Post Reply

Västmanland

Post by eklof
Hej,
Har påbörjat att karta lite i nordöstra delen av Västmanland. Ser ganska tunnt ut överlag i vår del av Sverige, finns det fler Wazers i min närhet, ge er till känna! :)
eklof
Posts: 15

POSTER_ID:158473

1

Send a message

Post by eklof
Hur vet jag vem som är area manager här i trakterna?
eklof
Posts: 15
Send a message

Post by fredriksalomonsson
mogge wrote:Hej Holmen,

Jag bor i Smedjebacken, och waze'ar i och runt trakterna där. Såg att du var areamanager även här uppe.
Jag har lagt till lite nya vägar, men de har inte dykt upp i kartan än. Är det du som area-manager som måste godkänna dem först?

/Mogge

AM behöver ej godkänna vägar för de ska synas i cartouche, vänta tålmodigt så dyker de upp :)
fredriksalomonsson
Posts: 70
Send a message
Fredrik Salomonsson
Area Manager Västra Skåne
iPhone & Volvo V70 D5 -08

Post by holmen
Jag har precis börjat med Waze och är bosatt i Fagersta. Jobbar 2.5mil härifrån i skinnskatteberg så mappar en hel del små och stpra vägar här. Har ansökt om att bli Area Manager för att förfina vägarna lite så jag har en Nokia n97 med rätt knaper GPS. Har en bluetooth GPS dongle men vet inte hur jhag konfigurerar Waze för att fungera med den.
holmen
Posts: 4
Send a message

Post by holmen
Är nu Area Manager för Fagersta / Skinnskatteberg med omnejd :)
holmen
Posts: 4
Send a message

Post by mogge
Hej Holmen,

Jag bor i Smedjebacken, och waze'ar i och runt trakterna där. Såg att du var areamanager även här uppe.
Jag har lagt till lite nya vägar, men de har inte dykt upp i kartan än. Är det du som area-manager som måste godkänna dem först?

/Mogge
mogge
Posts: 4
Send a message

Post by mogge
Ja nu, fem dagar senare dök de upp....
mogge
Posts: 4
Send a message

Post by mogge
Låter som de har grava kapacitetsproblem imo...
mogge
Posts: 4
Send a message

Post by moonshine
Hej!

Jag bor i västmanland, närmare bestämt i Arboga... Skapade lite väg när jag åkte uppåt dalarna igår. Precis börjat använda waze. Men ska försöka se till att skapa och knaprna nya vägar i trakterna runt Arboga samt när jag åker uppåt mina hemtrakter i Dalarna.
moonshine
Posts: 8
Send a message

Post by naesstrom
Om du kollar i layer palletten i Cartouche så finns det en knapp längst ned som heter Area Manager!
Om du slår på den så ser du ett markerat område och namnet på vem som är area manager helt enkelt!

Om du inte ser den grönaktiga bakgrunden och ett namn så finns det helt enkelt ingen just där!
Skicka ett mail till alpha@waze.com med en permalink till ditt område och be om att få vara det, dom brukar vara rätt snabba med att dela ut sånt!
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message