Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderator: Local Waze Champs Benelux

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby BSlinger » Wed Feb 13, 2013 10:31 pm

Was het maar mogelijk met de auto
BSlinger

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby Buckstein » Mon Oct 15, 2012 6:53 pm

Hoi Wazers

Ik ben Marcel de Bruin en Waze rond met de bijnaam modderfokker.
Altijd gefrustreerd omdat ik die andere Waze-poppetjes niet leuk vind.
Woon in Almere-Buiten en werk als timmerman in een straal van rond 100km eromheen.
Dus genoeg km perdag.
Ben afgelopen week trotse Waze warrior geworden.
Heb op dit moment 25004 punten.
Heb ook nog facebook wazers nodig, voor de punten en ook de gezelligheid. Dus wie wil mn fb waze vriend(in) worden???

Tot Waze op de weg.
Groeten Marcel
Buckstein

Postby Buckstein » Mon Oct 15, 2012 6:58 pm

Ik stond vorige week stil voor de Coentunnel omdat er een vrachtwagen te hoog was, stond er zes auto's achter. Bij mijn report hierover stond de optie foto nemen. Heb ik gedaan, maar wie ziet die foto dan ? Ik heb in ieder geval nog geen foto gezien van een mede Wazer ...

Als het goed is zie je dan bij de meldingen je eigen melding staan met een paperclipje. daar kunnen anderen je foto zien als ik het me goed herinner.'
grtz Marcel
Buckstein

Postby Buckstein » Sun Oct 21, 2012 8:05 am

kinderachtig wrote:Welkom 'nieuwe' wazers!

Modderfokker das toevallig ik zag vanmiddag je naam op de kaart staan bij een rood 'gefrustreerd of boos' poppetje. Soms als ik even stil zit ga ik voor de lol op wazers in de buurt klikken om de namen te zien, zodoende :)

Haha, ik doe precies hetzelfde, andere wazers checken als ik ff stil sta.
Jammer dat je nooit reacties krijgt op chatten of wat dan ook.
Maar wel een keer een reactie op een gevaarlijke situatie, er waren wegwerkers bezig in de spits in een bocht op een afrit, (almere buiten) helemaal uit het niets stonden ze daar ineens!!!
Na deze melding kreeg ik een paar duimpjes en 1 reactie; bedankt voor de goede bruikzame waarschuwing!!! Kijk daar knap je van op, daar doen we het voor!!!

Tot op de weg!!!
Buckstein

Postby Bully1982 » Thu May 03, 2012 9:22 am

Ik ben ook nieuw hier en ik zal me even voorstellen,

Matthijs,
Ik kom uit Uden en werk in Weert. Mooi stukje rijden :)

Ik heb meteen wat veranderingen voor Uden. Als iemand even contact met me op zou kunnen nemen, want ik kan het nog niet veranderen. Wat pijlen die op rood staan maar op groen moeten.

Alvast bedankt!
Bully1982

Postby casper956 » Fri Jan 10, 2014 11:18 am

Zal mij voorstellen op het forum, ben Casper en werk als manager/consultant (in de ict) door heel Nederland.

Gebruik waze al ruim een jaar en sindskort de mapeditor om de kleine dingen aan te passen waar nodig.
casper956

Postby catxxl » Fri Apr 22, 2011 12:41 pm

Doe ik het ook ff:

Gerard, woonachtig in dordrecht, 37 jaartjes (nog, duurt nog maar ff).
Werkzaam als business consultant meestal in projecten. De laatste tijd weer in eindhoven, maar zag dat iemand me al de weg heeft geplaveid (A16/A58). Ik ga soms via de A15/A2, daar zijn nog wel wat haakjes hier en daar.

Waarom waze? Power to the people!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar nog wel aan het uitproberen.

Auto: Zwarte Volvo V50, je kan me niet snel missen, ik ga vaak sneller als de medeweggebruikers! :oops:
catxxl

Postby ccoertjens » Wed Feb 09, 2011 8:06 pm

Hoi ik ben ccoertjens,

Ik ben ook niet nieuw op het forum maar toch...

