Locked

Rhenen - N225 - Utrechtsestraatweg - uitbreiding zone 30

Post by JanSijsmans
De zone 30 is al een hele tijd geleden uitgebreid. Het begin van de zone 30 staat nu net na de bushalte komende van de rotonde aan het Paardenveld.
Dit wil zeggen dat het segment moet opgesplitst worden. Het eerste deel, net na de rotonde, is nog steeds 50km/u, na de bushalte wordt dit 30km/u.

Wie kan dit aanpassen?

En ik begrijp dat ik dit niet kan aanpassen omdat ik niet het gepaste editor level heb, maar eigenlijk zou ik voor deze aanpassing ook op mijn conto moeten komen om ooit te kunnen stijgen in editor level...
JanSijsmans
Posts: 3
Has thanked: 2 times

POSTER_ID:17576621

1

Send a message

Post by ArjoPoldervaart
Hey Jan,

Ik heb een tijdje terug al eens een MapComment daar gezien met een zelfde boodschap, weet niet of die van jou was.
Zoals Bogey als zegt, is het makkelijker communiceren via Slack voor een lock verlaging. En als je wat meer punten wilt verdienen, ik heb nog wat dingen die in Rhenen verbeterd kunnen worden, maar waar ik zelf niet meer aan toe kom, omdat het weer te lang geleden is dat ik daar in de dierentuin ben geweest ;-)
Dus als je wilt kan ik je die wel geven.
Ow en check het berichtje van Leo hierboven nog even, dan weten we of de wijziging goed is.

Groeten,

Arjo
ArjoPoldervaart
State Manager
State Manager
Posts: 31
Has thanked: 52 times
Been thanked: 13 times
Send a message

Post by Bogey2
Hoi Jan,

welkom op het forum.
Zonder permalink is het moeilijk zoeken voor iemand die hier niet woont.
Als je zelf wilt gaan editen kun je hier in dit forum ook een lock verlaging aanvragen.
Nog makkelijker is het als je dit in het chat platform Slack doet.
Dan kun je punten verdienen om in level te stijgen ;)

Groetjes,
Bogey.
Bogey2
Country Manager
Country Manager
Posts: 1101
Has thanked: 240 times
Been thanked: 181 times
Send a message
Samsung A51 | Android 11 | Wazer sinds januari 2014
CM: Nederland / RM: Noord-Brabant / AM: Oss en omgeving
Verzamelt Waze punten in een Kia Sportage 1.6 GDI FE

Post by JanSijsmans
Arjo, Leo,

De aanpassingen zijn goed doorgevoerd. Thx!

Wel wil ik even meegeven dat Waze, zijnde een community based platform, erg moeilijk te benaderen is als potentieel community member.
Permalink, tot voor kort wist ik niet wat dit is. De uitleg errond staat ook enkel in het Engels of het Frans, wat weeral een groot deel van de potentiële community uitsluit.
Slack, ook iets nieuws voor mij...

In de map editor wordt er nergens verwezen naar dit forum of Slack, wat ik gek vind, want het dient toch allemaal een zelfde doel?

Ik begrijp dat er een zekere mate van inertie moet zijn, standvastigheid zodat er niet te veel willekeurige of foutieve wijzigingen worden doorgevoerd, maar de manier waarop de Waze community is opgebouwd maakt het wel érg moeilijk om er deel van uit te maken zonder er bij wijze van spreken voltijds deel van uit te maken.

Zouden hogere level editors zich niet eerder kunnen bezig houden met het monitoren van wijzigingen die herhaaldelijk worden teruggedraaid (waar er "battles" bezig zijn) ipv het laken volledig naar zich te trekken?

Als je community based wil zijn, moet je de community ook laten meedoen. Zelfs al zijn het maar kleine of eenmalige bijdragen!

So far my two cents...

jan
JanSijsmans
Posts: 3
Has thanked: 2 times
Send a message

Post by Leorenaud
Ik heb het aangepast.
Volgens mij staat het zo goed.
Als je dat kan beamen mag je dit topic afsluiten door op het groene vinkje te klikken.
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message

Post by Leorenaud
Hoi Jan,

Ik snap jouw opmerkingen wel.
Maar we hebben een erg actieve community en vonden dit forum niet snel genoeg.
Daarom is besloten om in 2015 over te stappen naar een sneller platform om met elkaar te communiceren. Dat is Slack geworden.
Maar nog steeds wordt ook het forum bijgehouden. Alleen wordt er wel minder vaak door minder mensen op gekeken.
Ik snap dat je een nieuw platform als Slack niet meteen omarmt maar dat is wel de weg die wij zijn ingeslagen.
Ik raad je dan ook aan om je aan te melden op Slack en daar mee te doen. Hier wordt heel snel gereageerd en kunnen we ook makkelijker segmenten unlocken zodat je het zelf kunt doen.
Maar als je dat liever niet doet kan je ook op het forum terecht alleen zullen je verzoeken dan minder snel worden opgevolgd.
Helaas kunnen we via de Waze Map Editor niet een link plaatsen naar ons Slack platform.
Hopelijk zien we je op Slack.

Groet, Leo
Leorenaud
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 2682
Has thanked: 142 times
Been thanked: 495 times
Send a message