Nieuw hier? Stel je even voor!

Image Kaart aanpassingen | Wegwerkzaamheden

Moderators: Benelux - Local Champs, Benelux - Country Managers, Benelux - Regional Managers

Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby Bieleke » Sat Apr 16, 2011 7:23 am

Even mezelf voorstellen.

Ik ben Patrick Bielen, 41 jaar en woon nu inmiddels meer dan 15 jaar in Nederland. Oorsponkelijk ben ik opgegroeid in Zonhoven - België, maar woon dus inmiddels al die tijd in het Nederlandse Limburg.

Computers zijn mijn lust en mijn leven, en ik heb er inmiddels al 28 jaar ervaring mee. Intussen werk ik al 10 jaar in Maarheeze als systeembeheerder/programmeur, en dit 32 uur in de week. Naast mijn huidige baan bij mijn werkgever ben ik mijn eigen bedrijfje gestart (Bielco) in computer hulp, advies en educatie. Uiteraard kan je altijd een bezoekje brengen aan mijn website http://bielco.nu

Daar ik in Haelen woon heb ik Area Manager status aangevraagd voor Haelen tot Maarheeze en heb ik de eerste edits al verwerkt. Zelf rijd ik in een grijze Suzuki Swift.
Bieleke

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!

Postby Wubinator » Wed Apr 20, 2011 11:00 am

He wazers!

Ik ben Rick Veenstra, ben bijna 29 jaar (22 april is er weer een jaar voorbij) en ik woon op dit moment in Amsterdam(-Osdorp).

Ik ben (zoals mijn salarisstrook zo mooi zegt) Software Engineer bij een bedrijf in Reeuwijk dat (beleggings) software schrijft voor banken. Ik werk hier nu alweer 3,5 jaar minimaal 40 uur in de week, maar mijn ervaring in het vak gaat nog eens 5-7 jaar verder terug.

Ik gebruik Waze nu zo'n 9 maanden denk ik (misschien nog wat langer), op mijn Android toestel - HTC Hero (maar die gaat na de zomer vervangen worden voor een ander Android toestel).

Mijn vaste woon-werk route brengt me van Osdorp naar de A9 - A5 - A4 alvorens ik er bij de N207 af ga, net voorbij Alphen a/d Rijn draai ik de N11 op die ik vervolgens tot de A12 uitrij en dan daarna ben ik op m'n werk in Reeuwijk. Totale rit doe ik zo'n 50 minuten over.

Ik heb toevallig vandaag net aangevraagd om Area manager te worden van Amsterdam Osdorp / Aker aangezien ik daar werk en de overgang van de N207 naar de N11 aangezien daar nu druk gebouwd wordt en de N207 verlegd wordt (dus daar verwacht ik een hoop map problems). Hopelijk wordt mijn verzoek goed gekeurd :)

Je kan mij zien rijden in een blauwe driedeurs Peugeot 207, als je zwaait zwaai ik terug :)

Happy wazing allemaal!
Waar ben jij gewazed?

Area Manager
- Regio Amsterdam West
- Regio Reeuwijk/Gouda
- Wegen N207 - N11

Samsung Galaxy S2 - Android 4.0.3 - Waze 3.2.1.0 [Beta tester]
Wubinator

Postby wvkreg » Wed Apr 20, 2011 11:16 am

Nieuwe Wazer: Wim van Kregten, ICT Consultant uit Maastricht, Limburg.
Ik rijd elke dag door bijna heel Nederland, werk voor een detacheringsorganisatie.
wvkreg

Postby petervdveen » Wed Apr 20, 2011 1:30 pm

Welkom allemaal :D
petervdveen
Coordinators
Coordinators

Has thanked: 469 times
Been thanked: 1319 times

Postby catxxl » Fri Apr 22, 2011 12:41 pm

Doe ik het ook ff:

Gerard, woonachtig in dordrecht, 37 jaartjes (nog, duurt nog maar ff).
Werkzaam als business consultant meestal in projecten. De laatste tijd weer in eindhoven, maar zag dat iemand me al de weg heeft geplaveid (A16/A58). Ik ga soms via de A15/A2, daar zijn nog wel wat haakjes hier en daar.

Waarom waze? Power to the people!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar nog wel aan het uitproberen.

