sweus wrote:Ska vi prova att göra om 26 till Major Highway? Vd säger du Sverker N?
Prova. Det fungerade ju bra för riksväg 25.
Skicka PM till mig om du behövs hjälp med något låst segment eller så.
/Sverker
Moderators: Unholy, avozetta, SverkerN, pnylin
sweus wrote:Ska vi prova att göra om 26 till Major Highway? Vd säger du Sverker N?
gungust wrote:sweus wrote:Jag har nu bytt 25:an från Halmstad till Ljungby från Minor till Major Highway.
Bra, vet inte hur petig man behöver vara, men det är inte ändrat ända fram till E6 respektive E4. Frågan är hur det påverkar med små snuttar minor highway emellan.
/Gunnar
sweus wrote:Jag har nu bytt 25:an från Halmstad till Ljungby från Minor till Major Highway.
Efter nästa kartuppdatering så gör ditt test och avrapportera resultatet. Jag är nyfiken på om det gör någon skillnad.
gungust wrote:Användaren kristofer82 verkar ha satt tillbaks en bit av riksväg 26/47 mellan Mullsjö och Jönköping till Minor Highway https://world.waze.com/editor/?zoom=0&lon=14.0021&lat=57.8692&layers=BFTTFTTTTFTTFTTTTTTTTTTFT
Jag skickade ett PM i söndags med en fråga om varför han gjort det och hänvisning till denna tråd, men har inte fått något svar. Meddelandet har hamnat i min Sent-korg. Stämmer det att det betyder att mottagaren har läst meddelandet?
Har inga rättigheter där, så jag hoppas att någon annan kan fixa det.
/Gunnar
sverkernordlund wrote:
Är det någon annan som har synpunkter på att ändra wikin med instruktion om att stamvägar ska vara minst major hwy?
Users browsing this forum: No registered users