Post by ulle2
JonasEPeterson wrote:Hej!
Jag har lagt in "Point Hyllie" som evenemang, men jag har inte behörighet att lägga in avstängningar.

Hyllie Boulevard, från Hyllie Allé till Hyllie stationsväg är avstängd i norrgående riktning fr.o.m. 12 juni 2017. Beräknad byggtid är ca. 2 år, vilket gör att det är svårt att lägga in en vettig sluttid.

Hoppas att någon kan hjälpa till att lägga in avstängningen. Tack för hjälpen!
Har lagt in en begränsning fram till 2019-06-01 samt en avstängning fram till dec för att täcka upp tiden till nästa kartuppdatering och synliggöra avstängningen.

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
Jag har lagt in avstängningarna för eventet. Har också lagt in en tillfällig väg från väg 184 mot flygplatsen med förbjuden sväng från öster.

Var ligger Ekestubben? Jag kan stänga av den vägen också och då blir navigeringen förhoppningsvis rätt.

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
bloodsvente wrote:Wheels and wings i Falkenberg, det är cruising från (2017-07-14) fredag kl 18.00-24.00 till (2017-07-15) lördag 18.00 - 24.00.

Vägavstängningar enligt kartor nedanför.

Finns kartor här:
http://wheelsandwings.se/cruising/karta.html

Hemsida:
http://www.wheelsandwings.se/
Avstängningarna inlagda!

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
clhe wrote:Skulle vara duktig och lägga in avstängningarna under "Skänninge Marken", vilket jag gjort tidigare via ett Google docs-dokument, och som jag tänkte återanvända. Men i år skulle det visst göras via WME, och där är det ju bestämt att vi i Sverige måste vara lvl 4, så tyvärr blir det nog inget av det evenemanget i Waze i år.
Kan du ordna litet info så lägger jag in det!

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
jnsson wrote:Jag har ingen aning om detta är rätt ställe, men kan någon lägga in en stor avstängning, det är ett cykellopp som heter Velothon Stockholm som kommer gå av stapeln den 10 september. Det är ett stort lopp, o många ställen som kommer vara avstängda delar av dagen. Det finns dock utmärkt beskrivet här http://www.velothon.com/sv-se/events/ve ... kinfo.aspx så det kan nog läggas in i Waze, jag vet bara inte hur man gör o så :)
Det här är rätt ställe att lägga in begäran om avstängningar för events!

Jag har försöket skapa ett event redan i förrgår men det verkar inte fungera, WME hänger sig så fort jag öppnar event mode. Någon annan kan gärna prova och se om det fungerar. I annat fall får vi avvakta så provar jag igen litet senare. Det är ju ingen brådska, vi har ju över en månad på oss!

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
jnsson wrote:Jag har ingen aning om detta är rätt ställe, men kan någon lägga in en stor avstängning, det är ett cykellopp som heter Velothon Stockholm som kommer gå av stapeln den 10 september. Det är ett stort lopp, o många ställen som kommer vara avstängda delar av dagen. Det finns dock utmärkt beskrivet här http://www.velothon.com/sv-se/events/ve ... kinfo.aspx så det kan nog läggas in i Waze, jag vet bara inte hur man gör o så :)
Det här är rätt ställe att lägga in begäran om avstängningar för events!

Jag har försöket skapa ett event redan i förrgår men det verkar inte fungera, WME hänger sig så fort jag öppnar event mode. Någon annan kan gärna prova och se om det fungerar. I annat fall får vi avvakta så provar jag igen litet senare. Det är ju ingen brådska, vi har ju över en månad på oss.

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
jnsson wrote:Oki :) Bara det inte glöms bort då :)
Du får väl påminna :)

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
Nu har jag lyckats lägga in ett event för VELOTHON Stockholm. Följande events är inlagda och behöver kompletteras med avstängningar:

Culture festival - 2017-08-15 - 20
Midnattsloppet - 2017-08-19
Vattenfall Triathlon - 2017-08-26 - 27
VELATHON Stockholm - 2017-09-10

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message
Last edited by ulle2 on Sun Aug 06, 2017 8:13 pm, edited 1 time in total.

Post by ulle2
Midnattsloppet klart!

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message

Post by ulle2
Vattenfall Triathlon klart!

/Ulle
ulle2
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2991
Answers: 1
Has thanked: 93 times
Been thanked: 464 times
Send a message