Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Sidorna uppdateras snart, forum stängs tillfälligt

Post by hurja
Hittade nedanstående på info-sidan och lägger den här så att det inte kommer som en överraskning när det händer.
/Jaska

Hi folks,

In the coming days, we will start updating our web site.
Most of the updates will be transparent to you, but some web pages (such as the community page) will be under heavy construction, and therefore might not be accessible.

Thanks,


Ori
hurja
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 536
Has thanked: 40 times
Been thanked: 77 times

POSTER_ID:3193399

1

Send a message
AM Dalarna, Siljan - Hedemora, Ludvika SWEDEN
AM Lappland, Kiruna - Överkalix SWEDEN
AM Åland/Ahvenanmaa, Savo/Savolax FINLAND

download/file.php?id=30634
MapRaids: MMR1, MR-Canada, MMR2-China, MMR3-Thailand, MR Australia, MR Poland, MR PA-SL, MMR South-Africa, mMR Sri Lanka 2, mMR Sri Lanka 3, MMR India - Madhya Pradesh, MR Zambia, MMR X Zimbabwe, WOW India2017

Post by hurja
Mitt misstag!
Jag kommer ofta till forumet genom Community-sidan och tänkte att de hänger ihop. Rubriken borde kanske vara Sidorna uppdateras, svårare att hitta till Forum.
Kul i alla fall att det blir något nytt.

/Jaska
hurja
Waze Local Champs
Waze Local Champs
Posts: 536
Has thanked: 40 times
Been thanked: 77 times
Send a message
AM Dalarna, Siljan - Hedemora, Ludvika SWEDEN
AM Lappland, Kiruna - Överkalix SWEDEN
AM Åland/Ahvenanmaa, Savo/Savolax FINLAND

download/file.php?id=30634
MapRaids: MMR1, MR-Canada, MMR2-China, MMR3-Thailand, MR Australia, MR Poland, MR PA-SL, MMR South-Africa, mMR Sri Lanka 2, mMR Sri Lanka 3, MMR India - Madhya Pradesh, MR Zambia, MMR X Zimbabwe, WOW India2017

Post by MartinMossfeldt
Ser inte heller något direkt om att forumet i sig ska stängas men jag antar att det hurja tänker på är att community sidan kanske inte går att komma åt, det är ju genom den sidan man länkar sig vidare till forumet när man kommer från startsidan.

//Martin.
MartinMossfeldt
Posts: 99
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by MartinMossfeldt
hurja wrote:Mitt misstag!
Jag kommer ofta till forumet genom Community-sidan och tänkte att de hänger ihop. Rubriken borde kanske vara Sidorna uppdateras, svårare att hitta till Forum.
Kul i alla fall att det blir något nytt.

/Jaska
Jo jag gör samma sak, bokmärken är inget för mig utan jag kör på att skriva in adressen direkt vilket i min lathet brukar innebära att jag missar /forum/ och därmed får navigera genom /community/ istället.

Ni som gör på samma sätt som mig och hurja kan ju lägga till http://world.waze.com/forum/viewforum.php?f=33 i era bokmärken.

//Martin
MartinMossfeldt
Posts: 99
Been thanked: 1 time
Send a message

Post by SverkerN
Detta är forumposten som du hänvisar till:
http://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=42908

Vad jag kan se så står det inget om att forumet ska stängas? Jag kanske missade något?

/Sverker
SverkerN
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 2015
Has thanked: 47 times
Been thanked: 189 times
Send a message