Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Fabriksåterställning

Post by razscout
Jag blev tvungen att fabriksåterställa min telefon och har nu installerat Waze på nytt. Inloggningen med Facebook var ju inga konstigheter, men sen blev jag lite ledsen när jag insåg att listan för navigering enbart bestod av Hem och Arbete och de är ju bara etiketter just nu.

Med oro för att detta skulle ske gjorde jag en kopia av Waze-mappen på internminnet innan jag gjorde återställningen, men finns det något i denna mapp som är av intresse?

Dvs kan och hur i såfall återställer jag min klient så som den såg ut i går?

Tacksam för hjälp och skulle vara glad att slippa bygga upp min lista den hårda vägen.
/ Rasmus
razscout
Posts: 4

POSTER_ID:1099884

1

Send a message

Post by Arvid782004
Går det inte att lägga tillbaka mappen där den låg och waze ser sen ut som det gjorde innan du återställde din telefon
Arvid782004
Posts: 4
Send a message

Post by Vitmar
När jag har installerat Waze på nya enheter (eller ominstallerat en gammal) så har jag fått tillbaks alla favoriter. Däremot syns dom inte i första listan förrän du använder dom.
Tidigare versioner har haft allvarliga problem med att hantera svenska tecken vid återställning trots att det såg bra ut när dom lades till.
Jag har tagit upp favoritfunktionen vid ett flertal tillfällen när jag fyllt i feedback till Waze, så förhoppningsvis jobbar Waze-folket på att fixa till funktionen så den blir mer användbar.
Vitmar
Posts: 30
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Send a message