Post Reply

Unlock request in ,

Post by JC-Camp
Hi Editors,

I would like to be able to edit the following segment(s).
Your help would be greatly appreciated.

Permalink: https://waze.com/en-US/editor?env=row&l ... =184537880
Reason:Work on Leidseplein, noticed a lot of errors (in Waze, Google Maps, Apple Maps, etc.). Want to update this area to reflect the new street layout and restrictions around this area.
Unlock to level:

Thank you in advance,
JC-Camp
Posts: 4

POSTER_ID:17983421

1

Send a message

Post by JC-Camp
Hi Remi!
Ik werk op het Leidseplein, dus ben dagelijks op de hoogte van de situatie aldaar.
Vooral het feit dat auto's en ander gemotoriseerd verkeer niet meer in dit gebied mogen rijden lijkt niet helemaal doorgedrongen tot de de verschillende maps aanbieders.

De dingen die niet kloppen (in Waze!) zijn bijvoorbeeld het segment dat ik aan heb gevraagd om te wijzigen: dat is tegenwoordig een trottoir, er is daar helemaal geen weg meer.
Verder zijn er nog een aantal delen van het plein waar geen 'weg' meer is, dus ik zou graag willen zorgen dat de boel klopt. Mede door alle fouten bij de grote navigatie bedrijven (en de niet al te duidelijke borden) rijden er dagelijks allerlei mensen over het plein en over de stoep.

Met vriendelijke groet,
Christiaan van de Camp.
JC-Camp
Posts: 4
Send a message

Post by RemiKemperman
Hi,
What do you want to change?
You say it by your self: this area is under construction and we are monitoring that.
That you see errors in other maps is not for us.
Please tell me the errors you see in Waze.
Greetings
Remi

P.S.
Indien je Nederlandse taal machtig bent, mag je ook in het Nederlands reageren.
RemiKemperman
Posts: 505
Has thanked: 122 times
Been thanked: 60 times
Send a message

Post by RemiKemperman
Hoi Christiaan.
Ik ga het even aan de gebiedsmanager van het Leidseplein vragen hoe dit allemaal zit.
Groet
Remi
RemiKemperman
Posts: 505
Has thanked: 122 times
Been thanked: 60 times
Send a message