Auto: Zwarte Volvo V50, je kan me niet snel missen, ik ga vaak sneller als de medeweggebruikers! :oops:
catxxl

Postby TheSentinel » Tue May 03, 2011 1:57 pm

Dan zal ik ook maar even. :)

Mijn naam is Patrick, oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam, maar sinds 2000 woon ik in het altijd pittoreske Nieuw Scheemda. Nou, is er een kans, dat je daar nooit van gehoord hebt, maar dat ligt dus tussen Winschoten en Appingedam in, en heeft 380 inwoners.
Ben 43 jaar, en altijd al topo gek geweest. In 1984 was ik al bezig met "navigatie" op de commodore 64. :mrgreen:
Techniek heeft niet stil gestaan, dus mijn auto zit vol mijn navigatie, Navigon, Garmin en Iphone staan gebroederlijk op het dashboard van mijn auto... :oops: '
Waze is voor mij een mooie kans om mijn topo hobby weer wat uit te breiden. Op dit moment ben ik area manager in het Oldambt gebied, oftewel de voormalige gemeentes Winschoten, Scheemda en Reiderland, en voor de beeldvorming het uiterste noordoosten van Nederland.
Valt nog genoeg voor mij te doen hier, nog erg weinig plaatsen met straatnamen. Op dit moment heb ik Scheemda, Nieuw Scheemda,'t Waar, Noordbroek, Midwolda en Nieuwolda benaamd, en Winschoten staat voor mij op de planning.
Voor de rest heb ik nog een "uitdaging" met het project Blauwestad, waarvoor een aantal jaren geleden weilanden onder water zijn gezet, waarbij het wegennet ingrijpend veranderd is.
En daarnaast druk aan het leren hoe alles moet. Wat dat betreft heb ik een uitdaging bij een rotonde bij Winschoten, 5 aftakkingen, wegen die omgeleid zijn, wegen die nu doodlopen, daar komen nog wat vragen van mij hier op het forum ...

Mochten jullie meer willen weten, vragen staat vrij. ;)
Vakantie : Inpakken en weg Wazen.
TheSentinel
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 8 times
Been thanked: 36 times

Postby martijnvdk » Wed May 11, 2011 4:06 pm

Ik ben Martijn. Een 35 jaren oud en woonachtig te Leiden. Ik werk op Schiphol dus ik rijd regelmatig via A44 en A4, maar ook binnendoor.
martijnvdk

Postby WazingWR » Thu May 12, 2011 8:33 pm

Ik ben Wouter, 33 jaar oud en woonachtig in Maassluis. Werk in de ICT en kom hierdoor zo'n beetje door het hele land. Merk dat er in de buurt van Rotterdam steeds meer Wazers bij komen, gezellig.
Wazing with: Iphone 4S
Driving with: Kia C'eed
Regio Manager: Zeeland
Image
WazingWR
Area Manager
Area Manager

Has thanked: 5 times
Been thanked: 9 times

Postby Hurr1c4n3 » Mon May 16, 2011 6:13 pm

Hey allemaal.

Mijn naam is Bjorn
Nickname: Hurricane
Ik ben van het bouwjaar '78, nu nog 32 jaar oud.

Ben sinds deze week ook een waze gebruiker. Reed afgelopen woensdag achter iemand richting Zwolle met een waze sticker achter op zijn auto. Op die manier nieuwsgierig geworden wat dat waze nu was, dus vandaar dat ik hier nu ook ben :lol:

Ben werkzaam bij KPN als Allround transmissie Technicus. Wij werken als afdeling landelijk, maar ik zit toch vaak in het noordoosten van het land. Woon zelf in Almelo.

Tsja euhhhhmm wat zal ik nog meer over mezelf vertellen. Ik doe veel met computers, fotografeer nog wel eens, bouw websites (bv. http://www.natuurfocus.com) en rijd motor.
Hurr1c4n3

Has thanked: 1 time

Postby gerben » Mon May 16, 2011 9:07 pm

Hurr1c4n3 wrote:Reed afgelopen woensdag achter iemand richting Zwolle met een waze sticker achter op zijn auto. Op die manier nieuwsgierig geworden wat dat waze nu was, dus vandaar dat ik hier nu ook ben :lol:
---
Woon zelf in Almelo.

Denk dat ik dat was als het tussen Almelo en Zwolle was... Ook het Waze zonnescherm achter de linker achterruit gezien? ;-) Is die sticker toch nog ergens goed voor! 8-)

Welkom in elk geval!

PS: Transmissie engineers heb ik ook wel eens mee te maken, maar dan niet die van KPN... ;-)
Nokia Lumia 920 (WP8 3.7.6 client)
Countrymanager The Netherlands
ImageImageImageImage
gerben

Has thanked: 33 times
Been thanked: 194 times

PreviousNext

Return to Nederland