Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Post Reply

Tips på kontantkort för utlandsresor

Post by cloakingdevice
Ska iväg till Danmark om några veckor och kollade lite efter det på nätet. Kom dock på att här borde det ju finnas kunskaper om detta. Och nu kom jag på att kanske använda den här tråden som en lista över just det om "alla" lämnar sina erfarenheter så radar jag upp dem i första inlägget?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
cloakingdevice
Posts: 77
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

POSTER_ID:1705744

1

Send a message

Post by cloakingdevice
Har signat upp för Fogg, men får det inte tidigt nog, blir nog nåt lokalt denna gång. Tack för tipset däremot!

Men gratis skriver du, de nämner en prisplan.. Har du nån betatestardeal el dyl?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
cloakingdevice
Posts: 77
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by cloakingdevice
Nice. Får se hur länge de kan ha det igång.. Antar att Premium kan inbringa lite stålar, men undrar hur de får vinst från Free? Nån reklam att tala om?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
cloakingdevice
Posts: 77
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times
Send a message

Post by jnsson
AnalogVWPC wrote:Ska iväg till Danmark om några veckor och kollade lite efter det på nätet. Kom dock på att här borde det ju finnas kunskaper om detta. Och nu kom jag på att kanske använda den här tråden som en lista över just det om "alla" lämnar sina erfarenheter så radar jag upp dem i första inlägget?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Om du inte behöver ringa så är Fogg ett alternativ. Jag har det på plattan. 1 GB ingår varje månad gratis och du får surfa i Sverige, Danmark och Storbritanien gratis då. Dem går under 3 SE, 3 DK och 3 UK
jnsson
Area Manager
Area Manager
Posts: 241
Has thanked: 73 times
Been thanked: 12 times
Send a message
Har mycket redigeringsmöjligheter inom Stockholmsområdet.
Beta testare för Waze Android

Post by jnsson
AnalogVWPC wrote:Har signat upp för Fogg, men får det inte tidigt nog, blir nog nåt lokalt denna gång. Tack för tipset däremot!

Men gratis skriver du, de nämner en prisplan.. Har du nån betatestardeal el dyl?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Det finns Fogg Free och Fogg Premium. Premium kostar 149 kr/mån och du får 10 GB surf och surf i alla fogg länder. Med Fogg Free får du 1 GB Surf och surf i Sverige (3 SE) Danmark (3DK) och Storbritannien (3UK)
jnsson
Area Manager
Area Manager
Posts: 241
Has thanked: 73 times
Been thanked: 12 times
Send a message
Har mycket redigeringsmöjligheter inom Stockholmsområdet.
Beta testare för Waze Android

Post by jnsson
AnalogVWPC wrote:Nice. Får se hur länge de kan ha det igång.. Antar att Premium kan inbringa lite stålar, men undrar hur de får vinst från Free? Nån reklam att tala om?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Nopp. Ingen reklam. Om min budget skulle tillåta så skulle jag betala för Premium, då det bara kostar 149 kr/mån
jnsson
Area Manager
Area Manager
Posts: 241
Has thanked: 73 times
Been thanked: 12 times
Send a message
Har mycket redigeringsmöjligheter inom Stockholmsområdet.
Beta testare för Waze Android

Post by niclasc
När jag var i London köpte jag ett kontantkort (Pay as you go) av Tre. Kostade ca 160:- och då ingick obegränsat med datatrafik i en månad.
niclasc
Posts: 8
Been thanked: 1 time
Send a message