Post Reply

Datorkarta fel.....eller!!??

Post by hudikmats
Hallå!

Två dagar i rad har inte "edit"-menyrutan startat när jag öppnar datakartan..Varför?? Har det med att gör att jag blivit Areamanager..??

Vägarna kommer och går utan någon logik alls..ena dagen är de där nästa inte.... Landmarks kan oxå hoppa fram och tillbaka..!

Vet någon varför???

Mats :D
hudikmats
Posts: 3

POSTER_ID:2104748

1

Send a message

Post by BalsbyMange
robgus wrote:För mig har inte funkat på flera dagar i Internet Explorer. Till sist fick jag byta till FireFox. Waze är fortfarande en lite skakig plattform :?
Cartouche har väl alltid varit lite buggigt i IE.

Sent from my CM7 loaded Light.
BalsbyMange
Posts: 256
Been thanked: 3 times
Send a message
Area Manager Kristianstad, Skåne and Blekinge Sweden
iPhone 5, iOS 7

Post by dtelder
hudikmats wrote:Hallå!

Två dagar i rad har inte "edit"-menyrutan startat när jag öppnar datakartan..Varför?? Har det med att gör att jag blivit Areamanager..??

Vägarna kommer och går utan någon logik alls..ena dagen är de där nästa inte.... Landmarks kan oxå hoppa fram och tillbaka..!

Vet någon varför???

Mats :D
Jag är inte area manager, men har heller inga problem med att Edit inte skulle fungera. Kollade precis.

Däremot kommer och försvinner gjorda ändringar. Vägar som jag vältat har försvunnit och inte återkommit. Det känns som om firman inte har riktig ordning på saker och ting. Hoppas att det inte beror på att det fattas pengar för att driva verksamheten...

/Dick
dtelder
Posts: 27
Send a message

Post by orla
IE har aldrig fungerat bra med Waze. Jag kör Chrome. Sedan är inte editeringen toppen i Waze men det är inte beroende av webläsare.
Testa en annan. Vad som helst utom IE.
orla
Posts: 105
Has thanked: 38 times
Send a message

Post by robgus
För mig har inte funkat på flera dagar i Internet Explorer. Till sist fick jag byta till FireFox. Waze är fortfarande en lite skakig plattform :?
robgus
Posts: 181
Been thanked: 1 time
Send a message
HTC Touch HD | Volvo 940