Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Re: Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby deeggo » Thu Dec 13, 2012 10:45 am

world_msqy1rgs wrote:Hallo,
Tja waar beginnen in het echte leven heet ik hessel. Woon in de regio bartelehiem. In het begin ook zo iets van alle wegen moeten er op. Nu zo van alleen kan en mag ik er met de auto rijden. Heb al een paar foutjes ontdekt. Waar oa level 3 voor nodig blijkt te zijn. Hier maak ik dan maar melding van. En de andere plekken eerst maar eens langs rijden. Om te kijken of ik het juist heb ivm evetuele paaltjes/rijrichtingen.

Zie jullie op de weg.

Welkom! Jouw gebruikersnaam doet vermoeden dat je registratie niet helemaal is afgemaakt, alleen vanaf de telefoon?
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!
deeggo
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 468 times
Been thanked: 515 times

Re: Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby world_msqy1rgs » Thu Dec 13, 2012 3:46 pm

deeggo wrote:Welkom! Jouw gebruikersnaam doet vermoeden dat je registratie niet helemaal is afgemaakt, alleen vanaf de telefoon?

Gebruik het op zo wel tel als pc. Waar naam te veranderen dan...
Waze is niet een van de duidelijkste site .. wie verzint er nu "world" terwijl de hele wereld eerst op www komt. Had al begrepen dat ze in een migratie zitten dus ea zal de komende weken wel beter/anders worden
ImageImageImage
world_msqy1rgs

Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby jberends » Fri Dec 14, 2012 7:44 pm

Hi ik ben jberends en actief in de regio Den Haag, Delft en zit vaak op de weg naar het zuiden van het land. Heb altijd al een lichte kaarten/maps affectie gehad en nadat ik veel in Openstreetmaps heb zitten editen Waze ontdekt. Wat een fantastische applicatie is het en vertel het iedereen om me heen. Ik report zo veel als ik kan, edit en resolve UR ook zo veel als ik kan en de situatie ken en weet.
jberends

Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Postby maantje76 » Fri Dec 14, 2012 9:47 pm

Welkom! Goed dat je de weg naar het forum gevonden hebt!
Image
maantje76
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 111 times
Been thanked: 314 times

Re: Re: Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby deeggo » Sat Dec 15, 2012 12:58 pm

world_msqy1rgs wrote:
deeggo wrote:Welkom! Jouw gebruikersnaam doet vermoeden dat je registratie niet helemaal is afgemaakt, alleen vanaf de telefoon?

Gebruik het op zo wel tel als pc. Waar naam te veranderen dan...
Waze is niet een van de duidelijkste site .. wie verzint er nu "world" terwijl de hele wereld eerst op www komt. Had al begrepen dat ze in een migratie zitten dus ea zal de komende weken wel beter/anders worden

Bij je account informatie op world.Waze.com, username aanpassen denk ik. Overigens, ze zijn bezig om Israël bij world in te schuiven, Noord-Amerika in www zal nog wel apart blijven. Je hebt helemaal gelijk dat het onlogisch is.
Global Champ. Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One M8 | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!
deeggo
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 468 times
Been thanked: 515 times

Postby petervdveen » Sat Dec 15, 2012 3:27 pm

jberends wrote:Hi ik ben jberends en actief in de regio Den Haag, Delft en zit vaak op de weg naar het zuiden van het land. Heb altijd al een lichte kaarten/maps affectie gehad en nadat ik veel in Openstreetmaps heb zitten editen Waze ontdekt. Wat een fantastische applicatie is het en vertel het iedereen om me heen. Ik report zo veel als ik kan, edit en resolve UR ook zo veel als ik kan en de situatie ken en weet.

Welkom!!

Mooie regio.. Zeker nog veel te doen aan de kaart, dus dat komt goed uit.
Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 475 times
Been thanked: 1331 times

Hallo, ook nieuw hier

Postby pspanter » Tue Dec 18, 2012 8:08 pm

Hallo, sinds een aantal dagen op aanraden van een buurman de app geinstalleerd, en vandaag voor het eerst een hele dag met de navigatie bezig geweest.
De eerste route die ik moest rijden ging gelijk fout omdat de straat niet gevonden kon worden, en later op de dag stuurde hij mijn een richting op waarvan bleek dat de straat ophield te bestaan, dus kon weer omkeren.
Allereerste ervaringen zijn dus niet zo heelpositief, maar hoop dat ik wat enthousiaster ga worden van Waze.
pspanter

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby fvwazing » Tue Dec 18, 2012 8:43 pm

Hi, welkom bij Waze. De kaart van Nederland groeit nog elke dag. De meeste fouten in de hoofdwegen moeten er langzamerhand wel uitgehaald zijn maar het kan zeker nog gebeuren dat je in onverwachte situaties terecht komt, meestal op plekken waar nog niet veel Wazers geweest zijn. Als je op de plaats waar je om moet keren een kaartfout meldt gaat er meestal dezelfde dag nog iemand mee aan de slag en is de fout in de navigatie 3-4 dagen later verdwenen. Google, tomtom en tegenwoordig ook Apple hebben ook fouten in hun kaarten maar daar kan het wel een jaar duren voordat het opgelost is. Lees bijvoorbeeld hier
Waze jezelf!
600K+ edits
AM for some 25.000 km² around Maastricht, the Netherlands
iPhone 3Gs / iOS 6.0.1
fvwazing
Country Manager
Country Manager

Has thanked: 415 times
Been thanked: 385 times

Re: Hallo, ook nieuw hier

Postby petervdveen » Tue Dec 18, 2012 9:24 pm

pspanter wrote:Hallo, sinds een aantal dagen op aanraden van een buurman de app geinstalleerd, en vandaag voor het eerst een hele dag met de navigatie bezig geweest.
De eerste route die ik moest rijden ging gelijk fout omdat de straat niet gevonden kon worden, en later op de dag stuurde hij mijn een richting op waarvan bleek dat de straat ophield te bestaan, dus kon weer omkeren.
Allereerste ervaringen zijn dus niet zo heelpositief, maar hoop dat ik wat enthousiaster ga worden van Waze.

Welkom!

Als je gelijk de locatie van deze problemen kan doorgeven dan is het aan het eind van deze week weer opgelost ;)
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 475 times
Been thanked: 1331 times

Postby westbroek » Sat Dec 22, 2012 11:57 pm

Ha Wazers.
Ik ben westbroek, nieuw op het forum, maar al 2 jaar wazer.
Ik reageer even omdat mij dat gevraagd is op een mappunt in waze bij Rosmalen
( https://world.waze.com/editor/?zoom=9&l ... TTTTTTTTFT )
Ik neem aan dat ik iets niet goed heb gedaan.

Laat het maar horen

Groet
Westbroek
iPhone 5 | iOS 7.1 | Waze 3.7.7.0
westbroek

Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times

PreviousNext

Return to Nederland