Post Reply

E4 vid Ödeshög

Post by danieslov
Kan inte navigera på E4 förbi Ödeshög, varken norrut eller söderut. Något har hänt med kartan strax nordost om Ödeshög Jag ar inte själv behörighet att redigera där. Thiesen, Uturcu eller clhe bör titta på detta.
danieslov
Posts: 11

POSTER_ID:9030891

1

Send a message
iPhone 4S

Post by clhe
Har kikat på E4-an mellan Ödeshög och Väderstad, och ser inga problem, förutom att E4 är olåst stora delar där. Ett längre segment är justerat 25 maj, men ser inga röda pilar eller så.
clhe
Area Manager
Area Manager
Posts: 74
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by clhe
Hur har problemet yttrat sig? Har för mig att jag också haft problem i de trakterna vid något tillfälle.

Sverker, du kanske ska låsa de här segmenten till level 5? Känns lite osäkert att E4:an ligger öppen för radering... :?
clhe
Area Manager
Area Manager
Posts: 74
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times
Send a message

Post by danieslov
Problemet borta! :D Under helgen som gick fick jag ett erbjudande om att ladda ner en ny beta (3.7.0.996), som jag hämtade. På söndagkvällen när jag åter körde söderut fick jag rutt hela vägen från Norrköping till Eslöv.
Jag vet inte om det är detta som löst problemet men det fanns på den skarpa versionen och även på den förra betan.
danieslov
Posts: 11
Send a message
iPhone 4S

Post by SverkerN
Kollade i Livemap och där går det att navigera förbi Ödeshög. Provade också Stockholm - Jönköping i mobilklienten och rutten läggs längs E4.

/Sverker
SverkerN
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 2015
Has thanked: 47 times
Been thanked: 189 times
Send a message

Post by SverkerN
Låst till lvl 5.

/Sverker
SverkerN
EmeritusChamps
EmeritusChamps
Posts: 2015
Has thanked: 47 times
Been thanked: 189 times
Send a message

Post by Volvo16v
Kollade även jag utan att kunna se något fel!
Volvo16v
Posts: 8
Send a message