Requests for changing the lock rank of segments (unlock) or map modifications

Post Reply
Forum rules
Welcome to the Belgium Community forum!

Ask us any question here. Or if you want to chat with us, join the Waze BeLux Slack:

https://storage.googleapis.com/wazeopedia-files/b/be/Slack-invitation-banner.png
(click the image to join the Slack)

Change place Boterhoekstraat 13, 9270 Laarne

Post by world_r5e89a6u
The Boterhoekstraat has a restriction for vehicules.

Due to the missplacing of the adress Boterhoekstraat 13, 9270 Laarne nobody can reach my place.
Please put the adress on the correct location.
Take the meirhoekstraat and turn into the boterhoekstraat.
When you reach the crossroad preekheerstraat, just behind it (5meter) on the left side is the correct location.

Please change it accordingly

_____________________________________________

In de Boterhoekstraat staat sinds 1 jaar een tractorsluis.

Echter geraakt iedereen die waze volgt niet bij mij thuis maar komen zij terecht aan de verkeerde kant van de tractorsluis.

Exacte locatie Boterhoekstraat 13, Laarne
Rij van de Meirhoekstraat de boterhoekstraat in
5 meter na het kruispunt van de boterhoekstraat met de preekheerstraat is de Boterhoekstraat 13, 9270 Laarne aan de linkerkant gelegen.

Graag correcte aanpassing
world_r5e89a6u
Posts: 2
Has thanked: 1 time

POSTER_ID:17603403

1

Send a message
Attachments

Post by Miepmiep_G
Ach zo, dat verklaart de vele meldingen van deze namiddag in die buurt.

Ik heb de huisnummers even toegekend op die straat.
Normaal kennen we geen huisnummers toe, en dan is het voor Waze een beetje gokken waar een huisnummer ligt.
Door het toekennen van de huisnummers zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Het kan wel nog enkele dagen duren alvorens deze aanpassing verwerkt is. In het beste geval is het donderdag verwerkt, in het slechtste geval kan er een paar weken over gaan.
Op dat proces hebben wij lokale kaartbewerkers geen invloed.

Mvg
Gert
Miepmiep_G
Posts: 20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Send a message

Post by world_r5e89a6u
Beste Gert,

Alvast bedankt. Het was eigenlijk uit pure frustratie dat ik 'op een slechte manier' trachte dit aan te doen passen. Mijn excuses alvast.

Uiteindelijk door te googlen kwam ik hier op het forum terecht, en oprechte dank voor de snelle aanpassing.

De verkeerde locatie kwam ongeveer overeen met de ook foutieve locatie in google maps, ik heb daar ook rechtzetting gevraagd.
world_r5e89a6u
Posts: 2
Has thanked: 1 time
Send a message