Ny version 3.6

Image

Moderators: Unholy, avozetta, SverkerN, pnylin

Re: Ny version 3.6

Postby pnylin » Thu Feb 28, 2013 8:58 pm

När du trycker på avstängning i rapportmenyn får du upp en karta på området där du befinner dig. I de närmsta korsningarna runt om finns det möjlighet att stänga av någon infart, höger, vänster eller rakt fram.
Dvs. om du kör rakt fram på en väg och ser att de stängt av infarten till höger pga. vägarbete kan du tillfälligt stänga av denna infart.
Kommer du fram till en korsning där polisen stängt av vägen pga olycka och hänvisar dig att svänga vänster kan du tillfälligt stänga av möjligheten att köra rakt fram.

/Patrik
pnylin
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 7 times
Been thanked: 159 times

Re: Ny version 3.6

Postby avozetta » Sat Mar 02, 2013 9:46 am

pnylin wrote:När du trycker på avstängning i rapportmenyn får du upp en karta på området där du befinner dig. I de närmsta korsningarna runt om finns det möjlighet att stänga av någon infart, höger, vänster eller rakt fram.
Dvs. om du kör rakt fram på en väg och ser att de stängt av infarten till höger pga. vägarbete kan du tillfälligt stänga av denna infart.
Kommer du fram till en korsning där polisen stängt av vägen pga olycka och hänvisar dig att svänga vänster kan du tillfälligt stänga av möjligheten att köra rakt fram.

/Patrik

Tack, så går det när man inte ens trycker på knappen och provar :oops:
/Anders
Sweden Wiki Master, Sweden Waze Champ, AM in Sweden/Stockholm area, Waze Beta Tester
HTC One M9 Android 6.0
avozetta
Waze Local Champs
Waze Local Champs

Has thanked: 7 times
Been thanked: 38 times

Ny version 3.6

Postby orla » Mon Mar 11, 2013 8:04 am

Info om de frågor jag ställt tidigare:
FB-vänner dök upp efter jag kopplat bort FB och anslutit igen.

FourSquare finns kvar men är flyttat. Finns nu endast i Navigeringsläge. Under 'Vänner' och sedan 'på väg dit'
En 'genväg' till kontakter dyker även upp överst i bild när du är riktigt nära din destination.

Om någon mer än jag undrat.
orla

Has thanked: 38 times
Been thanked: 1 time

Previous

Return to Sweden [svenska]