Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

"Waze meet" - Sverige 2012 i Örebro

Post by drasut
Hej på er alla.

Vad sägs om att träffa någon från waze?
På bloggen http://www.waze.com/blog/wazer-meet-ups ... big-thing/
så säger ju waze att dom vill komma och träffa oss, om vi träffas 10-12 stycken eller fler.

Jag skulle kunna tänka mig att arrangera lokaler om det finns intresse att träffas.

Första förslag på datum - lördagen den 19 maj i Örebro.

- Du får lufta bilen/MC:n
- Diskussion om hur man ritar kartor med andra wazers
- Någon form av tävling
- Träffa en representant från waze
- Middag/dryck för de som vill


Vilka skulle komma?
drasut
Posts: 67

POSTER_ID:493675

1

Send a message
drasut is Area Manager Örebro, Sweden and is wazing with an iPhone 4S with iOS 5.1

Post by crazed_out
Skulle vara trevligt, men just den helgen är kanske lite dum då många med familj planerar andra aktiviteter. En "vanlig" lördag är det ju lite lättare.

/crazed_out
crazed_out
Posts: 150
Has thanked: 14 times
Been thanked: 6 times
Send a message

Post by DonCalzone
Samma här. Jag har varit dålig att hänga på forumet, men börjar bli lite bättre på det. Förhoppningsvis skulle jag kunna vara med om det blir något.
DonCalzone
Posts: 22
Been thanked: 1 time
Send a message
Area Manager - Hallsberg / Örebro län / Sverige (Sweden)
iPhone 4

Post by drasut
Bra påpekande om datumet. Det är svårt alla helger nu på våren. Bröllop, studentfester och skolavslutningar fyller helgerna som rena minfältet.

Förslag på bättre datum?
drasut
Posts: 67
Send a message
drasut is Area Manager Örebro, Sweden and is wazing with an iPhone 4S with iOS 5.1

Post by drasut
Här var det tyst.

Hur många är intresserade om vi istället tar waze meet under juni-juli nån gång?
drasut
Posts: 67
Send a message
drasut is Area Manager Örebro, Sweden and is wazing with an iPhone 4S with iOS 5.1

Post by hurja
Hej, verkar vara lite svagt intresse men jag tycker det vore trevligt att träffas och diskutera om Waze. Jag är AM kring Borlänge-Falun.
hurja
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 536
Has thanked: 40 times
Been thanked: 77 times
Send a message
AM Dalarna, Siljan - Hedemora, Ludvika SWEDEN
AM Lappland, Kiruna - Överkalix SWEDEN
AM Åland/Ahvenanmaa, Savo/Savolax FINLAND

download/file.php?id=30634
MapRaids: MMR1, MR-Canada, MMR2-China, MMR3-Thailand, MR Australia, MR Poland, MR PA-SL, MMR South-Africa, mMR Sri Lanka 2, mMR Sri Lanka 3, MMR India - Madhya Pradesh, MR Zambia, MMR X Zimbabwe, WOW India2017

Post by MartinMossfeldt
Intressant.

Tyvärr så jobbar jag då vilket ju sätter en del käppar i hjulen men jag ska följa tråden och se hur det hela utvecklar sig.

//Martin.
MartinMossfeldt
Posts: 99
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by StormRobban
Intressant med ett möte... man hänger för lite på forumet för att uppmärksamma att nåt är på gång. Ska försöka vara mer aktiv här, och även ställa upp om ett möte blir till!
StormRobban
Area Manager
Area Manager
Posts: 1
Send a message
Boende i Örebro. AM i och runt Örebro.