Get a sneak peek at whats next for Permanent Hazards on our April 7th Office Hours!

Locked

Level3→L1 Unlock: Almere (Busbaan)

Post by RikLemmens
My Level: 1
Reason for request: Aanmaken Node op de hitchcocklaan (https://www.waze.com/nl/editor?env=row& ... =373920850)

Permalink
RikLemmens
Posts: 6
Been thanked: 2 times

POSTER_ID:17889511

1

Send a message

Post by Dutchdirt
Je wilt die ongekoppelde straat met een node aansluiten op de busbaan, neem ik aan. Goed gevonden.
Maar daar wordt het daar allemaal nog ingewikkelder van. Wat daar imo moet gebeuren is versimpelen. Oftewel slechts 1 2-way straat die kruist met de busbaan.

Kun je dat zodanig aanpassen?

Groet, Dutchdirt

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 plus met Tapatalk
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1002
Has thanked: 303 times
Been thanked: 292 times
Send a message

Post by Dutchdirt
Aha, jij bent een brandweer editor.
Paar vraagjes:
* meeste brandweerlieden hebben een Wazenaam die begint met VRF. Jij niet?
* zit je al op onze Slack?

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 plus met Tapatalk
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1002
Has thanked: 303 times
Been thanked: 292 times
Send a message

Post by Dutchdirt
Segmenten uit je laatste link zijn verwijderd. Dat kun jij niet omdat je lvl1 bent. Een lvl1 mag alleen zijn/haar eigengemaakte segmenten verwijderen. En dan nog max 10 per dag.

Probeer ook steeds zoveel mogelijk bestaande segmenten te hergebruiken. Dan heb je dat verwijderprobleem ook niet.

5 segmenten op 1 node kan prima. Maar dan moet je wel de pijlen & instructies goed programmeren. Instructies kun je instellen met de aansluithoeken en/of TIO's

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 plus met Tapatalk
Dutchdirt
Waze Global Champs
Waze Global Champs
Posts: 1002
Has thanked: 303 times
Been thanked: 292 times
Send a message

Post by RikLemmens
Hoi,
we hadden gisteren een melding met de brandweer vanaf veluwsekant in de minellistraat. waze stuurde ons eerst rechts rond en dan de busbaan weer oversteken. en dat vond ik een bijzondere rijrichting haha. Ik ga de weg versimpelen, komt goed!
RikLemmens
Posts: 6
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by RikLemmens
ik heb het 1 en ander aangepast nu, ik krijg alleen de volgende elementen niet aangepast.
https://www.waze.com/nl/editor?env=row& ... ,373920847

Wil jij dit doen, of mij vertellen waarom mij dit niet lukt en hoe het wel kan?
Andere vraag: Aan de linkerzijde van de busbaan komen nu 5 punten op 1 node aan, kan dit zo of zal dit nog anders moeten???
RikLemmens
Posts: 6
Been thanked: 2 times
Send a message

Post by RikLemmens
Klopt, maar doe dit niet vanuit de brandweer. Ik doe aanpassingen ook gewoon omdat ik het leuk vind. Mijn naam hoeft niet perse gekoppeld te worden aan een VRF. Dit was toevallig een punt die ik tegen kwam op de dienst, en die pas ik dan aan.

Ik ben bekend met Slack, alleen in WME gebruik ik normaal gesproken CTRL-C voor een PL. Maar zag ineens een knopje: Click to request an unlock. Ik dacht, ik probeer hem even. normaal gesproken gebruik ik wel de slack kanalen :D
RikLemmens
Posts: 6
Been thanked: 2 times
Send a message