Post by KennethWrede
Igår försvann nappen. Om någon här ligger bakom så ska denne ha ett stort tack!

Dristade mig att försöka asfaltera också, men det fungerade alltjämt inte.
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
ulle2 wrote: Hade du rätt editeringsrättigheter under tiden du var Baby?

/Ulle
I webbläsaren kunde jag redigera som vanligt, om det är vad du syftar på.

Asfalteringen bröt samman innan. Om min ominstallation av appen var ett misslyckat försök att lösa det.
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
avozetta wrote:Provade at asfaltera häromdagen, kom in i WME ganska omgånde.
Kanske är det löst då?

Då bör vi som misslyckats med att asfaltera ge oss ut och prova igen någonstans. Även om det inte fungerar så har vi ringat in felet lite till.
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
Jag var ute igår mitt på dagen och asfalterade ett kortare vägavsnitt. Den har ännu inte dykt upp i redigeraren. Så i mitt fall kvarstår det problemet.
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
Jag var ute igår mitt på dagen och asfalterade ett kortare vägavsnitt. Den har ännu inte dykt upp i redigeraren. Så i mitt fall kvarstår det problemet.
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
Dagar? Jag tror det längsta jag väntat då det säkert fungerat är ca 20 min. Men det kanske bara var tur?

I vart fall är den ännu inte på plats. Jag har mutat in en testyta här. Den förra jag hade blev omsorgsfullt kartlagd av en annan användare. (Till visst förtret för mig, men det är svårt att klaga på det.)

https://www.waze.com/sv/editor/?env=row ... 0009.38193
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by KennethWrede
Det var några månader sedan sist. Men nu har jag varit ute med asfaltsbilen igen.

Samma sak igen, resan registrerades inte, och det nya vägavsnittet är således heller inte med.

Men nu har det gått så lång tid att det enda rimliga är att jag sprungit in i ännu en bugg i klienten eller användardatan. För jag antar att ytterst få av er har samma problem?
KennethWrede
Posts: 51
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by michanraichuu
KennethWrede wrote:Det börjar bli lite störande nu. Jag kan inte ens rapportera ett bensinpris. Jag bifogar en bild på absurditeten. (Om forumet tillåter dem, försöker iaf.)

Om några tusen poäng lär jag få byta svärd mot krona. Hundrakronorsfrågan är om jag blir lillprins eller fullvuxen igen?

Finns det någon buggrapport/ticket där man kan följa rapporteringar och hur det utvecklar sig?

/Kenneth Wrede
Det har hänt mig också, men efter några dagar har nappen försvunnit.
michanraichuu
Posts: 384
Has thanked: 138 times
Been thanked: 18 times
Send a message

Post by Morfar
Ville bara ta tillfället i akt och gnälla... Jag har samma problem. Det ser riktigt ut i telefonen när man asfalterar, men sen kommer det aldrig upp i editorn. Jag asfalterade en mindre sidoväg till en större väg där jag har kört regelbundet.
Morfar
Posts: 112
Has thanked: 20 times
Been thanked: 10 times
Send a message

Post by Pee3
Du blir säkert en lillprins. Det har grabben varit sen i början av april! :lol: :lol:
Pee3
Area Manager
Area Manager
Posts: 555
Has thanked: 106 times
Been thanked: 33 times
Send a message