Sinds oktober 2010 een aktieve wazer. Inmiddels sta ik met 123.000 punten net niet in de Top 10 van NL, maar ik denk dat het niet lang gaat duren.

Ik ben het meest aktief in West-Brabant, als Bredanaar ooit begonnen in mijn Bredase woonwijk Westerpark om deze van straatnamen te voorzien.
Dit zat er echter snel in, mijn doelstelling werd later geheel Breda, Toen de hele gemeente.
Inmiddels ben ik via Oosterhout en Etten-Leur alle gemeenten rondom Breda ingevoerd.
Uiteindelijk ben ik via Roosendaal bij Bergen op Zoom aangekomen en zal binnenkort de Zeeuwse grenzen gaan aantikken. eerder tikte ik ook al de grenzen van Gelderland, Zuid-Holland en Vlaanderen (BE) aan.
De A27 ben ik echter nog niet over geweest in oostelijke richting, maar ik denk dat dat gaat veranderen als het westen er in zit.

Inmiddels heb ik 47.000 mapedits uitgevoerd, en probeer dit deel van Brabant binnen nu en enkele weken af te ronden !

Soms wijk ik wel eens uit hierbij heb ik een tijdje geleden Vlissingen ingevoerd en al een paar stadsdelen van Amsterdam.

In het dagelijkse leven werk als Microsoft .NET/C# ontwikkelaar bij een Detacherings organisatie in Breda. Voor deze job reis ik geheel Nederland af. Momenteel geplaatst in Amsterdam bij een organisatie welke elektronische parkeerdiensten (dmv mobieltje betalen) leveren aan gemeenten in binnen en buitenland. Hier ben ik momenteel aanpassingen en koppelingen met andere systemen aan het schrijven voor een aantal stadsdelen in Londen(UK).

oja, ik ben 39jaar, getrouwd en heb twee mooie meiden van 3 en 7 jaar oud..

In december heb ik nieuwe (lease auto) Opel Astra Sports Tourer besteld.. met Ingebouwde dvd navigatie van de EU :roll: . Helaas was de levertijd 5 maanden en moet ik nog tot mei wachten..
Tot dan moet ik het doen met een lelijke Renault Megane Station Grijs uit 2007.
Door de week rijd ik de route A16, A59, A27 en tenslotte de A2, en rij momenteel zo'n 1200km per week.

Binnenkort moet ik mijn .NET Microsoft Certificeringen (4.0) weer gaan ophalen wat weer veel tijd gaat kosten.. Dus Robin je hoeft de komende tijd niet bang te zijn :lol: !

Groet en voor iedere lezer : Welkom op het forum... :)
Area Manager van West Brabant | Walcheren | Amsterdam, The Netherlands
ccoertjens

Postby ccoertjens » Mon Mar 28, 2011 10:21 am

Ik ben wel geen moderator maar toch : On-topic gaarne !

Dit topic is NIET bedoeld om te gaan discussiëren, maar om je voor te stellen !

Anders graag nieuwe topic aanmaken...

ps. Welkomst berichten kan ik wel waarderen..
Area Manager van West Brabant | Walcheren | Amsterdam, The Netherlands
ccoertjens

Postby chevyc10 » Fri Jul 06, 2012 1:57 pm

Hallo mede Wazers,

Ik zal me dan ook maar eens fatsoenlijk voorstellen.

Mijn naam is Jeroen Brink, bijnaam ChevyC10, 36 lentes jong,
en ben werkzaam als buschauffeur in het openbaar vervoer in het noorden van ons landje.
Had Waze al een tijdje gebruikt op mijn oude iPhone, en sinds kort op mijn Android draaiend.
Met een Accupack naast de tel neem ik em mee op de bus...
Probeer mijn woonplaats Leek eens goed onder handen te nemen, maar merk dat een hoop gelocked staat, dus zal een tijdje in beslag gaan nemen...

Ik post nooit zo veel op fora, maar ik zal mijn best doen om de omgeving waar ik in rij zo goed mogelijk te bedienen van info op de weg, en de kaart te updaten waar ik kan...

Vriendelijke groet,

Jeroen
chevyc10

PreviousNext

Return to Nederland