per dag :oops: )
Van het weekend eerste paar edits gedaan, straatnamen toevoegen, eenrichtingsverkeer, parkeerplaatsen en een paar wegen toegevoegd.

Zoals met zoveel dingen merk ik wel dat oefening baart kunst

Ik heb af en toe eens iets gedaan in die omgeving, maar nog niet structureel aan de gang geweest ;) Heb voorheen in IJmuiden gewerkt, en reed voor die baan heen en weer tussen IJmuiden en Petten.. Als ik je ergens mee kan helpen of als je een 2e blik ergens op wilt moet je maar een berichtje sturen

Neem aan dat je dan vanaf de Alkmaar over de A9 reed ? Ik rij eigenlijk bijna altijd binnen door. Maar als ik een vraag heb weet ik je te vinden
BSlinger

Postby BSlinger » Wed Feb 13, 2013 10:31 pm

Was het maar mogelijk met de auto
BSlinger

PreviousNext

Return to Nederland