Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!
Post by FS-Harold
deeggo wrote:Welkom Harold, een bekende naam van het FS forum. Zie ook de link naar Slack een aantal posts hoger, daar is meer activiteit dan hier.

Dank je, klopt idd, ook op het forum vanaf het begin actief :-)
Heb me via Slack ook aangemeld. Thnx voor de tip.
FS-Harold
Posts: 4
Send a message

Post by fvwazing
Jvoambu wrote:
Jvoambu wrote:
Ach, vandaag duffe dag, alleen bij de voertuigcontrole de blauwe lampen nog maar aangehad, maar over het algemeen vermaak ik me best :)
Vandaag was wel grappig.... Hoop wazers gezien vandaag... iemand mij gezien? Gele vrachtwagen met 120 tussen Amsterdam en Enschede heen en weer? heen nog met een paar blauwe lampjes en af en toe wat getoeter... :P

Zo hé - ruig ding, maar zet wel "voorkeur voor snoepjes eten" uit als je een spoedgeval hebt!
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
thyzzv wrote:2 weken geleden nog veel geluk gehad met Waze. TomTom gaf aan 3,5 uur reistijd vanuit Schiphol vanwege de files. Maar Waze bleef volhouden dat hij mij in 2 uur kon thuis brengen. En Waze had gelijk.
Kijk. Daar doen we het voor.
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
wokkel62 wrote:Had al wat gepost dacht ik, maar ik zie het niet meer terug,
Daar zijn we allemaal al eens ingetrapt; als je een bericht schrijft krijg je éérst nog een preview te zien die je nog eens moet bevestigen.

Welkom in de club!
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
Gebeurt ook niet altijd, maar soms. Moet je misschien Preview voor aanklikken? Ik gebruik zelf meestal Tapatalk, daar is het weer anders.
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
Welkom! Maar waar is Waze niet mogelijk?
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
tootjeko wrote:Heb alleen de pech dat hier in Amsterdam het meeste al gedaan is.
Mede namens JvoAmbu - bedankt voor het compliment! Maar kijk goed rond, veel éénrichtingstraten zijn vernaggeld door fietsers... Goed zetten EN locken graag.
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
pveatx wrote:Prima app, maar af en toe kom ik gekke dingen tegen die niet aan te passen zijn (een afrit en oprit nemen langs de snelweg... waarschijnlijk sneller als er een file is, maar als er geen file is is het de standaard route geworden...).
Welkom Peter.

Alles is aan te passen! Als je er zelf niet uitkomt meldt het hier dan even op het forum. Zulke Ramp-bypasses als door jou beschreven moeten gewoon even bekeken worden. Waar gebeurt dat?

Edit:
Lol, wat petervdveen zegt dus.
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
Punt 1: als je bij de EinThovendreef bedoelt en het gaat over de rotonde - ik heb Wazedev al eens gevraagd om geen U-turns op rotondes toe te staan. Ik ga nog eens aandringen, want dat probleem is door ons in de kaart niet op te lossen.
Als je bij de Biltse Rading bedoelt - daar heb ik einde juli een stokje voor gestoken. Dat Peter dat nooit gehad heeft kan er op duiden dat het probleem zich tijdsafhankelijk manifesteert.

Punt 2: een oude bekende, je analyse klopt en we werken aan een oplossing...
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1

Post by fvwazing
Maar die rotonde wordt voor 80% rondgereden, niet voor 100%. Bovendien zou 100% een penalty op moeten leveren en geen verbod.
fvwazing
Posts: 3589
Has thanked: 125 times
Been thanked: 101 times
Send a message
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1