Post by naesstrom
Verkade finnas en glimt till intresse iaf, kanske växer på sig när det blir mer bestämt!
Jag började fila lite på plats iaf, det vore ju skoj om det var relativt centralt och framförallt om det gick att navigera dit!

Lekte lite i Autoroute (hittar inget annat program där man kan rita cirklar) och kom fram till detta:
http://content.screencast.com/users/Nae ... 20Meet.png

4 Cirklar, dom är 20 mil vardera och utgår ifrån Göteborg, Malmö, Kalmar och Karlstad, om ni Stockholmare vill vara med så får vi justera det lite men tyvärr tror jag inte att det går sträcka sig mycket längre norrut än så just nu!

Vad säger ni, var går smärtgränsen när det gäller avstånd?
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by naesstrom
Jo jag vet att du är från Jönköping Lilja, eller ja nu vet jag i alla fall! :D

har du något bra tips på ett ställe där vi skulle kunna hålla till! Lätt att komma dit med bil och lite trevligt sådär ;)
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by naesstrom
lilja wrote:Hmm, bra fråga. Skulle vi grilla tycker du? Vätterstranden är centralt, men det är förbannat kallt där vid den här tiden. Speciellt när Vättern la sig i Vintras. Taberg strax söder om Jönköping är ett schyst naturskyddsområde med fin utsikt. Jag vet inte, det står stilla när det är så generellt. Finns det inga önskemål? :)
För mig går det bra varsomhellst i Jönköpingstrakten... funderade själv på Hylltena, ligger centralt och bra efter E4an, grillplats och bra parkeringar...

Tiden är ju inte helt spikad ännu, men början av Juni låter kanske bra, eller vad säger ni andra?
naesstrom
Posts: 685
Been thanked: 1 time
Send a message