Post Reply

Update request Kleinpolderplein (R'dam)

Post by AchterHetStuur
Hallo,

ik was even wat UR's aan het wegwerken, en toen liep ik op het Knooppunt Kleinpolderplein tegen twee UR's aan.

Permalink

En het gaat mij nu om de UR in het midden. Als ik 'm goed lees, prefereert Waze de route via de afslag, verkeersplein en dan de oprit boven de doorgaande snelweg. Connectivity van de doorgaande snelweg is in orde.

Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen, of wordt de afslag en de rotonde opnieuw intekenen?
AchterHetStuur
Posts: 184

POSTER_ID:480563

1

Send a message
Areamanager: Haaglanden, NL en beheerder van Usernotez!

Post by Atlas85
In de livemap lijkt ie dat niet te doen. Wellicht heeft er iemand gereden op de hoofdrijbaan, waardoor Waze de andere route als sneller gaf omdat er op de andere strook file stond?

Verder zitten er op het hele plein nog een aantal onnodige nodes en vraag ik me af waarom het daar al ramps zijn? Het heet A13 t/m het spoor verderop? En ook van de A13 naar de A20 is toch gewoon een fly-over en dus snelweg (geen afrit). Je krijgt nu een aantal keer een penalty in de routing vanwege een wijzigend wegtype, wat mi. niet nodig is (maar ik kom daar toch zelden).
Atlas85
Posts: 1026
Send a message

Post by machix
Hoi,

Misschien heb ik gisteren die bovenste update request (van Pietje35) al opgelost, zonder te weten dat er een update request was. Ik zag toevallig dat bij een weggedeelte de road-direction verkeerd om stond en heb deze aangepast.

Heb verder geen idee wat daar aan de situatie veranderd is de laatste tijd, er is mij niks opgevallen..
machix
Posts: 9
Send a message

Post by robin1979
Als ik beide UR's daar lees, klinkt het eerder alsof er iets aan de wegsituatie is gewijzigd. Ik kan op rijkswaterstaat.nl er echter niks over vinden.
robin1979
Posts: 3032
Has thanked: 1 time
Been thanked: 22 times
Send a message
MapSquadEurope
Area Manager - Europe