Locked

Rietvinkkade Wormer

Post by Akoopal
Rietvinkkade Wormer
https://www.waze.com/nl/editor?env=row& ... =355727842
Verwijderen van dit segment of veranderen in voetpad.

De Rietvinkkade in Wormer is aangepast. Een nieuw stuk weg vanaf de Moriaanstraat naar de Rietvinkkade is al ingetekend, maar de oude Rietvinkkade tussen die weg en de Beerstraat is verdwenen, en is nu alleen nog een voetpad. Kan iemand dat aanpassen?
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time

POSTER_ID:17559182

1

Send a message

Post by Akoopal
De rode pijltjes waren een poging de weg af te sluiten, het is dus nu voetpad, daarom mag je er niet in. De huisnummers wil ik nog goed naar kijken, maar daarvoor wil ik even kijken hoe het nu ligt als ik er weer ben. Waarschijnlijk pas woensdag.

Het voetpad loopt langs een appartementencomplex, dat de even nummers van de Rietvinkkade heeft gekregen. Wat doe je bij een appartementencomplex normaal met de huisnummers? Komen die allemaal bij de ingang?
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Het voetpad er leggen lukte mij niet. Aan het voetpad hoeven geen huisnummers. Nummers 2-64 heb ik aan de ingang van het appartementencomplex gezet, nummers 1 en 19 heb ik goed neergezet, de nummering is compleet veranderd, maar ik vraag mij af of je de tussenliggende nummers dan niet automatisch kan laten doen?

Ik ga zo de beerstraat ook nog aanpassen.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Beerstraat zijn de nummers wel op de appartementen gezet, is het niet logischer die bij de centrale ingang te zetten? Daar wil je toch dat de navigatie je heen stuurt.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Sorry, ik ben wat druk momenteel.

Ja het gelinkte segment is een voetpad geworden, dat was de reden dat ik deze vraag begon.

De huisnummers ga ik later weer goed naar kijken. Begrijp ik goed dat wat ik voor de oneven nummers heb gedaan, alleen 1 en 19 vermelden voldoende is? In het appartementencomplex zijn natuurlijk meerdere verdiepingen dus liggen er nummers boven elkaar.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Ik kom er niet uit, ik had de huisnummers neergezet, steeds per rij en de verdiepingen boven elkaar, bijv 2 op NO, 10 op NW en dan weer 18 NO, 26 NW, maar dan kreeg ik een error dat ik niet kon opslaan zonder onduidelijke reden.

Kan iemand in ieder geval ook de verkeerde weg weghalen en een voetpad plaatsen?
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Ja, zo ziet het er nu goed uit, dank.
Je andere vraag zal ik later weer naar kijken als ik weer bij mijn ouders ben. Ik ben er langs gereden maar ik twijfel nu over hoe het precies zit. Volgens mij ontbreekt daar een stuk weg, maar ik twijfel nu over de details.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Stapje voor stapje beter. Er miste inderdaad een stuk weg, die heb ik ingetekend, de pijltjes volgens mij goedgezet, en nog wat eenrichtingsverkeer aangepast.

Maar dit segment:

https://www.waze.com/nl/editor?env=row& ... s=89567994

is een plantsoen geworden, dus effectief voetpad. Ik heb een voetpad aangemaakt daar, de huisnummers overgezet, en de naam van de weg afgehaald. Als iemand die weg ook weg wil gooien, graag.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Akoopal
Ook gedaan, dan zou het zo goed moeten zijn.
Akoopal
Posts: 15
Has thanked: 1 time
Send a message

Post by Leorenaud
Ik zie hier nog een pijl op rood staan net zoals bij deze. Klopt dat? Mag je niet naar het zuiden omdat het een eenrichtingsverkeer weg is?
En de groene uturn pijltjes zetten we op rood.
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2681
Has thanked: 141 times
Been thanked: 495 times
Send a message