Utanför mitt område

[ img ]

Moderators: Unholy, avozetta, SverkerN, pnylin

Re: Utanför mitt område

Postby ulle2 » Tue Jun 12, 2018 9:30 pm

michanraichuu wrote:Ett uppdrag för en L4 eller högre rankad:
Här ska det gå att köra norrut:
https://www.waze.com/sv/editor?env=row& ... =338429422
Stäng gärna rapporten också: https://www.waze.com/sv/editor?env=row& ... t=12123609

Fixat!

/Ulle
Country Manager Sweden and India, State Manager Haryana
[ img ]
MapRaids: LA, Huston, Ottawa, DFW, MMR1, PA, Boston, Puerto Rico, Thailand, Australia, Venezuela, Poland, PA-SL, South-Africa, Sri Lanka3, China2, India5, Turkey3, Zambia, Botswana
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Has thanked: 23 times
Been thanked: 303 times

Postby ulle2 » Mon Jun 18, 2018 9:02 pm

MLekman wrote:Hade ett ärende till Rud idag och insåg att det fanns ännu fler avspärrningar.

Detta segment är avstängt i norrgående riktning, enbart buss är tillåtet. Finns ett tillfälligt trafikljus där som endast slår om för buss.

I korsningen därefter är det ombyggnation, orsaken till avspärrningen, där får man inte längre svänga in på Nokiagatan. Varken om man kommer från norr eller söder. Man kan inte heller köra åt andra hållet och svänga ut från Nokiagatan till Blöndousgatan.

Har lagt in avstängningar till den 31/7.

/Ulle
[ img ]
MapRaids: LA, Huston, Ottawa, DFW, MMR1, PA, Boston, Puerto Rico, Thailand, Australia, Venezuela, Poland, PA-SL, South-Africa, Sri Lanka3, China2, India5, Turkey3, Zambia, Botswana
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Postby ulle2 » Wed Jun 20, 2018 10:02 am

michanraichuu wrote:Jag råkade merga två segment som jag för sent upptäckte satt ihop med ett tredje. Det tredje har för hög låsnivå, så jag skulle vilja ha hjälp att tillåta färd rakt fram från det.
Länk.

Fixat!

/Ulle
[ img ]
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs

Previous

Return to Sweden [svenska]