Post Reply

Vilken besvikelse!

Post by Gasolgrill
Jag reste i helgen från landvetter till Ljusterö, runt lite kring Åkersberga och Barkaby och tillbaka till Landvetter. Totalt en resa på ca 130 mil.

Jag kunde spåra 200 meter under hela resan! Skittråkigt. Jag hade räknat med att få en massa nya spår att jobba med men det sket sig grundligt.

Jag kunde i alla fall se att Stockholm och Åkersberga var grundligt kartlagda (såg det ut som i alla fall) Snyggt jobbat!
Gasolgrill
Posts: 156

POSTER_ID:125796

1

Send a message
//Anders
AM Göteborg, Härryda och lite till med Samsung S4 och Peugeot 308, Peugeot Vivacity eller Crescent Trekking.

Post by Gasolgrill
Jodå, perfekt täckning hela vägen. Det var bara det att någon annan hade spårat innan så det blev inte så mycket nytt :)
Gasolgrill
Posts: 156
Send a message
//Anders
AM Göteborg, Härryda och lite till med Samsung S4 och Peugeot 308, Peugeot Vivacity eller Crescent Trekking.

Post by Gasolgrill
Jag vet faktiskt inte om jag fick några poäng. Jag bryr mig inte om poängen. Jag gör det bara för att det är kul att redigera kartor.
Gasolgrill
Posts: 156
Send a message
//Anders
AM Göteborg, Härryda och lite till med Samsung S4 och Peugeot 308, Peugeot Vivacity eller Crescent Trekking.

Post by mortuus
Vadå fick du ingen gps täckning under hela resan ?
mortuus
Posts: 14
Send a message
HTC Desire - Sweden, Malmö

Post by mortuus
hah ja inte mycket att göra då, men poäng fick du väl ändå? det ska man få när man kör vanligt bara.
mortuus
Posts: 14
Send a message
HTC Desire - Sweden, Malmö

Post by tomsomitom
Jag har precis laddat hem programmet och testat det idag. Men jag har ingen GPS mottagning. mobilen jag andvänder är sony ericsson vivaz.
tomsomitom
Posts: 1
Send a message