Post Reply

Nelze se přihlásit

Post by Bigmen_cz
Zprovoznil jsem staronový telefon, kde jsem po factory reset přišel o všechna data. Stáhl jsem poslední verzi Waze, ale nemohu se přihlásit. V přihlášení je pouze zadat tel. číslo, to zadám, přijde kód, ten vložím, ale můj účet se nenačte. Jsem waze nováček, bez jména. Dříve tento problém šel obejít přihlášením se pod jménem a heslem. Nyní tam tato možnost není. Nelze se ani odhlásit. Je to pořád dokola. Je chyba v aplikaci, nebo mezi židlí a klávesnicí?
Bigmen_cz
Posts: 49
Has thanked: 2 times
Been thanked: 9 times

POSTER_ID:17150332

1

Send a message
Poco X3 NFC, android 12; Xiaomi Note 4, android 7.0; WAZE vždy aktuální verze; Opel Zafira-nafta, Ford Focus-nafta

Post by Bigmen_cz
ma5kl, tuto položku jsem hledal. Opravdu tam nebyla. Dnes jsem aplikaci odinstaloval a znovu nainstaloval a okénko se objevilo. Je to divné, ale je to tak. Kde byla chyba, netuším. A hned všechno krásně v češtine, a ne jak na druhém telefonu, kde je v češtině vše, vyjma pozdravů v angličtině
Bigmen_cz
Posts: 49
Has thanked: 2 times
Been thanked: 9 times
Send a message
Poco X3 NFC, android 12; Xiaomi Note 4, android 7.0; WAZE vždy aktuální verze; Opel Zafira-nafta, Ford Focus-nafta

Post by blobxx
Nechci vytvářet duplicitní thread, takže sem:
Android s funkčním Waze, zaktualizovaným.
Účet a přihlášení - vyplněný mail i heslo
Uprostřed stránky zaoblený obdélník, v něm se točí modré kolečko s nápisem "Přihlašování"
Zatím to přihlašuje cca 10 minut, je potřeba víc? :twisted:
Mobil je připojen přes kvalitní AC wifi s reálnou konektivitou cca 400 mbit, na připojení bych to nesváděl.
Kde má Waze problém?
Děkuji
blobxx
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by blobxx
To je samy re, re, re... :lol:
Restart appky pomohl, dik.
blobxx
Posts: 8
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by ma5jkl