Tips på kontantkort för utlandsresor

Moderators: krankyd, Unholy, pnylin, avozetta, Wolfeye, sverkernordlund

Tips på kontantkort för utlandsresor

Postby AnalogVWPC » Sat Jul 06, 2013 10:02 am

Ska iväg till Danmark om några veckor och kollade lite efter det på nätet. Kom dock på att här borde det ju finnas kunskaper om detta. Och nu kom jag på att kanske använda den här tråden som en lista över just det om "alla" lämnar sina erfarenheter så radar jag upp dem i första inlägget?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Image
AnalogVWPC

Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Tips på kontantkort för utlandsresor

Postby AnalogVWPC » Sun Jul 14, 2013 9:43 pm

Har signat upp för Fogg, men får det inte tidigt nog, blir nog nåt lokalt denna gång. Tack för tipset däremot!

Men gratis skriver du, de nämner en prisplan.. Har du nån betatestardeal el dyl?

Image
AnalogVWPC

Postby AnalogVWPC » Mon Jul 15, 2013 10:36 pm

Nice. Får se hur länge de kan ha det igång.. Antar att Premium kan inbringa lite stålar, men undrar hur de får vinst från Free? Nån reklam att tala om?

Image
AnalogVWPC

Postby jnsson » Sat Jul 06, 2013 8:43 pm

AnalogVWPC wrote:Ska iväg till Danmark om några veckor och kollade lite efter det på nätet. Kom dock på att här borde det ju finnas kunskaper om detta. Och nu kom jag på att kanske använda den här tråden som en lista över just det om "alla" lämnar sina erfarenheter så radar jag upp dem i första inlägget?

Om du inte behöver ringa så är Fogg ett alternativ. Jag har det på plattan. 1 GB ingår varje månad gratis och du får surfa i Sverige, Danmark och Storbritanien gratis då. Dem går under 3 SE, 3 DK och 3 UK
Area Manager i hela Ekerö, Bromma och ungefär hela Stockholm. Har även stora rättigheter i delar av Södertälje och mellan Stockholm och Nyköping
jnsson

Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Postby jnsson » Mon Jul 15, 2013 7:32 pm

AnalogVWPC wrote:Har signat upp för Fogg, men får det inte tidigt nog, blir nog nåt lokalt denna gång. Tack för tipset däremot!

Men gratis skriver du, de nämner en prisplan.. Har du nån betatestardeal el dyl?

Det finns Fogg Free och Fogg Premium. Premium kostar 149 kr/mån och du får 10 GB surf och surf i alla fogg länder. Med Fogg Free får du 1 GB Surf och surf i Sverige (3 SE) Danmark (3DK) och Storbritannien (3UK)
Area Manager i hela Ekerö, Bromma och ungefär hela Stockholm. Har även stora rättigheter i delar av Södertälje och mellan Stockholm och Nyköping
jnsson

Postby jnsson » Tue Jul 16, 2013 2:07 pm

AnalogVWPC wrote:Nice. Får se hur länge de kan ha det igång.. Antar att Premium kan inbringa lite stålar, men undrar hur de får vinst från Free? Nån reklam att tala om?

Nopp. Ingen reklam. Om min budget skulle tillåta så skulle jag betala för Premium, då det bara kostar 149 kr/mån
jnsson

Postby niclasc » Thu Aug 01, 2013 9:23 am

När jag var i London köpte jag ett kontantkort (Pay as you go) av Tre. Kostade ca 160:- och då ingick obegränsat med datatrafik i en månad.
niclasc

Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time

Return to Sweden [svenska]